...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 13 septembrie 2014

O VICTORIE PE CARE AM PROGNOZAT-O, INCA DE ACUM VREO 4 ANI.

Buna seara dragii mei!

Din nou, asa acum am mai facut-o in trecut in cateva randuri, va voi cere ca, INAINTE de a trage vreo concluzie despre tema acestui comentariu, sa aveti rabdarea de a-l citi pana la capat cu maxima atentie. Daca, in prezent, patimim, si inca vom mai patimi ca natiune, consider ca, numai IGNORANTA SI SUPERFICIALITATEA URIASA pe care ne-am insusit-o cu totii intr-o masura mai mult decat periculoasa este de vina.

NOTA: Va voi da si un indiciu. Desi, la prima vedere, va parea un comentariu cu tenta politica, la final, daca veti parcurge cu atentie continutul, cu siguranta va veti da seama ca, si acum, precum si in trecut, nu mint cand subliniez ca NU FAC POLITICA IN GENERAL, CU ATAT MAI PUTIN PE ACEST BLOG.

Daca "urechea" nu m-a inselat, astazi, cand ma aflam in baruletul din cartier pe care-l frecventez aproape zilnic, la televizor (desi jur ca nu am privit spre ecran), parca am auzit ca a avut loc LANSAREA OFICIALA IN CURSA PENTRU PRESEDINTIA ROMANIEI A DOMNULUI VICTOR PONTA.

Acum vreo 4 ani, prin luna mai a anului 2010, fiind intr-o discutie cu cei doi cumnati ai mei, am facut un pronostic:

VICTOR PONTA VA FI URMATORUL PRESEDINTE AL TARII !

Cumnatii mei, cu paharele de vin in mana, pe langa faptul ca au pufnit in ras, nu stiau cum sa se intreaca in a ma contrazice. Si...posibil (atunci) pe buna dreptate, pentru ca la acel moment, domnul Victor Ponta nu avea mai mult de 37-38 de ani, iar in plus, abia se instalase in "fotoliul" de presedinte al PSD. Mai mult! insusi presedintele tarii ii era un adversar declarat, iar la acea vreme (mai 2010) domnul Basescu inca beneficia de o sustinere mai mult decat semnificativa, ceea ce il si facuse (discutabil sau nu, indiferent de cate teorii ale conspiratiei s-au vehiculat la acea vreme) sa castice al doilea mandat de presedinte al tarii cu doar cateva luni in urma.

Asadar, la prima vedere (IGNORANTA SI SUPERFICIALA) cumnatii mei pareau ca au dreptate. Dar doar la prima vedere!

Revenind in prezent, dupa ce deja nu mai este niciun secret pentru nimeni, faptul ca Victor Ponta va fi cu siguranta de 100% viitorul presedinte al tarii, cei doi cumnati, amintindu-si de acea discutie, nu sunt in stare sa spuna decat:

"Hmmmm...este normal ca ai stiut inca de acum 4 ani! Deh...voi, cei din "servicii", aveti alte surse!".

Bai, fratilor, cand ii aud cat de IGNORANTI pot fi, si gandindu-ma ca, la fel ca ei, sunt inca alte milioane si milioane de romani, zau ca ma apuca un dor de fuga...de nu pot sa va spun!

Hai sa vedem pe ce m-am bazat cand am facut acea afirmatie acum 4 ani de zile! Foarte pe scurt!

Pe la inceputul lunii mai 2010, intr-o seara, fiind in casa, aud la televizor ca in foarte scurta vreme, presedintele Basescu va face niste declaratii importante pentru tara. Bineinteles, fiind o persoana instruita (asa-mi place sa cred), am urmarit declaratia presedintelui, insa cu fiecare cuvant pe care-l rostea, pe langa faptul ca mi se zbarlea pielea pe spinare, in plus...imi venea sa spun: CEEA CE FACE ACUM ESTE SINUCIDERE POLITICA LA "PACHET" CU PDL-ul.

Bineinteles ca v-ati dat seama ca era vorba de acele masuri de austeritate (mai mult decat exagerate) ce vizau, CULMEA, cele mai napastuite categorii ale societatii...somerii, pensionarii si mamicile, pe langa "bugetari" pe care nu-i voi plasa in grupa de napastuiti ai societatii, dar nici bogati nu sunt.

Fiind economist de profesie (desi nu excelez), aproape instant am realizat ca, daca reduci cu 25% fondul de salarii al bugetarilor, axiomatic reduci si incasarile de impozit si CAS, reduci si CONSUMUL, iar reducand consumul, reduci si incasarea de TVA. Calculand la final (grosier) cat economisesti in prima faza cu reducerea salariilor si...CAT PIERZI DIN INCASARILE DE IMPOZIT SI TVA, diferenta economisita devenea nesemnificativa, NUMAI SI DACA TE GANDEAI LA CAT SE FURA DIN "INVESTITIILE PUBLICE". (de unde nici vorba sa se taie)

Daca mai puneam la socoteala si cat de mult "cantareau" in sens negativ aceste masuri in fata POPORULUI, imi era extrem de greu sa cred ca, UN PRICEPUT SI UNS CU TOATE ALIFIILE OM POLITIC, precum presedintele Basescu, putea face o asemenea gafa. Apoi, daca va mai aduceti aminte, acelasi presedinte, nu s-a lasat pana nu a diminuat indemnizatia primita de mame, si cu greu a cedat sa nu impoziteze si pensiile.

Fiind un om inteligent si comprehensiv (asa-mi place sa cred), imediat am inceput sa pun lucrurile "cap la cap" (totul are o logica), iar cand am aflat stirea ca, la nici o luna de zile dupa ce presedintele si guvernul au diminuat indemnizatia mamelor (ECONOMISIND DUPA SPUSELE LOR 100 MILIOANE DE EURO ANUAL)...au acordat (ma rog, Romania, ca stat) un imprumut nerambursabil (!!!) Republicii Moldova in suma de 100 milioane euro, n-am mai avut absolut niciun dubiu ca "taierile" nu au absolut niciun suport logic, cu atat mai putin cel declarat.

Ce s-a intamplat, stiti prea bine! Mitinguri, injuraturi, batrani lesinati pe strada in luptele cu fortele de ordine, mamici cu copiii in brate strigand si manifestand, politisti aruncandu-si caschetele, samd. Acela a fost momentul in care, NEFORTAT DE NIMENI, presedintele Basescu, alegea sa devina dusmanul declarat al multor milioane de romani, care pana atunci, chiar daca nu-l iubeau, nici nu-l urau.

ATENTIE...dupa cateva luni de la acele aberante masuri (n-o spun eu, au spus-o la acea vreme toti economistii de marca ai tarii) FONDUL MONETAR INTERNATIONAL, prin reprezentantii sai, declara ca NU EL au fost acela care a cerut acele "taieri" ci...partea romana!

FIRESC, din acel moment am fost sigur ca, peste 4 ani, VICTOR PONTA VA FI PRESEDINTELE TARII!

Nu spun ca Basescu i-a facut "jocul" (nu am vreo dovada si nu-mi pot permite sa afirm asa ceva), dar orice minte "intrebuintata" putea observa ca intreaga actiune de "taieri" avea un singur beneficiar...OPOZITIA DE LA ACEA VREME. (PSD-ul, cel mai mare si mai puternic partid din opozitie)

Ceea ce s-a si intamplat. Incepand cu luna mai a anului 2010, atat PDL-ul cat si presedintele Basescu s-au prabusit in sondaje, iar daca acest "sacrificiu" macar ar fi meritat, totul era ok, dar absolut toti economistii de renume din tara au afirmat la UNISON ca acele masuri nici pe departe nu au facut bine...ci, din contra!

DOAR NU ERAU TOTI ECONOMISTII TAMPITI! Dar nici presedintele Basescu, pentru a putea comite o asemenea gresela!

Acum, hai sa ne gandim! Daca ai nevoie de 1 miliard de euro economisire la buget, de ce sa tai de la amarati, cand puteai sa tai de la "rechinii" care capuseaza ZONA INVESTITIILOR PUBLICE cu miliarde de euro anual (n-o spun eu, o spun rapoartele Curtii de Conturi)??? Cu alte cuvinte, daca intr-o familie unde exista 2 masini, se fumeaza 4 apachete de tigari si se beau 6 beri pe zi, samd...cand vrei sa incepi a economisi, in loc sa "tai" de unde trebuie, alegi a taia ciocolata cu rom a copilului, in valoare de 1-2 lei. ESTE ABSURD! NIMENI NU POATE GANDI ASA!

Revenind la prezent, daca inca mai aveam un MICUT DUBIU ca, poate, tot ceea ce s-a intamplat atunci, a fost o pura coincidenta, cand am vazut pe cine sprijina presedintele Basescu pentru functia de viitor presedinte al Romaniei (Elena Udrea)....ORICE DUBIU S-A RISIPIT!

Pai, daca chiar esti un mare adversar politic al domnului Victor Ponta, si iti doresti (atat cat mai poti) sa-l impiedici in a ajunge presedinte, CUM SA SPRIJINI LA PRESEDINTIE PE ELENA UDREA????

Bai, fratilor! Oricine dar...nu Elena Udrea! Nu, nu, nu, sa nu ma intelegeti gresit! N-am nimic cu saraca femeie, stiu din surse mai mult decat credibile si verificabile ca, in ciuda a ceea ce crede lumea despre ea, nu este nici pedeparte o prostanaca, ci din contra! Dar cum sa alegi a sprijini pe Elena Udrea la presedintie, cand stii prea bine ca romanii sunt misogini, in general, dar mai ales in politica, si cand Elena Udrea este exponenta "luxului" cu care a tot fost "tocata" de presa???

Din nou, o greseala teribila! CU ABSOLUT ORICE ALT POSIBIL CANDIDAT tot mai aveai o sansa de a-l carota pe Victor Ponta, insa cu Elena Udrea, totul pare o gluma proasta! Apoi, cine naiba mai ramane? (ca imi vine sa si rad)....Monica Macovei, Tariceanu, Diaconescu Otevist-ul, si Iohanis???

Doamne Dumnezeule!!! Cred ca Victor Ponta se prapadeste de ras numai cand le citeste numele si le vede "moacele". :):):)

Fratilor, NU AM VREO DOVADA SI...NU SPUN ca toate actiunile presedintelui Basescu (incepand cu mai 2010) au avut ca scop indepartarea electoratului de PDL si de domnia sa, bineinteles in favoarea lui Victor Ponta, dar...cel putin atat cat ma duce pe mine modesta-mi minte, sa fiu al naibi daca, toate actiunile presedintelui n-au lucrat perfect numai in favoarea lui Victor Ponta!

Si atunci? De ce s-or mira cumnatii mei ca, inca o data, FARA A FACE PARTE DIN "SERVICII" (ce naivitate), inca de acum 4 ani am "mirosit" ca Victor Ponta va fi viitorul presedinte al tarii???

Ooooo, da, imi aduc aminte de momentul in care Crin Antonescu era stabilit ca fiind candidatul la presedintie, inclusiv cu sustinerea PSD. Ce-si mai frecau palmele cumnatii mei, zambindu-mi si intrebandu-ma: Cum ramane cu Ponta?

Dar, bineinteles, DIN NOU (deh, ignoranta si superficialitatea) i-a facut sa nu observe declaratiile VOIT OBRAZNICE ale lui Crin Antonescu la adresa conducerii Uniunii Europene (va aduceti aminte cu referedumul), care pentru orice minte "intrebuintata" reprezenta dovada clara ca....NU, CRIN ANTONESCU va fi viitorul presedinte al tarii. Mai pe romaneste, idiot sa fi fost, incat sa crezi ca, un viitor presedinte al tarii, poate sa jigneasca si sa se "dea" la mai marii Uniunii Europene, cand astazi...nimic nu se mai misca in Europa fara acordul si incuvintarea lor.

Simplu, nu? Nu trebuie sa faci parte din "servicii" ca sa observi niste lucruri si, ulterior, sa le urmaresti LOGICA! Cu o singura conditie:

SA NU FII SUPERFICIAL SI IGNORANT! Ok, ok, ok...sa-ti mai mearga si un pic mintea!

Inca de acum, ii urez domnului Victor Ponta sa fie un presedinte bun pentru tara, pentru ca, avand asemenea contracandidati (iar imi vine sa rad) VICTORIA ESTE 1.000.000% SIGURA!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu