...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 13 noiembrie 2014

OK! IESIM LA VOT, DAR CU CINE VOTAM?

Buna seara, dragii mei!

Unii ar spune ca Romania freamata! Altii ca...clocoteste! Pateticii demagogi ar spune ca ISI JOACA ULTIMA CARTE! Bineinteles, fiind vorba de alegerile pentru presedintia Romaniei ce urmeaza a se defasura peste 3 zile. (duminica)

NU AM MINTIT IN DESELE RANDURI CAND, PE ACEST BLOG, AM SPECIFICAT CA NU FAC POLITICA, CU ATAT MAI PUTIN SA AM VREUN INTERES POLITIC! Din nefericire pentru mine si sufletul meu, am facut politica (ma rog, mult spus) incepand cu anul 1991 (Piata Universitatii) si pana intr-o duminica a anului 1996 cand....ATENTIE...la ora 21 a fost anuntat ceva absolut incredibil: Emil Constantinescu il invinsese pe Ion Iliescu!

Ca ma credeti sau nu (probabil...nu), atunci, in acele momente cand, dupa ce m-am ciupit de obraz sa verific daca nu visez, am realizat ca Emil Constantinescu si Conventia Democratica a castigat batalia cu Ion Iliescu, LACRIMILE AU INCEPUT SA-MI CURGA PE OBRAJI, de bucurie, evident! Pe atunci nu aveam masina si locuiam impreuna cu parintii mei intr-un apartament de 3 camere din cartierul Militari. Nu stiu cand am ajuns intr-un taxi indreptandu-ma grabit spre Piata Universitatii alaturi de alte mii si mii de suflete care sarbatoreau marea victorie!

Atunci, in acea noapte, din balconul Universitatii, cel ce avea sa ramana in istoria Romaniei drept CEL MAI JALNIC PRESEDINTE, promitea maselor....multe, extrem de multe, dintre care UNA mi-a ramas intiparita in minte:

DRAGI ROMANI, DIN ACEASTA MEMORABILA NOAPTE, VA PROMIT CA IN ROMANIA NU VOR MAI EXISTA BATRANI UMILITI, OAMENI CARE MUNCESC CINSTIT SI TOTUSI SUNT SARACI...bla, bla, bla.

Ce a urmat acelei nopti? Multi dintre noi inca ne aducem aminte cu disperare! Un guvern de toata jena condus de Victor Ciorbea, care ne vorbea de "luminita de la capatul tunelului", iar ulterior un guvern condus de raposatul Radu Vasile, cu nimic mai performant. Iar in final (dupa 4 ani) iesirea super jenanta din scena politica a lui Emil Constantinescu care spunea:

AM FOST INVINS DE "SERVICII" !!!

In 1996 eram un copil! Aveam 23 de ani, iar adolescenta mi-o petrecusem la zecile de mitinguri care, usor dar sigur, au adus dupa niste ani...VICTORIA IN FATA LUI ION ILIESCU. In anul 2000, dupa mandatul lui Emil Contantinescu, tot un copil eram, poate ceva mai atent la ceea ce se intamla in spatele "cortinei". Dar se mai intamplase ceva:

REALIZASEM CA AM FOST UN MARE NAIV SI UN MARE PROST, CREZAND CA EXISTA CREZ POLITIC ! Nu exista! Exista doar interese de grup si personale!

Din acel moment (1996) nu m-a mai interesat politica! Absolut deloc! In plus, traiectoria sociala si informatiile la care am avut acces in anii ce-au urmat, mi-au confirmat aproape irefutabil ca nu gresisem in decizia luata!

Revenind la prezent (scuze pentru lunga introducere, dar am dorit sa intelegeti anumite lucruri), DIN NOU, NI SE CERE SA IESIM LA VOT ! Oameni politici, actori celebri, personalitati ale sporturilor, samd...cu totii ne indeamna sa VOTAM !

Pentru ca nu sunt un superficial (desi clar par!), iar in plus, avand (zic io) si norocul de a fi fost inzestrat de Dumnezeu cu o inteligenta peste medie, toata saptamana mi-am consumat-o urmarind cu mare atentie duelul CELOR DOI CANDIDATI !

Pe unul dintre ei il stiam destul de bine! Pe cel de-al doilea...abia acum am inceput sa-l cunosc! AMANDOI NE CER VOTUL, asigurandu-ne ca vor fi niste presedinti buni! AMANDOI condamna coruptia, uitand de zecile de corupti dovediti sau in curs de a fi dovediti din propriile partide! Asta ca sa dau doar cateva exemple!

OK, IESIM LA VOT, DAR CHIAR CREDEM IN ACEL CARUIA II DAM VOTUL??? SAU EXPRIMAM DOAR UN "VOT NEGATIV"?

Ma gandeam, asa, in treacat! As putea sa-l cred pe noul venit in politica care ne propune "SCHIMBAREA" sau....UN ALT FEL DE A FACE POLITICA?

Pun doar o intrebare! Prin intermediul caror persoane urmeza a ne arata UN ALT FEL DE A FACE POLITICA? Cumva cu un domn solid, mereu rosu la fata si cu "ceafa groasa"? Cumva, cu o celebra doamna blonda? Cumva, cu un vestit domn care iubea bordurile? Cumva, cu o alta doamna blonda (mai putin celebra decat prima) care, pe vremea cand a fost "schilodita" legea mamelor, era cea mai inversunata sustinatoare a "taierii" desi...abia ce devenise mama?

Apoi, as putea sa-l cred pe celalalt distins candidat care ma asigura ca va fi un bun presedinte si va asigura deplina armonie politica si sociala? Sau ca va milita pentru continuarea drumului pe care a intrat JUSTITIA in ultimii ani, dar....ATENTIE...deja promite ca il va gratia pe fostul capitan al echipei nationale de fotbal, condamnat de JUSTITIE !!! Nu mai aduc vorba de marele patron de televiziuni, aparat pana in ultima clipa de acesta, desi infractiunile facute de impricinat au mai mult decat evidente si dovedite de....ACEEASI JUSTITIE !

Exemple as putea sa dau mult mai multe (in ambele cazuri) dar acest lucru ar face sa scriu pana maine dimineata!

Ramane intrebarea:

OK, IESIM LA VOT, DAR CU CINE VOTAM???

Bineinteles, DOAR O PARERE!

P.S. M-as bucura, INDIFERENT DE CINE URMEAZA A FI VIITORUL PRESEDINTE AL ROMANIEI, sa vad cum sirul SOBOLANILOR INFRACTORI care au secatuit aceasta tara, continua sa fie bagati de JUSTITIE acolo unde le este locul!!!

Oare, am pretentii prea mari? Oare, poate fi posibil? RAMANE DE VAZUT...

Un comentariu:

  1. Propun o fabula, de-o citii eu azi pe seara...

    =============//==================
    O cioara sta pe o craca cu o bucatica de cascaval in gura.
    Vine si VULPEA....
    - Cioara, cioara, esti tu, draga mea, destul de sofisticata in gandirea ta politica?
    Cioara tace.
    - Cioara, cioara, votezi tu, fato?
    Cioara tace.
    - Cioara, ciorisoara, votezi cu PONTA sau IOHANNIS?
    Cioara ispitita si calcata pe nervi, nu se poate abtine:
    - PONTAAAA!
    Cade cascavalul, vulpea fuge cu tot cu auriul trofeu.
    Cioara inteleptita si trista, cugeta:
    - Si daca as fi spus IOHANNIS … s-ar fi schimbat oare ceva?
    =============///==================

    FRUNZULITE REZONATE DIN GANDURILE LUI GOGU :
    E presiune in UE, o JOACA a inghesuirii prin puscarii a smecherilor cu bani multi, prin care bani ei reusesc sa dobandesca o MARE INFLUENTA in administratie si justitie, o joaca care tot devine PRAPAD pentru ei de la saptamana la luna.
    Se intampla toate, pe fata, tocmai de cand s-au inceput sanctiunile contra Rusiei, intr-o zi cu soare.

    CAND ?
    ...cand UE nu-si revine dupa criza....
    ...cand cu o coruptie agresiva poti prabusi o natie din splendoarea economiei ei, coruptia tragand tare la supt din vena Puterii din Varful Varfurilor, destabilizand;
    ...cand (dupa gura americanilor) Putin a reactivat dinaintea spargerii Ucrainei pe toti "adormitii" cu bani imPLANTATI in toata UE, cu singurul scop de a o zdruncina la temelii, prin Coruptie;
    ...cand Romania e cu casul la gura ca sa mearga de capul ei neansotita de manuta;
    ...cand drumul stabilit de UE, e DEJA INCEPUT si pentru Romania: luptam contra coruptiei - lupta startata cu pactul de coabitare al institutiilor;
    ...cand...cand...

    CAND drumul e inceput la nivel UE, cu Romania setata sa mearga pe el, MAI CONTEAZA CE CONDUCATORI ARE COLONIA ROMANA, careia i-a decedat demnitatea la cimitir? Ca s-au dovedit cu totii catelusi f.ascultatori...

    CETATEANUL ? El sa dea din popou in continuare de emotie si fericire ca inca se tareste si n-a ajuns la Poarta Alba.
    GOGU ? El ar avea o rugaminte arzatoare PENTRU VIITOR - o casuta in plus pe buletinul de vot - "Nu votez cu nimeni".
    Asa Gogu ar fi foarte fericit ca a contat cu un vot valabil, neanulat si NUMARAT; o optiune de luat in seama pentru politicienii SF ai viitorului.

    Dar cum Gogu se simte viu si circula, va lasa deoparte vaicarelile si va astepta rabdator ziua de maine, cand va defila spre sectia de vot cu mainile in buzunar ca un boier, inspre a vota iara RAUL AL' MAI MARUNTEL.

    RăspundețiȘtergere