...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 22 ianuarie 2015

UN MINISTRU DE INTERNE CU INDELETNICIRI INTERLOPE.

Buna ziua, dragii mei!


Bai, personal, sunt mai de moda veche! Macar in ceea ce priveste modul cum gandesc. Iar cand vine vorba despre o institutie a STATULUI, cu atat mai mult despre MINISTERUL DE INTERNE, jur ca nu pot gandi decat cu respect si consideratie. (nu sunt ironic)

Pana la urma, orice cetatean (indiferent de pozitia ocupata in societate) accepta ca la nivelul unei sectii de politie din tara exista si posibilitatea ca unii functionari sa fie CORUPTI, dar, totodata, nutreste speranta ca, macar la CONDUCEREA MINISTERULUI DE INTERNE, exista persoane a caror probitate morala si profesionala este impecabila.

Ministri de interne au fost destui dupa evenimentele din ’89, si cu cat ne-am indepartat de acele vremuri, parca din ce in ce mai mult au inceput sa semene mai degraba cu INTERLOPII decat cu oamenii legii. Fie si daca ma refer doar la “moace” sau la modul in care se exprimau atunci cand deschideau gura. Dar, bineinteles, este doar propia-mi parere.

Si daca ar fi sa dau doar un exemplu (fireste, sunt mai multe!), cred ca ar fi suficient sa pronunt un nume: CRISTIAN DAVID!

Hai sa-i privim poza:


Scumpilor, cu mana pe inima va pot marturisi ca, de-a lungul vremii, am avut SUPLICIUL de a vedea cu ochii mei INTERLOPI cu imagine mult mai intelectuala decat acest CRISTIAN DAVID, atunci cand erau imbracati la “patru ace”.

Cu cine este casatorit Cristian David? Bineinteles cu Vanda Vlasov.


Cine este Vanda Vlasov? Este unica forma de viata umana pe care am auzit-o sustinand ca NU EA L-A DESCOPERIT PE DUMNEZEU, CI DUMNEZEU A DESCOPERIT-O PE EA, iar cel mai important….este una dintre fetele lui Mihail Vlasov!


Cine este Mihail Vlasov?


Eeeee. Cu ce sa incep? Pai, deloc demult, a fost presedintele Camerei de Comert a Romaniei, iar ulterior “arestat” pentru luare de mita!

In fine! Revenind la domnul Cristian David (fostul ministru de interne) vreau sa va arat o poza:


Da! este poza in care era bagat in masina cu catusele pe maini, fiind invinuit ca a luat o spaga de 500.000 de euro, CHIAR IN CLADIREA MINISTERULUI DE INTERNE!

Bai, fratilor! Nu stiu din ordinul cui a fost declansat acum cativa ani acest TAIFUN AL JUSTITIEI ce a zdruncinat serios SOBOLANIMEA CORUPTA A ACESTEI TARI, dar imi este imposibil a nu ma intreba, ce fel de tara AM FOST (in fine! gandesc optimist!), atata timp cat in cele mai inalte pozitii ale INSTITUTIILOR STATULUI au ajuns astfel de personaje, jalnice chiar si pentru lumea interlopa???

Cum sa pui ministru de interne un personaj cu infatisare clara de interlop? Nu, nu, nu, stati linistiti! Nu ma iau de “moaca” impricinatului, faptele pentru care in prezent este invinuit stau marturie ca…cel putin in cazul sau…”moaca” nu minte!

Cum sa ajunga presedintele Camerei de Comert a Romaniei, un alt personaj cu infatisare de interlop (intamplator socrul celui care a ajuns ministru de interne) si cu aceleasi apucaturi?

Vedeti voi! Asta este IMENSA DRAMA PE CARE A TRAIT-O ROMANIA IN ACESTI ULTIMI 25 DE ANI! Scala de valori a societatii pur si simplu a fost intoarsa cu fundul in sus! Ceea ce, acum 25 de ani, reprezenta “GUNOIUL”, a ajuns sa conduca societatea de astazi! Iar ceea ce, acum 25 de ani, reprezenta “valoarea”, a ajuns la…GUNOI.

Putem sa aveam zeci de alegeri parlamentare sau prezidentiale, sute de dezbateri televizate, mii de promisiuni legislative, samd…PANA CAND NU VOM DECIDE IREVERSIBIL SA CURATAM CONDUCEREA INSTITUTIILOR STATULUI DE ACESTI SOBOLANI CORUPTI, REZULTATUL VA FI APROAPE “ZERO”.

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Un comentariu: