...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

duminică, 28 decembrie 2014

CHIAR NU NE PLACE NICIO...MANEA? SAU ESTE VORBA DE MULTA IPOCRIZIE?

Buna seara dragii mei!

IMI VINE SA RAD! Imi vine sa rad numai cand imi imaginez ce socati veti fi unii dintre voi, ce grimase poate veti face cand veti citi ceea ce urmeaza, cate remarci in "barba" de genul "Aaaaaa, eram sigur/a", samd.

Scumpilor, in aceasta noapte (din nou este ora 2:30) nu voi scrie nici de razboiul din Ucraina, nici de alegerile prezidentiale ce au avut loc in Romania, nici daca s-a ajuns sau nu cu adevarat pe luna, nici de vreo panarama mioritica autointitulata "vedeta", samd. Voi scrie simplu despre:

CHIAR NU NE PLACE NICIO...MANEA?

Cum de mi-a venit aceasta idee, dar mai ales cum naiba de ajung sa scriu la ora 2:30 noaptea despre acest subiect? Foarte simplu! Tocmai m-am intors de la un restaurant unde am fost invitat de un "Stefan" care si-a serbat ziua onomastica. Si dupa destula muzica care, CEL PUTIN DECLARATIV, place tuturor "urechilor", dupa ora 12 noaptea, timp de vreo ora, au fost cateva MANELE.

Cand, consoarta mea, a auzit prima MANEA, deja facuse o fata care, nu si-a schimbat-o decat atunci cand i-am tras discret un picior pe sub masa, nu de alta, insa....IPOCRIT NU-MI PLACE SA FIU!

Cine ma cunoste, stie foarte bine ca nu am fost si nici nu sunt vreun consumator de manele (sau MANELIST), dar nici nu voi putea sustine vreodata ca nu mi-a placut nicio manea, sau ca nu am dansat la vreo petrecere pe vreo astfel de melodie. Asa s-a intamplat si in aceasta seara cand m-am pliat extrem de rapid pe "dorinta" petrecaretilor, simtindu-ma foarte bine. Ba....ce s-a mai dansat!

In drum spre casa, in masina, a mea consoarta (desi suntem impreuna de vreo 23 de ani) se uita la mine de parca nu-i venea a crede ca am ascultat cu placere si am si dansat pe cateva MANELE.

Bai, fratilor! IPOCRIZIE SAU NU? Asta-i intrebarea???

Inainte de a mai comenta ceva, mai jos, am ales sa postez o binecunoscuta MANEA, intitulata "Numele tau de maine il voi uita", interpretata de Adrian Minune, si totodata, va voi ruga SA AVETI BUNAVOINTA DE A O ASCULTA DE LA INCEPUT PANA LA SFARSIT (mai ales refrenul!!!), iar daca ajungeti la concluzia ca ritmul nu face sa explodeze "scena" la orice petrecere (nunta, botez, petrecere privata), inseamna ca....sunt eu nebun!



Repet! Cine ma cunoste stie prea bine ca am batut cluburile de house ani de zile (vreo 10), si nici macar o singura data nu am fost la vreun local de manele (Ex: Hanul Drumetului sau Milion). Dar in schimb, la diverse petreceri, chiar pe aceasta melodie, am vazut SMECHERI (si ma refer la doctori, avocati, politisti, procurori, manageri, samd) care s-au ridicat INSTANT de la masa si au "rupt" ringul de dans!

Desi este doar un umil punct de vedere, opinez ca NU ARE CUM SA NU-TI PLACA O ASTFEL DE MANEA!!! Asta nu inseamna ca, automat, trebuie sa-ti placa sa-ti petreci vreo seara intr-un local de manele unde, firesc, melodia poate fi "paraziata" de comportamentul unui anumit gen de persoane ce nu sunt pe gustul tau. Si nici al meu! DAR MANEAUA POSTATA MAI SUS CHIAR SUNA BINE!

Cum foarte ok este si vocea lui ADRIAN MINUNE, care, credeti-ma, bate multe voci "stilate" din Romania! Imi aduc aminte ca nu demult vorbeam cu dentista mea care este casatorita cu un influent om de afaceri, si firesc, niciunul, nu sunt si nici nu au fost vreodata consumatori de manele. Dar...GHINION! Barbatul ei a fost invitat la nunta fiicei unui partener de afaceri, si cum nu putea sub nicio forma sa refuze invitatia, s-au trezit ca, pe langa multe alte genuri de muzica ce s-au cantat live la acea nunta, pe la ora 3 dimineata, urma sa cante ADRIAN MINUNE.

Si cum, dentista mea (care petrece cel putin 5-6 miniconcedii pe an in diverse locuri exclusiviste si cu "staif" de pe glob), NU ESTE O FEMEIE INCHISA LA MINTE, a hotarat ca, daca tot nu a avut vreodata ocazia sa-l asculte pe ADRIAN MINUNE cantand live, va ramane la nunta pana ce acesta va canta.

Stiti ce mi-a spus?

NU CREDEAM IN VECII VECILOR CA POATE CANTA ATAT DE BINE LIVE, SI NICI CA VOI RUPE RINGUL DE DANS PE MANELE!

Exact acest lucru am incercat sa-i explic si consoartei mele, in masina, in aceasta noapte, cand ne intorceam de la petrecere. Dar ea o tine una si buna ca...NU O REPREZINTA NICI MUZICA SI NICI VERSURILE MANELELOR! De parca pe mine, sau pe dentista mea (ca sa dau doar doua exemple) m-ar reprezenta. :):):)

Si daca tot m-a enervat cu reprosurile pe care mi le-a facut in timp ce conduceam masina spre casa, am scos telefonul din buzunar, si cu ajutorul "youtube" am mai pus maneaua de mai sus inca de vreo cateva ori, in aplauzele baietelului si nepotului meu, carora le placea si lor!

Asadar, PESTE IPOCRIZIA URIASA A UNORA DINTRE NOI (sunt destui!), indrazneasc inca o data a opina ca, A-TI PLACEA O MANEA, NU INSEAMNA CA ESTI MANELIST!

Iar acum, in final, voi mai posta o melodie ca argumentatie la ceea ce am sustinut in aceste randuri, iar daca voi, din nou, dupa ce veti avea amabilitatea DE A O ASCULTA DE LA CAP PANA LA FINAL, veti sustine ca nu va place, asta este....inseamna ca sunt eu un manelist!

Mi-e greu sa cred ca exista cineva care sa nu fi dansat pe acesta melodie, ce acum vreun deceniu, a facut sa se "rupa" multe ringuri de dans (asa, spre dimineata), inclusiv la petreceri cu "staif". :):)



Bineinteles, DOAR O PARERE!

8 comentarii:

  1. Bună seara Mirciulica, vreau să-ti spun că în ciuda faptului ca foarte multi se declara împotriva manelelor motivand că sunt de proasta calitate sau că nu vad nimic frumos in versurile acestora, eu sunt total de acord cu cele mai sus mentionate de tine.Nu, nu ascult niciodată manele in masina, nu merg in restaurante in care se asculta manele dar, nu mă ascult dupa deget, cand e o manea care sună bine, intru in atmosfera, dansez si nu fac pe doamna distinsă, delicata care nu se pretează la asa ceva. Hai sa fim cinstiti că nu-ti cade rangul daca recunosti ca iti place o melodie dintr-un anumit gen care nu e neaparat preferatul tău. Si ca să-mi fac multi "prieteni" acum o să-ti recomand sa asculti doua melodii din aceeasi categorie care mie imi plac. Da, recunosc imi plac si daca ar fi cinstiti multi ar recunoaste că sunt frumoase si de ce nu merg ascultate la o petrecere. E vorba de : Toti banii din lume ( ciofu cred ca e interpretul) si jumatatea vietii mele pe care o canta Adrian Minune. Pupici, o seara frumoasa! Maria

    RăspundețiȘtergere
  2. Acum ca m-am initiat, o sa astept cu mare rabdare ziua cand Mirciulica o sa-si ia bilete la concertul lu' Minune.

    Si PARERILE de dupa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Desi nimic nu este mai adevarat decat....NICIODATA SA NU SPUI NICIODATA, te asigur ca in vecii vecilor amin nu se va intampla acest lucru!!!

      Ștergere
    2. Fetisurile ritmate sunt ca poeziile ametitoare, nu te pui cu ele.

      Am dat de alte doua. Le-am dat doua laicuri de incurajare, buni tinerii:
      https://www.youtube.com/watch?v=-43BRf90v1s
      https://www.youtube.com/watch?v=lp3Sz6H7LQg

      Ștergere
    3. :)))) Aproape ca uitasem ironia-ti fina, ca sa nu i spun....sarcasm :)))

      Ștergere
  3. Cand ma duceam la discoteca de la tara, manelele erau in floare. Probabil sunt si azi, habar n-am. Sigur ca si azi ascult daca sunt la o petrecere. Si n-am sa stau pe scaun de teama ca vai, dom'le, sa nu ma fac de rusine ca dansez pe genul asta de muzica. Mare mi-a fost mirarea cand o "doamna"s-a ridicat si a parasit incaperea cand, dupa ora 1 noaptea, s-a cantat ceva cu sultanii, ma rog, nu stiu cum se numeste, dar erau mentionati Suleyman si Hurrem in cantec :))).

    Acum, ce nu-mi place mie neam este ca o faci pe "consoarta" sa para "o femeie inchisa la minte" (ca sa te citez). Nu-i place si cu asta basta. Mi-e greu sa cred ca e ipocrita cu barba-su, la urma urmei. Si-a spus opinia, ca si tine. Punct.

    PS: Sper ca n-am deranjat :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna. Cumva...ai un blog? Sau gresesc? Sincer, din ceea ce am citit pe blogul tau....imi place cum scrii.

      Ștergere