...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 2 februarie 2015

O NOAPTE, INTR-UN RESTAURANT DIN BUZAU, IMPREUNA CU..."REGELE".

Buna seara dragii mei!

Acest week-end l-am petrecut la Buzau. Cum, sau mai bine spus, de ce, am ajuns acolo, va povestesc imediat. Dar jur ca deja imi vine sa rad !!! Numai si daca ma gandesc la ce fete veti face multi dintre voi :):):)

Daca va mai amintiti, nu demult, am scris un comentariu despre MANELE SI LAUTARI. Si, opinam atunci ca, desi nu multi recunosc, cel putin in cazul unor petreceri, MANELELE SUNT DESTUL DE GUSTATE DE PUBLIC. Dar in mod clar ca, tot ceea ce am scris atunci, nu era decat parerea unui PROFAN IN MATERIE, avand in vedere ca, absolut niciodata, nu m-am dat in vant dupa acest gen de muzica, si nu am frecventat localuri sau petreceri la care sa am ocazia sa-i ascult live pe REGII MANELELOR.

Total neasteptat, insa, OCAZIA S-A IVIT! Si pentru ca, dupa cum va spuneam mai devreme, NICIODATA nu asistasem la un astfel de eveniment, sambata pe la pranz, m-am urcat in masina (dand curs unei invitatii), iar intr-o ora si jumatate, deja primeam cheia de la camera hotelului Pietroasa, unde m-am cazat in Buzau. Si a venit seara! Mare petrecere, peste 100 de invitati, si promisiunea ca, printre multi celebri cantareti, va presta si....EL, REGELE: ADRIAN COPILUL MINUNE!

Sincer va marturisesc ca, nu era curios....ERAM MAXIM DE CURIOS ! Abia asteptam, in sfarsit, sa am ocazia sa urmaresc live o petrecere in care cuvantul "pentruuuu....." este la ordinea zilei! :):):)

Asadar, pana sa soseasca REGELE, invitatii s-au delectat cu mancarurile care, fie vorba intre noi, CHIAR AU FOST FOARTE BUNE (multumiri gazdei!), si cu prestatia unor cantareti a caror voce, sincer, nu era deloc rea, ba chiar...foarte buna, genul muzical predominant fiind muzica usoara si lautareasca! Nici nu stiu cand a trecut timpul, asa ca pe la ora 1 noaptea, IN SFARSIT !!!!, a ajuns....EL....REGELE! Pus la "patru ace", nelipsindu-i nici batista de la buzunarul sacoului, surazator, sigur pe el, si foarte jovial!

Invitatii??? Bineinteles, in delir! UITE-L, UITE-L....A VENIT! STAI SA MANANCE CEVA SI....VA INCEPE SA CANTE.

Dupa ce a "ciugulit" ceva, s-a incalzit cu un paharel si a pufait dintr-un trabuc, REGELE, cu pas sigur, s-a indreptat spre microfon! Dupa o scurta verificare a instrumentelor (bineinteles, nu de el facuta, ci de orchestra sa, care venise cu ore bune inainte)....a inceput sa cante!

Bai, fratilor, l-am ascultat cu mare atentie (pentru ca a cantat foarte mult), si tot ceea ce pot sa va spun este ca....la naiba, dar nu degeaba i se spune, ADRIAN COPILUL MINUNE, SAU REGELE MANELELOR!

Ma uitam la el cat de USOR poate sa cante intr-un restaurant unde fumul de tigara iesea din toate colturile, ca sa nu mai spun ca, la un moment dat, IN TIMP CE CANTA (!!!) SI-A APRINS UN TRABUC !!!

Si imi aduceam aminte de toate panaramele de cantarete care le tot vezi pe la televizor, fiindu-ne prezentate drept MARI VOCI, in conditiile in care, foarte rar sunt vazute cantand live, macar pe SCENA UNUI SPECTACOL, cu atat mai putin, intr-un restaurant plin de fumatori!

ADRIAN MINUNE, bai fratilor, tragea din trabuc si canta de mama focului!!! Asa ceva nu credeam sa vad!!!

Ar mai fi de adaugat ca, nu numai el, dar in mod clar, ATUNCI CAND ESTE SI EL, show-ul este garantat! Oamenii astia chiar stiu sa se distreze. Nici vorba sa-i vezi pe la mese, aproape atipind, sau pe la 2 dimineata, sa nu stie cum sa plece mai repede acasa. A fost o nebunie care, din cate am inteles, a tinut cu mult peste ora 4 dimineata, cand eu m-am retras la hotel, impreuna cu amicii mei. Deja eram obosit de frecventa cu care auzisem "De laaaaaaaa..., pentruuuuuu...".

Aaaaaa, uitasem de cei care dadeau dedicatii! Bai, fratilor, in lumea acestor petreceri, daca nu scoti din buzunar, minim 200-300 euro (sau valoarea in lei) de-a lungul melodiilor cantate, in mod clar, imaginea ta are de suferit!

Pai, cum sa se auda la microfon "Pentruuuuuu Cristiiiiiiii, pentru parintii sai, pentru frumosii sai copiiiii, pentru superba sa sotie, pentru prietenii lui, si nu in ultimuuuuuuul rand, pentru toooooooti invitatii"......iar tu, INSTANT, sa nu te ridici de la masa, si, sa intorci dedicatia???

Una peste alta, am facut-o si pe asta! (nota: faptul ca am participat la o astfel de petrecere, nu ca am lasat bani la lautari)

Daca as mai repeta figura?

Desi le recunosc meritele pentru atmosfera creata (absolut incendiara), totusi....nu m-a "prins". Bineinteles ca, absolut niciodata, nu voi face parte dintre persoanele optuze, care sa nu aiba puterea de a recunoaste ca, multe sau putine, NU STIU! dar cu siguranta exista si manele foarte frumoase, asa cum exista si manelisti cu voci infinit mai bune ca multi dintre cantaretii (altii decat manelistii) ce ne sunt prezentati ca mari "voci".

DAR NU VOI REPETA FIGURA!

Inca o "pagina goala" din experienta mea de viata s-a umplut. Chiar mi-am satisfacut o curiozitate.

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu