...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 11 aprilie 2015

UN RASPUNS PE CARE L-AM ASTEPTAT TIMP DE 7 ANI.

Buna seara dragii mei!

Acum vreo 4 ani, in cadrul unui comentariu scris in data de 21.04.2011, si intitulat "JOIA MARE, O ZI DECISIVA PENTRU DESTINUL MEU" (il gasiti in arhiva blogului), va spuneam clar si raspicat ca, o zi de "Joia Mare", mi-a schimbat total destinul, si va mai spuneam ceva care, pe langa faptul ca parea de necrezut (si nu m-a crezut nimeni, nici macar cele mai apropiate persoane), foarte usor ma putea plasa in perceptia colectiva...CA FIIND DUS CU CAPU'.

Eeee, scumpii mei, anul acesta, dupa 7 ani, culmea (!!!)...tot intr-o zi de JOIA MARE, fara nicio atentionare prealabila, Dumnezeu mi-a dat raspunsul la UNICA intrebare careia, indiferent cat de mult am intors-o pe toate fetele, nu-i gasisem raspuns! (va voi lamuri imediat)

Cati oameni sustin ca cred in Dumnezeu? Multi! Fara discutie! Dar cati oare dintre acesti "MULTI", cred cu adevarat in existenta lui Dumnezeu? Sau...CATI OAMENI DIN CEI CARE, MAI DES SAU MAI RAR, AJUNG SA ASCULTE PREDICA PREOTULUI IN BISERICA, CRED CU ADEVARAT IN CEEA CE AUD?

Si cati, oare, nu sunt tentati sa spuna ca, accepta ca exista acolo "sus", O FORTA, dar nici pe departe nu cred in ceea ce povesteste preotul???

Eu va pot asigura de un lucru! De faptul ca, desi poate nu par, sunt mai lucid si ancorat in REALITATE decat multi dintre semenii mei, iar daca ajung sa sustin un lucru, sub nicio forma nu poate fi vorba de AUTOSUGESTIE, ci din contra, incerc sa-mi acompaniez pledoaria pe dovezi, daca nu IREFUTABIE, macar sustenabile.

Asadar, va spun cu toata dragostea, ca niciodata sa NU VA INDOITI CA DUMNEZEU CHIAR EXISTA, IAR CEEA CE PREOTII POVESTESC IN BISERICI, ESTE PERFECT ADEVARAT! In randurile ce urmeaza va voi povesti ceva (cititorii mai vechi ai blogului, deja stiu, iar cei mai noi, daca vor amanunte in plus, pot cauta in arhiva blogului postarea de care am facut vorbire la inceputul comentariului), iar daca alegeti sa credeti sau nu, ramane decizia voastra!

Acum 7 ani, tot intr-o zi de JOIA MARE (doar ca se intampla pe 24 aprilie), intr-un context pe care nu-l mai dezvolt acum (dar cautati postarea mentionata in arhiva), fiind intr-o discutie cu o persoana CUNOSCUTA CHIAR IN ACEA ZI, am auzit o "VOCE" care, atentie mare (!!!), in doua randuri, la diferenta de doar cateva ore, mi-a spus ceva!

Fireste ca atunci, pe moment, in ambele situatii, dar mai ales in prima...AM CREZUT CA AM HALUCINATII! Cum sa stai de vorba cu cineva, sa-l asculti cum vorbeste, iar in secundar, DEODATA, sa auzi atat de clar o voce care iti spune ceva??? Primul impuls este de a crede ca ai halucinatii! Instant te gandesti daca nu cumva esti beat, drogat, sau ai innebunit! Asa m-am gandit si eu! Dar sa mai auzi aceeasi "VOCE", si a doua oara, peste doar cateva ore???

Acea "VOCE" pe care am auzit-o in data de 24 aprilie 2008 (fix in JOIA MARE...puteti verifica) ma avertizase scurt, CULMEA, fata de acea persoana pe care o cunoscusem in aceeasi zi! Prima data mi-a spus "Ea este!" (fara explicatii), iar a doua oara mi-a spus "Aceasta femeie va fi extrem de importanta in viata ta".

Ce a urmat, dar mai ales ceea ce am trait aproape un an de zile cu acea persoana, nu are sens sa mai povestesc, limitandu-ma a preciza ca, cel putin din punctul meu de vedere, dictionarul explicativ al limbii romane nu poate descrie in cuvinte, CAT DE APROAPE AJUNSESEM DE MARGINEA PRAPASTIEI, si nu este o exagerare daca adaug, cat de aproape ma aflam sa-mi pierd chiar viata!

Atunci, cu lacrimi in ochi, si fara pic de exagerare, stand in genunchi si cu icoana in brate, IL intrebam pe Dumnezeu: "De ce Doamne?".

Raspunsurile, n-au venit atunci, nici pomeneala, dar au inceput sa vina, usor, usor, unul cate unul, oadata cu trecerea timpului, si cu dizolvarea calvarului sufletesc!

Un singur raspuns nu primisem! PANA IN ACEST AN (culmea, tot intr-o zi de "Joia Mare"), CAND FARA SA VREAU, SI FARA NICI CEA MAI MICA AVERTIZARE...L-AM PRIMIT!

Timp de 7 ani, la o unica intrebare nu-i gaseam raspuns! Ce s-a intamplat atunci, in ziua de 24 aprilie 2008, exact in JOIA MARE, si cine a fost acea "VOCE" pe care, CLAR DE TOT o auzisem! Ok, cei din jurul meu carora le-am povestit ceea ce traisem, aveau dreptul de a ma crede sau nu, asa cum acelasi drep l-ati avut si voi, cititorii mai vechi ai acestui blog, atunci cand ati citit ceea ce am scris despre acel "episod".

DAR EU, SPRE DEOSEBIRE DE TOTI CEILALTI, STIAM CLAR CA LUMINA ZILEI CA, ATUNCI, IN ACEA ZI, CHIAR AM AUZIT ACEA VOCE!

Si totusi, cine era?

In acest an, tot in JOIA MARE, la 7 ani distanta de la acel "episod", stand in biserica si ascultand predica finala a preotului, am auzit niste cuvinte care, pe moment, m-au paralizat de emotie!!! Preotul a amintit credinciosilor urmatorul lucru:

JOIA MARE ESTE UNICA ZI DIN AN IN CARE CERUL SE DESFACE, IAR MURITORII POT FI APELATI DE DUMNEZEU SAU DE SUFLETELE CELOR TRECUTI IN NEFIINTA!!!

Fireste ca nu indraznesc a crede ca acea VOCE pe care am auzit-o atat de clar cum mi-a vorbit, ar fi fost vocea lui Dumnezeu! Chiar nu indraznesc a crede asa ceva! Cine sunt eu pana la urma, sa-mi vorbeasca Dumnezeu???

Dar un lucru stiu clar:

ACEA VOCE A DEPASIT SFERA PAMANTEASCA! SI MARE DREPTATE A AVUT CU TOT CEEA CE MI-A SPUS!

Acea persoana cunoscuta de doar cateva ore, si asupra careia ma AVERTIZA, chiar a avut o importanta DECISIVA in destinul meu! Desi ceea ce am trait langa ea a fost cel mai cumplit episod din viata mea, prin raul facut...M-A ADUS APROAPE DE DUMNEZEU SI CREDINTA!

Asadar, scumpii mei, decizia de a crede ceea ce v-am povesti sau, din contra, a ma crede NEBUN, bineinteles ca va apartine! Dar eu va spun un lucru:

CREDETI IN DUMNEZEU, MERGETI LA BISERICA SI ASCULTATI PREDICILE PREOTILOR, SI NU VA INDOITI NICIO CLIPA CA, DESI, PARE GREU DE CREZUT...TOT CEEA CE SPUN ESTE PERFECT ADEVARAT!

NOTA: Atentie mare!!! Eu nu am auzit, INITIAL, din gura unui preot ca JOIA MARE este singura zi din an in care cerul se deschide, iar oamenii pot fi apelati de Dumnezeu, sau de cei trecuti in nefiinta...IAR ULTERIOR, prin autosugestie, sa ajung a crede ca am auzit o VOCE intr-o zi de Joia Mare!!!

DIN CONTRA!!! EU AM AUZIT MAI INTAI ACEA VOCE, SI ABIA DUPA 7 ANI AM AFLAT DESPRE ZIUA DE "JOIA MARE"!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

PASTE FERICIT !!!


Si cand scriu aceste randuri, amintindu-mi cuvintele preotului, simt ca mi se furnica pielea pe mine!

Eu nu pot sustine in acest moment ca "VOCEA" pe care am auzit-o, atunci, in acea zi de JOIA MARE a anului 2008, a fost a lui Dumnezeu, sau a vreunui suflet decedat!

DAR ACUM, SUNT 1.000.000% SIGUR CA ACEA "VOCE" PE CARE AM AUZIT-O, DEPASEA GRANITA EXISTENTEI UMANE!

A

Un comentariu:

  1. As vrea sa aflu si eu de ce e nevoie de o amanta daca relatia cu sotia este buna, atat de buna incat sa poata sta impreuna doar ei doi timp de o saptamana??? Ce se poate intelege cand cineva zice ca vrea sa primeasca iubire din mai multe parti? De ce e nevoie de asa ceva?

    RăspundețiȘtergere