...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 26 iunie 2015

RAZVAN SIMION, DELOC NU TE VAD BINE !

Buna seara dragii mei!

Pe parcursul zilei de azi, mi-au trecut prin minte vreo 3 subiecte de care sa scriu. M-am tot gandit pe care sa-l aleg, si cum n-am reusit sa stabilesc un criteriu de prioritizare, am ales sa incep cu cel pe care l-am avut primul in minte.

DIVORTUL LUI RAZVAN SIMION

Bai, fratilor, sincer, daca pana astazi ma ruga cineva sa spun cateva cuvinte despre acest domn, sa fiu al naibi daca as fi stiut sa spun, mai mult decat ca este tipul care face un "matinal" la Antena 1, emisiune pe care ABSOLUT NICIODATA N-AM URMARIT-O.

Dar azi, daca tot am citit in presa despre divortul sau, dar mai ales, PRESUPUSA RELATIE PE CARE AR AVEA-O CU O PUSTOAICA (Lidia Buble....Dumnezeule, in viata mea nu am auzit de acest nume, cica vedeta si ea), imi voi spune si eu parerea.

RAZVANE, TARE RAU AI "CAZUT" SI...DACA SE VA INTAMPLA CEEA CE EU CRED, ZAU CA NU TE VAD BINE DELOC!

Vad ca opinia publica (ma rog, parte din ea) deja se grabese s-o fixeze la ZIDUL INFAMIEI pe domnisoara Lidia, pentru ca ar fi o curva care i-a spart casnicia realizatorului de televiziune si, in plus, l-ar fi despartit de cei doi copii!

NIMIC MAI FALS! bineinteles, din umilu-mi punct de vedere, argumentat dupa cum urmeaza. Asadar, fara doar si poate ca cei doi copilasi au fost despartiti de catre tatal lor, dar indiferent cat de aiurea ar suna in urechile celor care o arata cu degetul pe domnisoara Lidia, UNICII VINOVATI PENTRU ACEST FAPT, SUNT CHIAR RAZVAN SI FOSTA SOTIE!

Cunoscutii stiu prea bine ca ma pricep extrem de bine la oameni, fie si daca privesc o poza. Am privit si poza lui Razvan. Fara discutie...BAIAT BUN! I se vede in privire. DAR...PENTRU CA EXISTA UN "DAR"...DELOC CU EXPERIENTA LA FEMEI!

Mai mult ca sigur ca, in cei 15 ani de relatie cu fosta sotie, DIN NEFERICIRE, nu el a fost "cocosul" in casa. Ci ea! De ce naiba a acceptat, sincer, este peste putintele mele de intelegere! Cunosc si eu astfel de cazuri, si imi aduc foarte bine aminte cum, doar acum vreo 2 saptamani, fiind in masina cu un amic, ERA SA FAC INFARCT cand l-am auzit cum isi suna sotia si, Doamne Dumnezeule, cum eu nu faceam nici macar cand aveam 15 ani in fata parintilor, incepe sa se pisiceasca dupa cum urmeaza:

"Iubita, ma lasi si pe mine diseara sa ies la o bere cu baietii? Hai, te rog frumos!" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pfffffffff, bai, fratilor!!! El conducea masina, iar eu eram in dreapta lui. Am crezut ca nu aud bine, iar cand a continuat sa se roage de sotia care, din ceea ce am presupus eu, INITIAL, ii spusese "nu"....jur ca m-au luat palpitatiile!

NICI PARINTILOR MEI, pe vremea cand abia imi dadusera "tuleii" in zona intima, nu le-am spus vreodata asa ceva! Cel mult, daca ma prindeau in toane bune, le spuneam simplu..."Imi iau cheie, voi intarzia!".

Stiu ca ma vor injura multe, insa opinez ca, in casa in care "cocosul" este femeia, VIITORUL IMPREUNA NU PREA SE INTREZARESTE IN CEEA CE PRIVESTE "BATRANETEA". Niciodata nu voi intelege cum pot atatia barbati sa se lase in asa hal dominati de partenere, incat atunci cand ii privesti, pur si simplu ti se face mila de ei!

In fine, lucrurle n-ar fi atat de grave daca, ATENTIE MARE, acei barbati, APARENT, cuminti si docili, in sinea lor ar accepta SITUATIA, dar din pacate, in ciuda tuturor argumentelor absolut patetice prin care, STANJENITI, incearca sa convinga ca nu-i deranjeaza situatia, N-AR ADUNA PICATURA CU PICATURA DE NEMULTUMIRE, iar la un moment dat...AR EXPLODA SI SI-AR LUA "TALPASITA"!

Exact acest lucru PRESUPUN ca s-a intamplat si cu Razvan! Domnisoara Lidia Buble (sau cum naiba o cheama), presupusa amanta, nu este decat "scanteia" care a provocat incendiul! Nu era EA, va spun 100% ca ar fi fost alta!

Corect! Partea nenorocita a acestei probleme, bineinteles ca o reprezinta faptul ca, DOI COPILASI, ABSOLUT NEVINOVATI, vor trai de acum incolo fara tata! Da, da, da! FARA TATA! Cine sustine sau crede in acele declaratii cretine ca, indiferent de situatie, COPIII NU VOR SIMTI DESPARTIREA, ori sunt deplini retarzi, ori put groaznic a ipocrizie!

BAI CRETINILOR (ma refer la barbati), INDIFERENT DE SITUATIE, FAMIIA NU SE PARASESTE IN CAZUL IN CARE AI COPII! NICIODATA, ABSOLUT NICIODATA! Ar trebui sa va intre bine de tot in cap!

Am inteles! Dupa un numar de ani nu te mai intelegi cu sotia! Sexul reprezinta doar o "miscare" de mana dreapta executata "solo"! Concediile sunt plictisitoare! Ok, ok, ok....dar, IDIOTILOR, credeti cumva ca relatia cu alta femeie, dupa acelasi numar de ani, sau chiar mai putini, nu va fi la fel???

Durerea provocata in sufletele absolut nevinovate ale copiilor care afla de despartirea parintilor, nu poate fi redata prin puterea dictionarului explicativ al limbii romane! Daca tot vrei sa te desparti de sotie, macar asteapta pana cand cresc copiii (15-16 ani), si cand, o astfel de situatie este infinit mai usor de digerat!

Spuneam la inceputul comentariului ca, daca se va intampla ceea ce eu cred, pe domnul Razvan, jur ca nu-l va astepta o viata linistita! Nu stiu ce varsta are distinsul domn, insa dupa infatisare, cred ca undeva pe la 35 de ani! Sa iti lasi familia (indiferent de motive, in cazul sau, absolut pertinente) pentru o PUSTOAICA DE DE 21-22 DE ANI, inseamna ca esti cel mai mare prost!

Cine naiba stia de Lidia Buble? De acum incolo se va sti! Este noua partenera a lui Razvan Simion! Cine are de castigat din aceasta poveste? DOAR EA! Poate cineva sa bage mana in foc ca aceasta domnisorica este altfel decat toate "fomistele" venite din provincie avand un singur tel....SA AJUNGA VEDETE, INDIFERENT DACA AR TREBUI SA CALCE PESTE CADAVRE?

Cum crede domnul Razvan ca va arata relatia dintre el si domnisorica, peste vreo 10 ani, cand, el se va apropia cu pasi repezi de "jumatatea" de secol, iar ea, va avea un pic peste 30 de ani, perioada cea mai smechera din viata unei femei? Va spun eu cum....IL VA INSELA MAI INTAI, IAR APOI IL VA PARASI PENTRU UNUL MAI TANAR!

Stiu, multi nu vor fi de acord cu mine, dar eu, cat si altii ca mine, stim prea bine cate femei ne-au trecut prin pat, a caror parteneri erau cu 10-15 ani mai mari ca ele! (pe cand eram si noi mai tinerei)

Iar cand se va intampla acest lucru, asta ca sa nu mai spun ca, foarte probabil sa se intample mult mai repede de 10 ani, domnul Razvan va trai frustrarea maxima ca si-a distrus familia, si, CEL MAI IMPORTANT, le-a rapit celor doi copii, ani din viata petrecuta alaturi de tatal lor!

Si atunci, fireste, unii se intreaba care ar fi fost solutia?

Pai, una singura! Sa se fi transformat domnul Razvan, din "gaina" in "cocos"! Si sa-i arate sotiei ca, de acum incolo, toata familia va juca dupa regulile sale! 100% s-ar fi rezolvat problema!

Daca esti un barbat uns cu toate alifiile, n-ai cum sa nu cunosti faptul ca, INDIFERENT DE FEMEIE, cu toate incearca sa-si domine partenerul. Daca te simt slab, si ca merge, DEVII UN SCLAV, daca insa simt ca nu este loc, renunta!

Multi ma intreaba, cum de eu am atata libertate, si mai ales, cum de eu pot sa ies din casa si la 1 noaptea, fara sa dau vreo explicatie? Explicatie dau, daca, intamplator, consoarta (eu nefiind casatorit) ma intreaba unde plec: "Ma duc sa dau o....". Si dupa cateva suparari, nu m-a mai intrebat!

Cate amante am avut in ultimul an si ceva? NICIUNA! De cate ori am ajuns acasa la 3-4 dimineata in aceeasi perioada de timp? Zeci si zeci de ori! Poti sa ajungi acasa la ora 19 si inca mai simti "gustul" amantei, sau poti sa ajungi la ora 4 dimineata, si inca sa mai simti gustul vinului sau al berii baut cu baietii.

DAR NU VOI PERMITE VREODATA CONSOARTEI MELE SA MA INTREBE UNDE PLEC SAU DE UNDE VIN!

Daca am fost si eu "sclav" pe vremuri? Pai, cu a mea consoarta sunt de 25 de ani, si pot sa va marturisesc ca, cel putin 8-9 ani, am fost si eu "sclav"! Ce observasem cu fiecare zi care trecea? RESPECTUL FATA DE TOATE EFORTURILE FACUTE (inclusiv la coafor ma duceam cu ea) ERA "ZERO"! Si atunci am schimbat "foaia"! :):)

Femeia o ai asa cum o educi! Ii arati ca esti "sclav", atunci vei pati precum Razvan! Ii arati ca nu esti un fraier, nu vei avea nicio problema cu ea! FEMEILE VOR "SCLAVI", DAR PASIUNI FAC DOAR PENTRU BAIETII RAI!

In fine, m-am cam indepartat de subiect! Pacat de acei doi copilasi care vor suferi cumplit de pe urma despartirii dintre Razvan si sotia sa! MARE PROSTIE! O CUMPLITA PROSTIE!

In final, ca sa nu credeti cumva ca fac pe lupul moralist, voi face cateva precizari!

Fara doar si poate ca, SI EU, precum multi alti barbati, am avut de-a lungul vremii zeci de amante! Cu unele am stat mai mult, cu altele mai putin! Dar, spun eu, tocmai acest lucru ma ajuta ca, ACUM, ajuns la 42 de ani, MOMENTUL UNANIM ACCEPTAT CA FIIND DE CRIZA IN VIATA UNUI BARBAT, culmea, sa nu mai fiu deloc tentat sa-mi fac vreo amanta!

Iar si daca, CU TOTUL EXCEPTIONAL, as mai accepta vreo relatie "extra", fara doar si poate ca...inca din punctul "zero" as specifica ca nu exista sansa nici macar 0,000000000001% sa-mi parasesc familia! Daca se poate...bine, daca nu se poate, ne strangem mainile, ne uram de bine, si ne vedem fiecare de viata sa!

VREMEA "COMPLICATIILOR" A TRECUT DEMULT!

Daca domnul Razvan alegea sa arate sotiei ca nu mai este "sclav", iar in plus, ar fi avut o relatie discreta cu domnisoara Lidia Buble, TOTUL ERA PERFECT, iar copiii nu ar fi avut de suferit!

Asa insa, isi distruge familia pentru o pustoaica care, DAU SCRIS DE ACUM, nu peste multa vreme, va incalzi patul altui individ, mult mai tanar decat Razvan!

RAZVANE, NU TE VAD BINE! N-AI EXPERIENTA CU FEMEILE, SI NU STII CAT DE PERVERSE POT FI! DAR VEI INVATA!

Bineinteles, DOAR O PARERE!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu