...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 2 iulie 2015

ADULTERUL SI...EVENTUALUL COPROMIS.

Buna ziua dragii mei!


Aseara, aruncand o privire pe blog, am dat cu ochii de mesajul unei cititoare care, dupa ce a expus scurt si la obiect situatia “delicata” in care se afla, m-a rugat sa-i dau un sfat. Ca sa nu ratez vreo nuanta din originalul expunerii evenimentelor, am ales sa postez intregul mesaj:

Un articol vechi dar de actualitate pentru mine. Am 34 de ani si un copil de 5 ani. Eu nu i-am cerut sa aleaga, am ascultat calm cand mi-a zis de amanta; mi-a zis ca nu vrea sa renunte nici la mine nici la ea. Si i-am oferit asta sperand ca escapada va trece candva desi acum se declara indragostit de cealalta. Pe mine zice ca ma iubeste si nu se vede cu nimeni altcineva "construind" un viitor, dar acum simte ca ii lipseste ceva, ca n-a trait destul. Nu stiu daca am facut bine si habar nu am cum se va termina asta. Sunt 2 saptamani de cand il impartim dar nu stiu cat rezist. Nu vreau sa il pierd pentru ca dupa 15 ani de relatie si 9 de casnicie inca mai il vad ca jumatatea mea, desi el acum simte ca n-a experimentat destul si se comporta ca un adolescent. Spera si el ca e doar o faza, dar nu vrea sa ma minta ca va trece sigur ca nu stie si ca e indragostit de cealalta. Aveti un sfat ca barbat? Multumesc pentru opinia sincera.

Pfffff…! Greu! Nu, nu, nu, nu este vorba de dificultatea de a-ti oferi un sfat, ci ma gandesc cum sa-ti spun DOAR O PARERE, in asa fel incat sa nu jignesc pe nimeni. In fine, voi incerca.

Asadar, draga cititoare, opinez, si eu, probabil ca multi alti cunoscuti de-ai tai, CA SITUATIA IN CARE TE AFLII ESTE GRAVA! Dar nu pentru ca sotul tau si-a gasit o amanta, sau pentru ca, in cazul unei despartiri, unui copilas de 5 ani i-ar fi furat dreptul de a creste langa AMBII PARINTI! Ci pentru ca:

ESTI MARITATA CU UN…(in fine, evit epitetele)…BARBAT ABSOLUT IMATUR SI FARA PIC DE EXPERIENTA IN CEEA CE PRIVESTE FEMEILE!

In momentul in care un cuplu ajunge in situatia de a distruge cadrul familial, PENTRU CA COMPROMISUL (scuzati cacofonia, insa imi este lene sa gasesc o alta formulare) SA POATA AVEA CEA MAI MICA SANSA DE A INLATURA NEPLACUTA “CUMPANA”, ESTE IMPERIOS NECESAR CA CEI DOI SA FIE MATURI SI EXPERIMENTATI!

Ca barbat, sa vii acasa si, asezandu-te comod pe un fotoliu, SA-I SPUI NEVESTEI CA AI O AMANTA, este cel putin ciudat! Dar sa-i mai spui nevestei inselate ca O IUBESTI SI DOAR ALATURI DE EA TE VEZI CONSTRUIND VIITORUL, insa pentru faptul ca nu ti-ai prea trait viata ai ales sa-ti faci o amanta…este cea mai clara dovada de RETARD!

IAR FORMA ABISALA A RETARDULUI, bineinteles, este atinsa in momentul in care ii marturisesti nevestei ca…NU VREI SA RENUNTI NICI LA EA SI NICI LA AMANTA!

Bai, fratilor! Am avut zeci si zeci de amante! Bineinteles ca nu este un lucru cu care sa ma mandresc, insa nici daca mi-as fi pierdut vreodata mintile, nu as fi putut a ma gandi sa merg acasa si sa-i spun consoartei mele asa ceva!

V-am mai spus! In momentul in care, intr-un cuplu, se produce ADULTERUL, sub nicio forma nu se mai poate vorbi de IUBIRE! Foarte corect ca, in societatea dementa in care traim astazi, multi spun ca iubesc desi habar nu au ceea ce inseamna acest sentiment, si, totodata, cred cu tarie ca daca si-au inselat partenerul, n-au facut-o decat dintr-un instinct pur “CARNAL”. Probabil ca atunci cand, si daca, Dumnezeu se va milostivi de ei, si le va da posibilitatea, MACAR O DATA IN VIATA, SA IUBEASCA CU ADEVARAT, vor vedea cat de mari prostii au sustinut!

In acest context, luad in considerare ca relatia voastra dureaza de 15 ani, iar ADULTERUL A FOST PRODUS, cel putin din partea lui (in prezent), iar in viitor si din partea ta (ca o reactie fireasca la ceea ce a facut el)…NU SE MAI POATE VORBI DE IUBIRE! Eventuala continuarea a relatiei se va face strict in baza unui COMPROMIS!

DOAR RETARZII SI RETARDELE POT SUSTINE CA IUBESC IN CONTINUARE DUPA CE AU FOST INSELATI! (in fine, daca iubesti pe cineva si esti inselat, bineinteles ca nu ai un buton pe care sa apesi si sa opresti sentimentele, insa dupa uriasa suferinta…iubirea iti va disparea)

Cum sa procedezi acum???

Pai…simplu! Uita-te la copilul tau cand doarme, si gandeste-te daca vrei sa traiasca doar cu MAMA! Si daca, foarte curand despartirii voastre, suporti sa vezi cum va fi “SMULS” din nevinovata-i copilarie, si proiectat intr-un “film” in care TATICUL SAU ESTE CU ALTA FEMEIE, IAR MAMICA SA ESTE CU ALT BARBAT.

Daca consideri ca este ok, atunci cere divortul!

Dar daca consideri ca al tau copilas nu trebuie sa traiasca niciodata COSMARUL prezentat mai sus, (fireste cu “PRETUL” platit de tine printr-un compromis), ATUNCI NU-TI PUNE SOTUL SA ALEAGA INTRE TINE SI AMANTA! (nici acum, si nici dupa o vreme)

Barbati versati si unsi cu toate alifiile, in astfel de situatii, ALEG AMANTA! DAR UN BARBAT IMATUR SI LIPSIT DE ORICE EXPERIENTA CU FEMEILE, PRECUM ESTE SOTUL TAU, CE CREZI CA VA ALEGE???

Amanta, bineinteles! Iar ceea ce se va intampla ulterior, este clasic! 99% dintre cazurile in care un barbat sau o femeie isi paraseste familia pentru un tert/a, SE SFARSESC FOARTE PROST! Explicatii exista, insa n-am timpul acum sa detaliez!

Lasa timpul sa treaca! Crede-ma ca nu ai absolut nimic de pierdut! IMPORTANTA ESTE LINISTEA COPILULUI!

Iar daca ar fi sa-ti faci cu adevarat probleme, cred ca ar trebui sa te intrebi, CUM DE AI PUTUT, FIE SI ACUM 15 ANI, SA TE MARITI CU UN BARBAT CARE ESTE IN STARE SA VINA ACASA LA NEVASTA SI SA-I SPUNA TOT CEEA CE TI-A SPUS EL !!!

Dupa intamplarea unor astfel de episoade, CONTINUAREA RELATIEI are la baza doar un compromis. Sa nu uiti niciodata! IL ACCEPTI SAU NU! Restul sunt povesti cu…iertatul. Tradarea nu se poate ierta vreodata atunci cand IUBESTI!

P.S. Acum, fireste, ar trebui sa te privesti in oglinda si, cu sinceritate, sa-ti raspunzi la o intrebare: TU L-AI INSELAT PE EL? Ca poate l-ai inselat inainte s-o fi facut el. :)

Bineinteles, DOAR O PARERE!

7 comentarii:

  1. Multumesc pentru parere. Si ca sa-ti raspund la PS, nu l-am inselat si nici nu mi-a trecut vreodata prin gand sa fac asta. Si nu, nu sunt deformata fizic sau ceva, doar ca am avut incredere si nu mi-am dorit altceva.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am divortat pana la urma, am ramas apropiati si e implicat in viata copilului nostru. Cu timpul va trece si durerea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pacat! Intotdeauna sunt trist cand aud ca se destrama o familie. Inca un copil care a trebuit sa suporte despartirea parintilor. Asta-i viata...

      Ștergere
  3. Niciodata sa nu spui niciodata. O relatie post-divort de la care nu aveam absolut nici o asteptare s-a finalizat cu o casatorie de curand. Inca nu-mi vine sa cred cum s-a schimbat viata mea in mai putin de trei ani. Sunt fericita? Greu de zis, cred ca da, m-am casatorit din dragoste cum am facut-o si prima data, insa trecutul m-a invatat sa nu am asteptari de la viitor, sa traiesc prezentul. Sunt impacata cu decizia luata si sper ca pe viitor copilul sa inteleaga si sa aprecieze ca mi-am pastrat demnitatea si dreptul la fericire si am divortat. Iar faptul ca m-am recasatorit am considerat ca e un lucru bun si pentru copil pe viitor, e greu de gestionat o mama singura chiar daca si tatal e foarte implicat in viata lui.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Niciodata sa nu spui niciodata! CU ACEASTA SINTAGMA SUNT DE ACORD! In rest, desi am citit cu maxima atentie tot ceea ce ai scris (ba, am facut-o de 3 ori)...JUR CA NU M-A CONVINS ENTUZIASMUL TAU.

      Dar, poate ca nu te simt bine si....gresesc. ;)

      Ștergere
    2. :) Entuziasmul a ramas in trecut.

      Ștergere