...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 17 noiembrie 2014

MIHAI GADEA, ESTI UN MONUMENT DE FARISEISM!

Buna seara, dragii mei!

Cred ca de foarte multa vreme nu m-ati mai vazut, aici, pe acest blog, a avea o atitudine atat de virulenta la adresa unui personaj cunoscut, asa cum ma veti vedea in aceasta seara. Este vorba de MIHAI GADEA, realizator de emisiune la Antena 3.

Nu, nu, nu! Ceea ce vreau sa spun in randurile ce urmeaza, nu are absolut nicio legatura cu politica (in general), cu atat mai putin cu alegerile pentru presedintia Romaniei ce s-au desfasurat ieri! ARE LEGATURA DOAR CU OMUL...MIHAI GADEA!


Nu ascund faptul ca, desi, in ultimii ani, au fost destule momente in care am urmarit, fie si partial, emisiunea pe care o are seara de seara la Antena 3, NICIODATA NU MI-A PLACUT ACEST INDIVID! Cei care ma cunosc, stiu prea bine ca ma pricep serios in a depista cu ajutorul limbajului non-verbal IMPOSTURA SI FARISEISMUL, pe care fara doar si poate le-am detectat din belsug la acest Mihai Gadea, dar printr-un exercitiu de democratie, intotdeauna am fost de parere ca, desi culpabil (cel putin din punctul meu de vedere) comportamentul impricinatului nu trebuie stigmatizat, pentru ca, pana la urma, fiecare are dreptul la...DOAR O PARERE.

In aceasta seara, intamplator, butonand telecomanda si trecand, pe rand, prin posturile B1, DIGI 24, Realitatea tv, Romania TV, am ajuns si la....ANTENA 3. Da, mai ales in momente ca cele pe care le traim in aceste zile, am prostul obicei de a VIZIONA TOATE PUNCTELE DE VEDERE, indiferent de coloratura politica, considerand ca numai asa iti poti forma o parere echidistanta.

Si, dupa cum va spuneam mai sus, am ajuns la postul Antena 3 unde, absolut intamplator, distinsul personaj MIHAI GADEA isi desfasura discursul pe care il are la fiecare inceput de emisiune. Bineinteles ca vorbea despre alegerile pentru presedintia Romaniei, dar nu acest lucru mi-a atras atentia, iar ulterior m-a revoltat in asemenea masura incat sa ma apuc sa scriu pe blog, ci ceea ce urmeaza a va povesti.

Asadar, printre multe altele, MIHAI GADEA ne-a aratat o poza din tineretea sa cand, spune el, a avut imensul privilegiu de a purta fata in fata o discutie cu ION RATIU, ocazie cu care a retinut o vorba spusa de regretatul politician:

SUNT CAPAPIL SA MA SACRIFIC PANA LA ULTIMA PICATURA DE SANGE, PENTRU CA TU SA AI DREPTUL DE A NU FI DE ACORD CU MINE!

Apoi, dand dovada de un fariseism ABSOLUT ABISAL, distinsul Mihai Gadea, a aratat cu degetul catre sustinatorii lui Iohannis care, aseara, dupa castigarea bataliei, nu s-au limitat doar sa-si savureze victoria, ci au inceput sa JIGNEASCA partea adversa, s-o arate cu degetul si sa-i spuna precum copiii mici ca ea a castigat, samd...uitand total de eleganta si de dreptul incontestabil pe care il are orice catatean de a nu fi de acord cu o anumita parte.

Bai, fratilor, am crezut ca visez!!! Acela a fost momentul in care s-a consumat si ultima picatura a exercitiului democratic care mi-a permis in toti acesti aproape 8 ani de zile, sa-i acord circumstante atenuante acestui malefic personaj MIHAI GADEA!

Dumnezeule, TU !!!!!....poti sa aduci in discutie citatul regretatului ION RATIU, care spunea ca si-ar sacrifica si ultima picatura de sange, pentru ca altcineva sa aiba dreptul de a nu fi de acord cu parerea sa???

Bai, baiatule, prost nu pot spune ca esti (pentru ca nu pot nega evidenta, indiferent cat de mult m-ai enervat), dar in mod clar ESTI UN MONUMENT DE FARISEISM !!!

SA-TI ADUC AMINTE DE ULTIMII APROAPE 8 ANI DE ZILE IN CARE, DACA CINEVA INDRAZNEA, FIIND INVITAT IN PLATOUL TELEVIZIUNII SAU PRIN INTERVENTIE TELEFONICA SA NU FIE DE ACORD CU CEEA CE SPUNEAI TU SI COMANDOUL PREZENT ZI DE ZI LANGA TINE, PUR SI SIMPLU ERA LINSAT MEDIATIC???

Sa-ti aduc aminte de nenumaratele momente in care camarazii din comandoul pe care-l conduci, jigneau in mod crunt electoratul care indraznea sa nutreasca o alta opinie decat cea expriata in platoul de la Antena 3, IAR TU II APROBAI CU ZAMBETUL PE BUZE???

Sa-ti aduc aminte ca ABSOLUT NICIODATA in ultimii 7-8 ani, nu ai aratat, fie si pentru o secunda, furaciunile si abuzurile din tabara celor pe care i-ai sustinut, ca doar nu poti sustine ca intreaga hotie si nemernicie era adunata numai in partea adversarilor politici??

Pana unde poate merge nesimtirea, domnule Mihai Gadea???

Tot ceea ce spun nu are legatura cu POLITICA (care nu ma mai intereseaza de aproape 20 de ani) ci doar cu...EVIDENTA!

Sa incerc sa-mi imaginez ce ar fi fost la gura ta, si cat de luuuuung ar fi fost degetul cu care ai fi aratat catre sustinatorii lui Iohannis, in cazul in care Ponta ar fi castigat alegerile? Mai bine nu!

CAT DE IPOCRIT SI FARISEU POTI SA FII, incat sa te miri ca, acum, in aceste momente in care partea adversa a castigat, exista si sentimentul de a arata cu degetul spre TINE si comandoul care te-a insotit aproape un deceniu, zi de zi, fara incetare???

Vrei sa-ti mai spun ceva? Poate pe cel caruia i se spune VARANUL ai reusit sa-l pacalesti, insa pe mine, un neica nimeni in acesta tara (in raport cu tine) NU VEI REUSI ABSOLUT NICIODATA! Aseara, te-am privit si studiat cu maxima atentie, pentru a ma lamuri daca, intr-adevar, nutresti vreo suferinta ca PSD-ul si Victor Ponta au pierdut alegerile!

Raspunsul este clar: NICIUN STROP DE SUFERINTA !

Ti se citea mai mult decat vizibil pe figura ca nu esti decat un individ care ai trancanit fara incetare timp de 8 ani de zile, posibil, impulsionat doar de salariul semnificativ pe care ti l-a platit cel supranumit VARANUL!

RUSINE SA-TI FIE, numai si pentru indrazneala de a-ti asocia imaginea cu ideile democratice ale regretatului Ion Ratiu, desi sunt convins ca nu cunosti acest sentiment!

P.S. Am inteles ca inainte sa devii unul dintre soldatii destoinici ai celui supranumit VARANUL, ai fost...PREOT??? Cred ca este o gluma! Daca ai avea macar un gram de constiinta, IAR CONSTIINTA NU POTI AVEA FARA CREDINTA IN DUMNEZEU, maine dimineata, la prima ora, ti-ai da demisia din televiziune, pentru ca prestatia pe care ai avut-o in ultimii 7-8 ani, se situeaza la ani lumina distanta de ceea ce ar trebui sa insemne ECHIDISTANTA SI MORALITATEA unui om de televiziune!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Un comentariu:

  1. Eu cred ca totul este pt bani. Pai daca sa zicem sefu i-a facut un salariu de cateva mii de euro si ii traseaza sarcina sa distruga mediatic pe cineva, asta face. Eu ii inteleg. E cum vrea sefu, ca doar sunt salariati.

    RăspundețiȘtergere