...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 29 noiembrie 2014

CUM ACTIONEAZA ESCROCII PRIN METODA "ACCIDENTUL".

Buna ziua, dragii mei!

Pana astazi, desi auzisem, habar nu aveam cum ACTIONEAZA escrocii prin METODA“ACCIDENTUL”. Si de multe ori m-am intrebat cum naiba de se lasa pacalite atat de usor victimele. In sfarsit am inteles!

Dimineata, pe la 9:30, mi-a sunat telefonul. Privind ecranul am realizat rapid ca ma suna cumnatul meu (sotul surorii mele) si…am raspuns. Cu o voce ce (atunci), pe moment, mi-a parut gatuita si speriata, cumnatul m-a intreabat:

“Spune-mi Mircea! Cum sa te ajut?”

Chiar ma gandeam! Ce naiba, asta a baut gaz? Pentru ca nu realizam la ce naiba se refera! Asa ca l-am intrebat la ce ajutor se refera. Si atunci a inceput partea comico-tragica! MI-A SPUS CA L-A SUNAT SORA MEA (plangand si urland de disperare) CARE I-A SPUS CA EU AM FACUT UN ACCIDENT CU MASINA SI AM LOVIT PE TRECEREA DE PIETONI O MAMICA CU UN COPIL.

NOTA: Culmea este ca, sora mea sustinea ca a vorbit cu mine la telefon!

Instant mi-am dat seama ca fusese abordata de un escroc prin METODA “ACCIDENTUL”, iar teama cea mai mare imi era sa nu fi apucat sa trimita vreun ban! M-a linistit cumnatul care mi-a spus ca sora mea nu a apucat sa dea niciun ban, pentru ca….ATENTIE…escrocul i-a inchis telefonul. (veti intelege imediat)

Pana aici, pe buna dreptate, veti spune…Ok, si de ce consideri ca ar fi un subiect de care sa scrii? Ceea ce urmeaza este cu adevarat important!

STRATEGIA INCREDIBILA A ESCROCILOR CARE APELEAZA LA METODA “ACCIDENTUL”!

Fiti atenti aici!!! Cand sora mea a raspuns pe telefonul fix de la RDS, escrocul de la capatul celalalt al firului, PLANGAND!!! (retineti bine) balmajea ceva (nimic concret…niste sughituri de plans). Firesc, sora mea a intrebat “Cine este?”. In acel moment, escrocul a raspuns printre sughituri de plans: EU SUNT! AM FACUT UN ACCIDENT CU MASINA!

NOTA: Aici este momentul crucial!!!

Victima (aleasa aleatoriu), in cazul in care, printre apropiati (sot, prieten, fiu, fiica, nepot, samd) are pe cineva CONDUCATOR AUTO…fara sa-si dea seama, aproape instant, va spune: “Mircea, tu esti?”…”Vasile, tu esti?...samd.

Ati inteles, sper! Cand escrocul te abordeaza plangand, iar la intrebarea ta “Cine este?”, printre sughituri iti spune “Eu sunt! Am facut accident cu masina!”…MIZEAZA PE FAPTUL CA, SUB IMBOLDUL SOCULUI, te vei gandi imediat la un apropiat si…instant vei incerca sa te lamuresti, intreband, la randu-ti: “X, tu esti?”. Exact asa s-a intamplat si cu sora mea! Sotul ei neavand carnet, tatal nici atat…ramaneam eu…

Foarte interesant este modul in care escrocul a continuat dialogul! Dupa ce sora mea a intrebat socata “Mircea, tu esti?”…escrocul plangand si mai rau, a ingaimat: “DA! AM LOVIT O FEMEIE CU UN COPIL PE TRECEREA DE PIETONI SI I-AM RUPT PICIOARELE COPILULUI!”

NOTA: Foarte important sa retineti fiecare etapa a dialogului! Escrocul, inca de la inceput cand te abordeaza plangand, cat si ulterior cand, FOARTE SUCCINT (folosind cuvinte putine si…neaparat printre sughituri de plans) iti spune ca a lovit un copil pe trecerea de pietoni, nu face altceva decat a-ti inocula o STARE CUMPLITA DE SOC!

Cand sora mea a auzit ca am lovit un copil pe trecerea de pietoni, si mai ales ca i-am rupt picioarele, S-A PIERDUT IN ASEMENEA HAL INCAT A FOST FERM CONVINSA CA VORBESTE CU MINE! (ulterior, imi jura ca respectivul semana perfect la voce cu mine…insa va voi demonstra ca nu este deloc asa!) Ghinionul escrocului a fost in momentul in care, trecand la nivelul urmator, a intrebat-o pe sora mea cati bani are in casa. Stiti de ce? Pentru ca sora mea nu are serviciu (se ocupa de copil), si implicit nici bani pe mana nu are, mai mult decat cei necesari unor cumparaturi marunte. Asa ca, chiar daca era intr-o stare de disperare, a raspuns: NU AM NICIUN BAN! DE UNDE NAIBA SA AM?

Acela a fost momentul in care ESCROCUL a inteles ca “victima” nu are bani si…i-a inchis telefonul.

Culmea este ca si dupa ce i-a inchis telefonul, sora mea era atat de SOCATA, incat a crezut ca EU NU MAI POT SA VORBESC (inca era convinsa ca a vorbit cu mine) si…imediat si-a sunat sotul (cumnatul meu), caruia, urland a disperare, i-a cerut sa ma sune imediat si sa-mi dea bani, pentru ca am lovit un copil pe trecerea de pietoni! Mai mult, a sunat-o imediat si pe consoarta mea, careia, tot urland a disperare, i-a cerut acelasi lucru!

Fratilor! Jur! Nu mint! Cand am sunat-o pe sora mea si i-am spus sa fie linistita pentru ca nu am avut niciun accident si nu am lovit pe nimeni cu masina…SORA MEA ERA IN STARE DE SOC! Plangea isteric si tremura toata! Nu va mai spun ca plangea si copilul ei (nepotul meu)…asa ca a trebuit sa-I linistesc pe amandoi!

Argumentul suprem al surorii mele vis-à-vis de modul in care s-a lasat pacalita a fost ca…RESPECTIVUL SEMANA EXTREM DE BINE CU MINE LA VOCE!

Credeti-ma! Nimic mai fals! Daca acum as avea ocazia sa-i dau surorii mele sa asculte dialogul de dimineata pe care l-a avut cu acel individ, cu siguranta ar realiza ca nu semana deloc la voce cu mine! INSA IN ACELE MOMENTE DE SOC (victima este luata pe nepregatite), CREIERUL RAMANE SETAT PE SITUATIA CE ITI ESTE REDATA DE INTERLOCUTOR (Eu sunt! Am facut accident! Am lovit un copil pe trecerea de pietoni!)….mai ales ca escrocul iti spune toate aceste lucruri printre sughituri de plans!!!

Asadar, fratilor, in sfarsit m-am lamurit cum functioneaza METODA “ACCIDETNTUL”, dar mai ales cum poate face atatea victime! Pana astazi, jur ca nu intelegeam cum au putut fi pacalite atatea persoane. Imi era imposibil sa inteleg cum, cineva, ajunge sa trimita bani intr-un cont, convins fiind ca a vorbit cu un apropiat care a avut un accident. NU STIAM DE INCREDIBILA ABORDARE CU “PLANSUL” (foarte importanta, pentru ca, coroborat cu socul imens ce este indus victimei, face ca vocea sa fie foarte usor confundabila), si nu in ultimul rand de dialogul FOARTE SUCCINT. (nu se spun cuvinte multe! iar cele spuse numai printre sughituri)

Astazi, escrocul care a abordat-o pe sora mea a avut ghinion! Pentru ca sora mea chiar nu are bani pe mana. (altii decat pentru niste cumparaturi marunte) Dar daca ar fi avut bani pe mana, stiti ceea ce ar fi urmat!

Escrocul trecea la ultima etapa! I-ar fi spus tot la fel de succinct sa trimita suma de bani intr-un cont, si…presupun eu, AVERTIZAND-O SA NU VORBEASCA CU NIMENI, pentru ca, firesc…politia ar trebui sa-l aresteze (adica pe mine!) pentru accidentul facut, insa cineva s-a oferit sa-l scape daca se misca repede cu banii.

Nici nu vreau sa ma gandesc cu cata viteza s-ar fi dus sora mea sa depuna banii in acel cont, fiind ferm convinsa ca a vorbit cu mine! NOROC CA NU ARE BANI!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu