...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 28 mai 2015

VA AJUNGE SA FIE VREODATA SIMONA HALEP O CAMPIOANA?

Buna ziua dragii mei!

Continua problemele cu tensiunea arteriala. Chiar sunt disperat, si nu stiu ce sa mai fac. Aseara, desi imi luasem tratamentul, si nici vorba sa ma agit sau sa ma enervez, cand mi-am luat tensiunea, desi ma simteam foarte bine si relaxat, am observat cu stupoare ca aparatul imi arata 174 cu 115. Pfffff...nu stiu ce sa mai fac!

In fine. Dupa cum se cunoaste deja, Simona Halep a parasit ABSOLUT RUSINOS, si turneul de la Paris. Aducandu-mi aminte, exact acum un an de zile, aici, pe blog, l-am facut praf pe RADU BANCIU, ca urmare a unei declaratii facute la adresa Simonei, respectiv, CA ESTE O TARANCA IN COMPARATIE CU MARIA SHARAPOVA. (cele doua au disputat anul trecut finala de la Roland Garros)

Bai, fratilor, recunosc ca am gresit!

Nu, nu, nu! Sa nu intelegeti cumva ca as considera ca Simona Halep este o TARANCA! Nici pomeneala de asa ceva! Dar sunt obligat sa recunosc ca Radu Banciu, CARE CUNOASTE MULT TENIS, a avut dreptate! Doar cuvintele folosite (atunci) au fost gresit alese!

Un lucru imi este din ce in ce mai cert! SIMONA HALEP, NU ARE, SI DIN PACATE, NICI NU VA AVEA VREODATA "STOFA" DE CAMPIOANA! S-o compari cu Maria Sharapova este pur si simplu o blasfemie!

Stiu, multi ma vor injura, pentru ca, noi, romanii, asa suntem! Intotdeuna ne vedem mai mari decat suntem. FARA DISCUTIE CA SIMONA HALEP ESTE O JUCATOARE DE TENIS CU MULT PESTE MEDIE, DAR, REPET...NU ARE "STOFA" DE CAMPIOANA!

Eu nu ma omor dupa tenis, dar dupa ce Simona Halep a inceput sa fie cunoscuta, am inceput sa urmaresc fenomenul, in ultimul an vizionand destule meciuri, mai ales la feminin! Modul ABSOLUT LAMENTABIL in care pierde Simona Halep meciuri in care este FAVORITA CERTA (asa cum a fost si cel de ieri), imi arata fara doar si poate ca are EXTREM DE MARI PROBLEME CU PSIHICUL!

Ce face stafful ei in acest sens???

Nimic! Eu vorbesc de stafful ei, dar tare imi este teama ca, asa cum se obisnuieste la machedoni, CUVANTUL PARINTILOR ESTE MAI PUTERNIC IN FATA COPILULUI DECAT orice alta parere, indiferent de calificare. Pai, eu, profan in tenis, doar observandu-i jocul, imi dau seama fara echivoc ca, IN CIUDA VALORII CERTE, Simona are uriase probleme de psihic, mai ales in momentele "cheie" ale unui meci. Cum de nu isi da seama "stafful" ei?

Apoi ma intreb de ce a fost schimbat antrenorul (belgian, daca nu gresesc), care anul trecut a ajutat-o sa se ridice de pe locul 9 pe locul 2 WTA??? Cu acel antrenor, anul trecut, exact in aceasta perioada a anului, a jucat finala la Madrid si la Paris, ambele pierdute in fata Mariei Sharapova.

Nu mai vorbesc de liota infinita de gazetari sportivi absolut retardati, care de peste un an de zile ne asasineaza in fiecare zi cu cate un articolas despre LOCUL PE CARE IL DETINE SIMONA IN CLASAMENTUL WTA, facand calcule peste calcule (in raport cu rezultatele Mariei Sharapova), daca mai coboara sau mai urca in clasament!

CE IMPORTANTA ARE, IMBECILILOR, LOCUL DIN CLASAMENTUL WTA??? Poate doar pentru bani, atat! Pentru ca, in rest, o jucatoare ca Maria Sharapova, chiar daca ar fi pe locul 10, tot o bate pe Simona de ii suna apa in cap, la orice turneu in care ar intalni-o!

Acest lucru nu-l inteleg acesti GAZETARI SPORTIVI ABSOLUT RETARDATI (desi nu generalizez), care ne asasineaza de peste un an de zile cu MAROTA referitoare la locul in clasament al Simonei! Campioanele se vad si se simt! Din nefericire, Simona Halep, ramane doar o foarte buna jucatoare de tenis, DAR IN NICIUN CAZ, O CAMPIOANA!

Iar Radu Banciu a vazut inca de anul trecut acest lucru, singura greseala fiind ca, in loc sa se exprime mai exact, a ales sa foloseasca o comparatie cu care si-a pus publicul in cap! Chiar daca un public neavizat!

Ca ne place sau nu, EU CRED CA TREBUIE SA FIM REALISTI! Ascensiunea fulminanta petrecuta anul trecut in cariera Simonei Halep, incununata la sfarsit de an cu un loc 2 mondial, a fost posibila doar datorita faptului ca, in prezent, tenisul mondial feminin este intr-un oarece RECUL DE VALOARE.

Asadar, daca in viitorul apropiat se retrage Sharapova si Serena (foarte posibil, avand in vedere varsta), Simona Halep poate ajunge si locul 1 mondial, DAR TOT NU VA FI O CAMPIOANA!

O CAMPIOANA CASTIGA TURNEE DE GRAND SLAM, SI ARE O CONSTANTA IN JOC IREPROSABILA!

Ok, nu poti castiga toate meciurile, dar cand esti locul 2-3 mondial, nu poti pierde in atatea randuri, dar mai ales la TURNEELE IMPORTANTE, in modul absolut lamentabil in care o face Simona Halep!

Cel mai probabil, Simona Halep, va mai zabovi multi ani de acum inainte in top 10, iar milioanele de euro ii vor umple conturile din ce in ce mai mult....DAR CAMPIONA MA INDOIESC PROFUND CA VA FI VREODATA!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu