...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 25 decembrie 2014

CRACIUN FERICIT, TUTUROR! INCLUSIV...TAXIMETRISTILOR!

Buna dimineata dragii mei!

A mai trecut un an! Suntem din nou in NOAPTEA DE CRACIUN. Spun bine "noaptea de Craciun", avand in vedere ca este aproape ora 3 dimineata cand scriu aceste randuri. Tocmai ce m-am intors de la barul din cartier, care usor dar sigur a devenit al doilea "domiciliu" pentru subsemnatul. Toata seara am jucat "carti" cu amicii mei, intr-o atmosfera mai mult decat relaxanta. Chiar am incercat sa fac o socoteala, si sa vad, cam cate zile din 365 merg in acel bar. Poate gresesc, insa cred ca in cel putin 320 semnez "condica".

Dar nu de barul din cartier vreau sa va vorbesc in acesta noapte, pe langa, bineinteles, urarea CRACIUN FERICIT, pe care v-o adresez, tuturor, din tot sufletul! In aceasta noapte, in cateva randuri, vreau sa fac cateva comentari la ceea ce, din umilu-mi punct de vedere, a ajuns sa insemne MESERIA DE TAXIMETRIST!

Scumpilor, au fost multi ani cand, nici macar o data nu foloseam TAXIUL, dar de cand am inceput sa gust cate o "sutica" de votka, am inceput din ce in ce mai mult sa apelez la masinutele "galbene". Bineinteles, si in aceasta seara, atat la dus cat si la intors! Daca atunci cand m-am dus la bar, totul a fost ok (veti intelege imediat), cand m-am intors acasa, DIN NOU, mi s-a intamplat ceva, care mi-a dat imboldul de a aborda subiectul cu TAXIMETRISTII.

Asadar, drumul de acasa si pana la bar (valabil in ambele directii), pe "ceas", face 5 lei! Bai, fratilor, in 99% dintre cazuri, i-am lasat soferului o hartie de 10 lei, chiar daca, in minimum 80% dintre cazuri, NICI MACAR UN MULTUMESC NU AM AUZIT! In plus, v-am mai spus ca, spre exemplu, in noaptea de revelion, intotdeauna, peste costul drumului, lasam 15-20 de lei in plus, considerand ca daca eu vin de la distractie, ei, soferii de taxi, care nu au avut aceasi "soarta" in noaptea "dintre ani", merita o mica "atentie".

Bai nene, DESI NU GENERALIZEZ (n-ar fi corect), subscriu total parerii generale ca TAXIMETRISTII SUNT CEI MAI NESIMTITI SI PROST CRESCUTI OAMENI! Argumentatia, mai ales in prezent, ar fi suficienta, numai si daca v-as povesti cu cati handicapati am mers, care puteau a transpiratie, A USTUROI (jur!!! de ti se muta nasul la spate), care vorbeau la telefonul mobil cu diversi cunoscuti si intrebuintau cuvinte super triviale, fara pic de jena fata de "pasagerul" care, conform regulamentelor, sunt mai mult ca sigur ca ar trebui respectat, care aveau masinile super murdare, samd.

Daca as mai adauga si faptul ca, din punct de vedere al SOFATULUI, 75% dintre ei sunt absolut praf (si legat la ochi as conduce mai sportiv ca ei....fereasca Dumnezeu sa te grabesti!), tabloul ar deveni absolut sinistru! Ca o curiozitate (amuzanta), va spun ca a mea consoarta refuza total sa mearga dimineata cu taxiul (atunci cand nu o duc eu), datorita faptului ca este obisnuita cu stilul meu, spun eu, mai mult decat sportiv, in timp ce TAXIMETRISTII, merg de parca si-au luat carnetul de cateva ore. Jur! Chiar nu mint!

ASADAR, IN CEEA CE PRIVESTE TAXIMETRIA, SPUN EU....ESTE PRAPAD, FRATILOR!

Dar in acelasi timp, ma gandesc eu, cat de prost crescut trebuie sa fie un individ, incat sa nu cunoasca a spune nici banalul "MULTUMESC", in conditiile in care, un client ii plateste DUBLU cursa???

Da, da, da, nu va avantati sa spuneti " Dar ce mare branza faci, ca platesti 10 lei in loc de 5 lei?, pentrru ca, ATENTIE!!!, ceea ce nu stiti multi dintre voi, taxiurile de astazi (care merg cu gaz), consuma vreo 30 de ron (costul gazului) la 100 km parcursi! Cu alte cuvinte, un drum ca cel pe care-l fac eu (4 km) si care, datorita bunavointei mele (a se citi prostie!) este platit cu 10 lei in loc de 5 lei, reprezinta O TREIME din cat il costa pe acel nesimtit de taximetrist (care nici multumesc nu stie sa spuna) parcurgerea cu masina propie a 100 de km. Trei curse ca cea pe care o fac eu, si trei idioti ca mine care sa plateasca dublu cursa, face ca cei 30 de ron sa fie recuperati, iar restul de vreo 85 km care mai raman, SA REPREZINTE PROFITUL NESIMTITULUI DE TAXIMETRIST!

Nu va faceti iluzii ca astazi, din taximetrie, nu se castiga bine! Se castiga foarte bine! Ghinionul acestor MARI NESIMTITI, este faptul ca, printre ei, mai exista si oameni care, corect, recunosc ca, daca ai masina propie (un prapadit de Logan), SI CHIAR ITI ARDE DE MUNCA (nu sa stai la taclale in colt de strada cu tigareta in coltul gurii si sa te uti dupa fundul gagicilor), este imposibil sa nu iti ramana vreo 30 de milioane la final de luna ca profit! Avantajul fiind ca ESTI PROPIUL SEF SI ITI FACI PROGRAMUL CUM VREI!

Dar acum sa va spun ce m-a enervat in aceasta seara! Am chemat prin aplicatia de la telefon un taxi, si am nimerit un mare nesimtit! Pe langa faptul ca tot drumul a vorbit cu cineva la telefon (poate nu aveam chef sa-i ascult conversatia), cand am ajuns la destinatie, bineinteles, in loc de 5 lei cat facea cursa, i-am dat 10 lei! Ce credeti voi ca a facut NESIMTITUL?

A infascat banii, iar pe langa faptul ca nu a spus MULTUMESC, bai fratilor!!! nici macar nu mi-a raspuns cand, coborand din masina, I-AM URAT CRACIUN FERICIT!!!

Eeeee, acela a fost momentul in care mi s-a pus "pata", asa ca am revenit in masina si i-am spus: "Auzi, dupa ce nu ai spus "multumesc" pentru faptul ca ti-am platit cursa dublu, nici macar nu mi-ai raspuns cand ti-am urat Craciun Fericit!"

Ce credeti voi ca imi raspunde nesimtitul???

"PENTRU CE SA VA MULTUMESC??? PENTRU BANI??? EU, NICIODATA NU MULTUMESC PENTRU BANI !!!"

Auziti, bai, fratilor!

Vazandu-i atitudinea, calm, foarte calm, i-am spus sa-mi dea restul la hartia de 10 lei pe care i-am dat-o, si pe care tocmai ce-o bagase in portofel, iar in plus, sa-mi dea si "bonul" (se fac manevre si cu bonurile, mi-a povestit mie un taximetrist din acela care nu se plange toata ziua cat de grea este meseria pe care o face). Asa ca, fratilor, i-am infascat "restul" de 5 lei si m-am dat jos din masina fara sa-i mai spun nimic!

Aaaaaa, uitasem sa va mai spun ceva! IMBECILUL, in momentul in care m-a intrebat pentru ce sa-mi multumeasca, mi-a mai spus:

"Sa invatati si dvs, daca nu stiti! Nu se multumeste niciodata pentru bani!"

BAI, FRATILOR, VOI ATI INTALNIT VREUN TAXIMETRIST MAI IMBECIL DECAT CEL CU CARE AM AVUT NESANSA SA-MI IMPART, FIE SI 5-6 MINUTE DIN NOAPTEA DE CRACIUN???

Un lucru este clar! Doua meserii aproape ca au disparut din Romania! Pe langa cea de TAXIMETRIST, este si cea de OSPATAR, ambele fiind meserii in care, DACA CUNOSTI CUM SA AI VORBA "DULCE", SPAGA NU ARE CUM SA LIPSEASCA!

Dar astazi, toti imbecilii s-au apucat sa faca TAXIMETRIE SAU OSPATARIE! Majoritatea dintre ei sunt atat de PROSTI, incat nici propriul interes nu stiu sa si-l urmareasca!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

P.S. Subliniez inca o data ca subscriu total parerii unanime ca, TAXIMETRISTII, SUNT CEI MAI NESIMTITI OAMENI, dar in acelasi timp, subliniez si faptul ca, indiferent de ceea ce am scris in acest comentariu, NU VOI GENERALIZA!!! Exista, cum sa nu, si taximetristi a caror comportament este ireprosabil! Dar sunt foarte putini!

INCA O DATA VA UREZ CRACIUN FERICIT, SCUMPILOR, DIN TOT SUFLETUL, ORIUNDE V-ATI AFLA! Fug la culcare (uite ca s-a facut ora 3,30), pentru ca peste doar cateva ore, voi incepe sarbatorirea Craciunului....la biserica! Ceea ce va sugerez si voua!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu