...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 11 mai 2015

NU FACETI PRECUM GABRIEL COTABITA! INVATATI SA IMBATRANITI FRUMOS!


Buna ziua dragii mei!

Pe Gabriel Cotabita il cunosc de foarte multi ani! Fireste, nu personal, ci doar de la televizor. Cred ca sunt peste 30 de ani. Vinerea trecuta cand am auzit ca a facut infarct (cel putin asa s-a speculat initial) in timp ce era la sala de sport, DESI SUNA CA NAIBA, nu m-a mirat absolut deloc.

Nu o data am spus ca, indiferent cat de “piesa” ai fost in tinerete (barbat sau femeie) FOARTE IMPORTANT ESTE SA IMBATRANESTI FRUMOS! Iar Gabriel Cotabita a decis sa nu imbatraneasca deloc frumos.

De ce spun acest lucru? Pai, imi pare inadmisibil ca, la 60 de ani, dupa ce ai la activ un INFARCT, in loc sa te ingrijesti de SANATATE, pentru a-ti asigura o batranete cat mai linistita si lipsita de probleme, te apuci si defilezi prin fata “publicului”, la brat cu o consoarta a carei varsta este cu 2-3 ani superioara varstei propiei fiice, IMBRACAT PRECUM UN ADOLESCENT REBEL, si, nu in ultimul rand, incepand sa frecventezi SALA DE SPORT.

Sa ne lamurim scumpii mei! In ziua de astazi, SALILE DE SPORT sunt pline de oameni care, pana pe la 35-40-50 de ani, N-AU AVUT ABSOLUT NICIO TANGENTA CU SPORTUL! Iar ceea ce este mai grav, imi pare faptul ca, se apuca sa “traga de fiare” fara absolut nicio indrumare de specialitate!

ASA ESTE MODA! DACA NU MERGI LA SALA DE FORTA ESTI UN FRAIER!

Ultima data cand am intrat intr-o sala de forta, era acum vreo 4 ani. In jurul meu erau numai cheliosi (o fi doar o coincidenta, dar am vazut ca cheliosii sunt innebuniti dupa trasul de fiare) care incercau cat mai mult sa EPATEZE fata de distinsele domnisoare ce frecventau si ele acea sala de forta.

Daca vorbim despre gantere si haltere, pai atunci, ar trebui sa spun ca acum vreo 25 de ani, NOI, CEI CARE CHIAR STIM CE INSEAMNA SA TRAGI DE FIARE inca de pe vremea cand aveam vreo 15-16 anisori, eram obligati sa ne rugam de cate vreun cunoscut care lucra, intamplator, intr-o fabrica, SA NE FACA LA STRUNG atat gantere cat si haltere.

Mai am si acum acasa vreo 2 gantere de 9 kg, si inca una, URIASA, de 23 kg, cu care...ATENTIE...LUCRAM PENTRU BICEPS. Da, da, da, si are 23 de kg. Pana pe la 34 de ani, faceam fara probleme 5-6 serii de cate zece "repetari" cu acea uriasa gantera, folosind un singur brat.

POT SA FAC PARIU PE CE VRETI CA, DACA MERG ACUM LA ORICE SALA DE SPORT CU ACEA GANTERA DE 23 KG, SI II PUN PE ACEI BAIETI CU MERS HERCULIAN SA FACA MACAR O SERIE DE 10 REPETARI PENTRU BICEPS, 90% DINTRE EI NU AR PUTEA!

Bineinteles ca, acum, la 42 de ani, nici eu nu mai pot sa fac nimic cu acea gantera. Chiar m-am amuzat deunazi, cand am vrut s-o mut si…cu stupoare, am realizat ca abia am reusit s-o ridic cu ambele maini de jos!

AM IMBATRANIT FRATILOR! Si pe nimeni nu iarta imbatranirea! Tocmai de aceea am renuntat la trasul de “fiare, pentru ca fiind suferind de HIPERTENSIUNE ARTERIALA CU GRAD 1 DE RISC, sansa ca fortand fara sa-mi dau seama la sala de sport, sa-mi produca vreun atac cerebral (eu avand si un anevrism din nastere) este semnificativ crescuta!

Credeti ca imi convine?

Nu, dragii mei! Cand ma uit la bratele mele, si imi aduc aminte cum aratau acum 8-10 ani, sau cand ma uit la pectoralii cazuti, si imi aduc aminte cum erau tari ca piatra, NU MA SIMT DELOC CONFORTABIL!

Dar am ales viata!!!

NU POT, DOAR PENTRU FAPTUL DE A PLACEA PRIVIRII, SA IGNOR AVERTIZARILE MEDICILOR, ASTFEL RISCANDU-MI VIATA!
Cam acest lucru a facut Gabriel Cotabita! Si ar mai fi ceva pe langa efortul facut la sala de sport! Un lucru foarte posibil, desi foarte greu de recunoscut!

As fi curios sa stiu cum poate “SATISFACE” un barbat de 60 de ani, o domnisorica de nici 30 de ani, ALTFEL, DECAT APELAND LA VARIATA GAMA DE PASTILE DE POTENTA cu care este inundata piata farmaceutica???

STIU, STIU, STIU povestile cu barbati ajunsi la 50-60 de ani, a caror “catarg” sta la fel de ferm precum in urma cu 30 de ani! Realitatea insa…este alta!

Iar daca, DOAMNE FERESTE, Gabriel Cotabita, pe langa efortul facut la sala, cumulat cu cruntele cure de slabit, a mai apelat si la PASTILE DE POTENTA, rezultatul acestui foarte posibil COCKTAIL UCIGAS nu putea fi decat cel de vinerea trecuta, mai ales cand… existau si grave antecedente cardiace!

Ce era de preferat?

a) “Vechiul” Gabriel Cotabita, grasut si vesnic transpirat, asa cum a fost zeci de ani la rand, dar care sa ne incante inca multi ani cu vocea sa inconfundabila?

SAU

b) “Noul” Gabriel Cotabita, tras prin inel si imbracat precum un adolescent rebel, dar prematur ajuns in coma la spital, fara prea mari sanse de supravietuire?

INVATATI SA IMBATRANITI FRUMOS!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu