...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 29 ianuarie 2015

STELIAN TANASE SI...OFITERII SUB ACOPERIRE.

Buna seara, dragii mei!


Recunosc!!! Niciodata nu mi-a placut STELIAN TANASE. Stiu, stiu, stiu, este scriitor, eseist, istoric, politolog, publicist, scenarist, regizor, samd. Dar pur si simplu nu mi-a placut niciodata! Si ca sa dau doar un exemplu, de fiecare data cand ma ambitionam sa-i urmaresc emisiunea facuta impreuna cu Mircea Dinescu (acelasi tipar), negresit, sfarseam prin a avea o puternica STARE DE GREATA.

Cel putin in ultimii ani, de cand prietenul sau (Mircea Dinescu) devenise INAMICUL fostului presedinte, in fiecare emisune avea o obsesie: BASESCU.

NOTA: Doar un dobitoc ar putea crede ca am fost, sau as putea fi, un sustinator al lui Basescu. Nici pomeneala! Apropiatii mei stiu cat l-am “boscorodit” si eu pe fostul presedinte. Dar nu-mi plac ”obsesiile”! Mai ales cele…“platite”.

Sa revenim la Stelian Tanase. De ceva vreme (dupa cum se stie) este PRESEDINTELE TELEVIZIUNII ROMANE, spun eu, o functie destul de “grea” in societatea romaneasca. Eeeee, de la inaltimea functiei pe care o ocupa, RECENT, a facut o declaratie care, INITIAL, am crezut 100% ca nu poate fi decat o fina ironie venita din partea unui intelectual. Dar nu era asa! Stelian Tanase vorbise cat se poate de serios!

Hai sa vedem despre ce este vorba!

Totul a inceput de la declaratia fostului director al SRI (Serviciul Roman de Informatii), George Maior, conform careia….SI IN PRESA DIN ROMANIA exista ofiteri sub acoperire ai SRI.

Ce credeti ca s-a intamplat dupa declaratia directorului SRI?

A iesit in fata “reflectoarelor” domnul STELIAN TANASE care, pe un ton IMPERIOS, a cerut Serviciului Roman de Informatii sa-si retraga imediat OFITERII SUB ACOPERIRE din cadrul Televiziunii Romane. (in cazul in care ar exista)

Bai, fratilor! Dupa cum va spuneam mai sus, cand am citit pentru prima data stirea, jur ca am crezut ca a fost doar o DECLARATIE IRONICA, fiindu-mi imposibil sa accept ca un individ “incarcat” cu atatea calitati intelectuale (scriitor, eseist, istoric, politolog, publicist, scenarist, regizor, samd)…POATE FI ATAT DE IPOCRIT, SAU…IN CAZ CONTRAR, ATAT DE PROST !!!

Hai sa presupuneam ca HALUCINANTA SOLICITARE ar fi privita cu seriozitate de catre sefii SRI, care ar decide sa-si retraga ofiterii sub acoperire care lucreaza in TVR. Cum s-ar desfasura aceasta “RETRAGERE”, avand in vedere ca, fireste, daca exista, respectivii au statutul de SALARIATI AI TVR???

Cumva, se asteapta domnul STELIAN TANASE, ca in perioada urmatoare, SPRE EXEMPLU (fictiv! se intelege), sa vina “Popescu” (cameraman pe statul de plata al TVR) si…subit, sa-si dea demisia invocand motive personale? Sau sa vina “Ioneasca” (contabila pe statul de plata al TVR) si…subit, sa-si ceara “tranferul”, invocand tot motive personale? Sau sa vina “Petrescu” (membru CA al TVR) si…subit, sa declare ca nu mai poate continua activitatea, pentru ca i-a iesit un “cos” pe fund de la atata stat pe scaun?

Alooooo! Stimabile Stelian Tanase! Eu aleg sa te cred…doar!!!…FOARTE IPOCRIT (felicitandu-mi flerul care nu m-a inselat nici in cazul tau), si nu…inteligent precum "Dorel" din simpaticele si binecunoscutele reclame!

Cum poti sa ai o asemenea solicitare fata de SRI, in conditiile in care, cel putin, din umilu-mi punct de vedere, ar trebui sa cunosti ca, REGIMUL OFITERILOR SUB ACOPERIRE este 1.000.000% STRICT SECRET, si nu numai in Romania, ci oriunde in lume!

Asta daca nu cumva, CHIAR TU ESTI "UNDERCOVER". Dar jur ca nu pot sa cred asa ceva! si tare dezamagit as fi, in caz contrar.

Subiectul cu ofiterii sub acoperire ai serviciilor secrete romanesti care actioneaza in societate, cel putin in prezent, a devenit o…MAROTA!

Cand vor intelege romanii ca, A FI OFITER SUB ACOPERIRE, nu este precum in filmele cu “agentul 007”, ci o chestiune cat se poate de serioasa si strict secreta, careia ABSOLUT ORICE STAT DE PE GLOB ii acorda o atentie extrema, si indiferent cati penibili precum Robert Turcescu ar exista, ABSOLUT NICIODATA nu va iesi la iveala, in presa sau la televiziune, vreo dovada palpabila ca un anumit CETATEAN (indiferent care) a actionat, sau ationeaza, ca ofiter sub acoperire?

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu