...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 4 septembrie 2014

VLAD CHIRICHES, BOLIDUL DE LUX SI...CASTELUL MEDIEVAL.

Buna seara dragii mei!

Rad! Jur ca rad in hohote! (in timp ce imi imaginez, evident!...veti intelege imediat). Pentru ca astazi nu mi-am gasit timp sa rasfoiesc presa on-line, am facut-o acum, spre miezul noptii. Si ce vad! S-A CASATORIT VLAD CHIRICHES!

Stati, stati, stati, sa va spun cine este. Un fotbalist care a jucat la Steaua pana acum vreun an cand, pe un pret absolut astronomic si greu de inteles, a fost cumparat de echipa londoneza de fotbal Tottenham Hotspur.


Bai, frailor, inainte sa va spun de ce am ras in hohote (bineinteles ca are legatura cu nunta impricinatului) va voi povesti ceva, de care am vrut sa scriu mai demult pe blog, dar lunadu-ma cu alte subiecte...am uitat. Asadar, moldoveanul nostru (nascut in Bacau), imediat cum a ajuns in Londra, si pana sa apuce sa joace macar un meci oficial in campionatul englez de fotbal, si-a comandat....ce? Eeee, sa nu-mi spuneti ca nu ghiciti! O MASINA...dar, nu va ganditi ca orice masina ci...un Maserati. :):):)

Sa ne intelegem! Nici nu-i intrase in cont primul salariu (deh, castiga 120 mii euro pe luna) ca bravul nostru moldovean deja isi comandase "bijuteria". Si, firesc, cum i-au intrat primii banuti in cont...a dat fuga s-o ridice. Va dati seama cat de mandru s-a plimbat "nordicul" (din punct de vedere geografic, bineinteles) nostru prin Londra la bordul acelui Maserati, uitand cu desavarsire doua lucruri:

a) ca a ajuns la Londra sa joace fotbal, iar a se impune printre "titularii" lui Tottenham nu era deloc o treaba usoara, drept dovada...nici nu a reusit, pentru ca la mai putin de un an distanta, nimeni nu-l mai baga in seama si clubul vrea sa-l vanda;

b) NIMIC NU ESTE MAI ODIOS, decat imaginea unui provincial parvenit de la statutul de "2 lei in buzunar" la statutul de conducator de Ferrari, Maserati, Lamborgini, samd. Mai pe romaneste spus, ca sa-ti stea bine intr-o astfel de "bijuterie", este obligatoriu sa ai in trecutul propiului arbore genealogic, cel putin vreo 2 generatii de "bogatani", pentru ca altfel...contrastul intre moaca de sarantoc parvenit si un bolid de mare lux...ESTE ABSOLUT INFIORATOARE!

Credeti ca GROTESCUL a luat sfarsit cu acea achizitie?

Nuuuu, fratilor, "nordicul" nostru, dupa ce a realizat ca lustruieste cu "folos" banca de rezerve a echipei Tottenham (in dese randuri nici macar in lotul largit nu era inclus pentru un meci) pe un salariu LUNAR (!!!) de 120 mii de euro (poate nu ati retinut) s-a gandit el ca n-ar fi rau sa se insoare! Pai, doar nu era sa faca nunta la Bacau (Doamne Fereste! sa se mai trezeasca si cu pretentia din partea surorilor Gabor de a participa si ele la nunta, cu sau fara Columebeanu), asa ca...s-a pus pe cautat o locatie pe masura talentului si valorii sale ca individ, dar mai ales ca fotbalist!

Si uite asa, a ajuns sa aleaga un CASTEL MEDIEVAL din Italia ( Castello di Vincigliata) a carui vechime nu este mare (doar 1000 de ani) ca loc unde sa petreaca dupa ce si-a pus "belciugul" pe deget. Bravo! Bravo! Foarte bine ca din Bacau, un vanjos romanas ajunge sa-si "danseze" mireasa intr-un loc atat de exclusivist din toate punctele de vedere (nunta a costat 500 mii de euro). Acum, chiar n-am fost ironic, desi stiu ca nimeni nu ma crede!

INSA "NORDICUL" NOSTRU A UITAT CEVA !!! Bineinteles, este vorba de "regula" specificata la punctul 'b" de mai sus, anume...generatiile (cel putin doua) pe care trebuie obligatoriu sa le ai in fata, pentru a nu te face de ras cand te "ciocnesti" cu LUXUL EXCLUSIVIST! In acest context (tragico-comic), impricinatul, nu a uitat ca printre cantaretii care urmau sa participe la nunta, sa faca parte si...MANELISTI!

Si uite asa, in castelul medieval din Italia au rasunat de mama focului MANELELE, iar dansul bine cunoscut nu a lipsit! Atat de bine s-au distrat (dupa spusele martorilor) incat nici nu si-au dat seama ca "INTIND COARDA RAU DE TOT" (chiar daca platisera 500 mii de euro) si ca se facuse demult "lumina" afara, asa ca...italienii, le-au intrerupt curentul ca sa scape de ei!

V-am spus ca sunt de parere ca, nimic nu poate fi mai ODIOS decat discrepanta uriasa dintre "moaca" unui fost sarantoc (cu obiceiurile si purtarea de rigoare) si...LUXUL EXCLUSIVIST!

Asa, ca veni vorba! Credeti ca Botezatu (spre exemplu) nu a dansat niciodata manele? Oooo, sunt sigur ca DA, cum dealtfel, cred ca 950 dintre 1000 de persoane au facut-o! Dar, Botezatu, ajuns vreodata intr-o astfel de locatie, cu siguranta a stiut sa "armonizeze" totul. Vedeti voi, si Botezatu se scalda in lux exclusivist, dar la naiba! "moaca" lui se preteaza perfect! (n-or fi sigur doua generatii, insa cei vreo 30 de ani, cu siguranta sunt indeajuns)

NOTA: A nu se intelege ca l-am inclus pe Botezatu in "palierul" fostilor sarantoci inavutiti peste noapte! Nici pomeneala!

Revenind la "nordicul" nostru, ma intreb si eu! Oare, nu ar fi fost mai nimerit ca, primul salariu ce i-a intrat in cont (acum un an) sa ramana acolo, iar cand intra si al doilea, sa purceada la achizitionarea unui APARTAMENT SUPERB in Londra, in locul unei "tinichele" (fie ea si Maserati) ??? Din al 7-lea sau al 8-lea salariu nu putea sa-si cumpere "tinicheaua"? Bineinteles, o intrebare retorica! Cel putin pentru mare parte dintre...romanasi.

Apoi, oare, nu ar fi fost mai bine ca, in locul "parturilor" de mare fitza (deh, stiti ca nu mai folosec expresii vulgare pe blog) sa se fi concentrat mai mult pe faptul ca, INTR-UN MOD ABSOLUT INCREDIBIL, Dumnezeu l-a adus din postura unui sarantoc de prin Bacau (n-o spun eu, ci cei care ii stiu trecutul) in postura de "angajat" in Londra, platit REGESTE, avand singura atributie de serviciu de a BATE MINGEA??? Nu de alta insa...poate s-ar fi impus printre"titularii" incontestabili ai echipei Tottenham (in timp ce milioanele de euro ar fi curs), si nu ar fi ajuns in postura umilitoare (pe care el nu o realizeaza si nici nu-i pasa) de a nu-l mai baga nimeni in seama pe acolo si, firesc, a fi scos la "vanzare".

Bineinteles, DOAR O PARERE!

P.S. Vreau sa SUBLINIEZ ceva! In tot ceea ce am scris mai sus...NU AM GENERALIZAT! Cu atat mai putin, nu am atacat moldovenii! Eu sunt bucurestean get-beget, insa consoarta mea se trage din Moldova, cum dealtfel, raspicat o spun (fara a avea legatura cu a mea consoarta, sa nu ma intelegeti gresit) ca CELE MAI FRUMOASE FEMEI SUNT IN MOLDOVA! Am amici moldoveni, m-am distrat pe cinste cu moldovenii, samd!

BINEINTELES CA SUNT SI PROVINCIALI MULT MAI CIVILIZATI SI EDUCATI DECAT BUCURESTENII! Dar eu am vorbit de Vlad Chiriches! :):):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu