...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 8 decembrie 2014

INCA UN "MAIMUTOI" MULTIMILIONAR IN EURO....ARESTAT.

Buna seara, dragii mei!


Rad! Rad ca prostul de unul singur! Veti intelege imediat! Fara sa vreau, astazi, iar mi-am bagat amici in “ceata”, si iar am fost banuit ca fac parte din “servicii”. De ce? Hai sa va povestesc!

Zilele trecute (cred ca vineri, daca nu ma inseala memoria) am purtat o discutie cu amicii mei, ca urmare a unui articol citit in presa, conform caruia, CRISTINA RUS (fosta cantareata) era FELICITATA ca, spre deosebire de “altele” (tot cantarete)...SI-A “ALES” BINE SOTUL.

Motivul pentru care Cristina Rus era felicitata in acel articol ca a “ales” bine, consta in faptul ca…SOTUL EI, evident, un tanar afacerist multimilionar in euro, NU FUSESE ARESTAT precum sotii altor cantarete (tot afaceristi si ei).

Eu, cand am citit articolul am spus doar atat: SOTUL CRISTINEI RUS NU A FOST INCA (!!!) ARESTAT! VA FI CU SIGURANTA, CAND II VA VENI RANDUL! SI NU PESTE MULTA VREME!

Este axiomatic a mai povesti ceea ce s-a intamplat (vis-a-vis de amicii mei), astazi, cand, toata presa din Romania a anuntat ca sotul Cristinei Rus A FOST ARESTAT, fiind banuit de initierea unor inginerii financiare care au produs un prejudiciu de vreo 10-13 milioane de euro! Iar m-au aratat cu degetul (amicii) ca facand parte din “servicii”! Pentru ca...deh...de unde stiam eu vinerea trecuta ca, nu peste mult timp, sotul Cristinei Rus va fi arestat!

Va spuneam ca…rad! Chiar o fac cu multa pofta! Din nou sunt nevoit sa precizez ca NU FAC PARTE DIN NICIUN “SERVICIU”, iar daca uneori nimeresc destul de precis cand fac o presupunere, acest lucru se datoreaza doar...LOGICII SI FLERULUI!

Pai, hai sa-l cunoastem pe acest DRAGOS BILTEANU!


Nu stiu ce sentiment va transmite individul doar privindu-i “moaca”, insa mie, cu umila-mi experienta de viata, imi transmite multe...si nu “bune”!

Cat de naivi pot fi oamenii sa poata a crede ca un MAIMUTOI de 30 de ani (de care nimeni nu a auzit pana sa-si ia nevasta o cantareata) poate sa acumuleze o AVERE de peste 10 milioane de euro (daca n-o fi mai mare) pe cai cinstite???

Cumva credeti ca banii cresc in copac? Cumva credeti ca toti acesti MAIMUTOI (mai ales cei tinerei) care ne sunt prezentati pe la televizor sau in ziare ca fiind MARI OAMENI DE AFACERI, MULTIMILIOANARI IN EURO, chiar sunt oameni de afaceri???

Nu, scumpilor ! Desi stiu ca suna dur, insa opinez ca, in 98% dintre cazuri, daca ar fi “puricati” un pic de catre DNA, cu siguranta ar ajunge sa aiba “sejururi” destul de lungi intr-o "garsoniera cu zabrele".

Daca vreti sa cunosteti cu ADEVARAT oameni de afaceri, incercati sa priviti spre aceia care nu apar in ziare, nu sunt casatoriti cu vreo “diva” (sunt ironic, bineinteles), nu isi plimba funduletul in masini de sute de mii de euro, nu locuiesc in vile somtuoase, si a caror AVERE (cu tot ceea ce au investit in afacerea lor) nu depasete 1-2 milioane de euro! ACEIA SUNT OAMENI DE AFACERI CU ADEVARAT!

IN ULTIMII ANI, JUSTITIA, DIN CE IN CE MAI DES, NE ARATA CA TOTI ACESTI MAIMUTOI CU AVERI URIASE APARUTE DE NICAIERI, NU SUNT DECAT NISTE INFRACTORI! Unii sunt inca “liberi”, dar in niciun caz nu dorm linistiti, fiind (deja) constienti ca intr-o zi, LEGEA, va ajunge la fiecare dintre ei!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu