...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 22 septembrie 2014

NU VA SCURTATI VIATA PRIN SUFERINTA...ABSOLUT INUTILA!

Buna seara dragii mei!

Pffff, astazi, total neasteptat, am purtat o discutie telefonica cu o....nici amica nu-i pot spune (avand in vedere ca, acum ceva vreme, am baut o cafea pe fuga) ci mai degraba CUNOSTINTA, discutie care, mi-a readus in minte multe amintiri ingrozitoare pe care le-am trait acum ceva ani, si ale caror "rezultate" numai Dumnezeu stie cat de mult mi-au scurtat viata.

Pe scurt, foarte pe scurt, este vorba despre ETERNA DEPRESIE dupa o suferinta sentimentala. De aici, bineinteles, tot "tacamul": nopti nedormite, lipsa totala de pofta de mancare, zbucium sufletesc urias, scadere in greutate, ochi ajunsi in fundul capului si, nu in ultimul rand, OBSEDANTA INTREBAREA "DE CE?".

Cat a durat respectiva relatie dupa care domnita in cauza se "taraste" precum un caine beteag, chiar nu conteaza. Cine este individul, din nou, nu conteaza! Nu este greu de anticipat ca, exact in aceste momente cand scriu, EXISTA MII SI MII DE "OCHI IN TAVAN", CU LACRIMILE SIROIND PE OBRAZ, IN FUMUL A ZECI DE MII DE TIGARI CE ARD LA FOC AUTOMAT, care se perpelesc secunda de secunda, rememorand ceea ce au trait in trecutul apropiat.

Pfffff!!! CU ADEVARAT IMPORTANT ESTE ALTCEVA! Si o spun din postura, nu a vreunui psiholog obscur care, in viata lui nu a trecut printr-o astfel de traire dramatica, dar, bineinteles ca da sfaturi. Nu, fratilor! eu vorbesc din postura individului care, din nefericire, a trait si a simtit pe propia piele tot acel "tacam" care, pur si simplu, nu poate fi descris in cuvinte!

CU ADEVARAT IMPORTANT ESTE SANATATEA (!!!) PE CARE TI-O DISTRUGI INTR-O ASTFEL DE SITUATIE SI, PERIOADA CU CARE ITI SCURTEZI VIATA!

Pare o gluma! DAR NU ESTE!!! Desi nu realizezi in acele momente, cu toate ca, multi apropiati iti atrag serios atentia asupra acestui aspect, perioada de groaza pe care ti-o alimentezi si prelungesti singur/a prin faptul ca, CREIERASUL, nu poate accepta REALITATEA, iti produce niste pierderi la nivel de sanatate, ce greu pot fi cuantificate. Pe langa faptul ca, in mod cert, TE DESFIGUREAZA! Practic, dintr-o persoana zambitoare care emani energie pozitiva, TE TRANSFORMA, in cel mai fericit caz, INTR-O STAFIE, pentru ca mai exista si varianta de CADAVRU VIU!

Mai mult! Desi nu poti realiza in acele momente, riscul de a se declansa DIABETUL (pe sistem nervos) este absolut urias! Si nu este numai diabetul! Din nefericire, cu cat perioada de suferinta este mai mare, cu atat echilibrul organismului este foarte grav avariat, firesc, datorita unui consum nervos urias, coroborat cu o alimentatie la nivelul de avarie. Daca mai pui si tigarile, 3-4 pachete pe zi (cel putin in cazul meu asa a fost) se contureaza un DEZASTRU TOTAL!

Iar ironia sortii este ca, DIN NEFERICIRE, cel putin in proportie de 95%....ca sa nu spun GARANTAT 100%, fostul/a partener/a pentru care te perpelesti si iti distrugi sanatatea, NICI IN...(stiti voi ce) NU IL/O DOARE. In plus, in aceeasi proportie...credeti-ma ca "zgaltaie" patul cu altcineva.

ASADAR, DE CE, LA NAIBA, SA-TI SCURTEZI VIATA PENTRU...NIMIC? Pentru ca, chiar daca in acele momente nu poti accepta in ruptul capului, odata cu trecerea timpului, realizezi din ce in ce mai mult ca a fost pentru...NIMIC !!!

Acest lucru am incercat sa-i explic, astazi, si doamnei despre care v-am vorbit, avertizand-o ca, din cei doi "ochi albastrii" atat de expresivi, in scurta vreme, continuand asa, nu va mai ramane nimic atragator, iar din corpul de manechin dupa care aproape toti barbatii intorc capul, deasemenea, nu va mai ramane nimic de observat! Mai ales ca, nici 25 de ani nu mai are!

Tot ceea ce am scris mai sus, ESTE UNIVERSAL VALABIL! Indiferent ca vorbim de suferinta unei femei sau a unui barbat! In toate cazurile rezultatul dezastrului trait este absolut identic!

In cazul meu, situatia s-a prezentat astfel:



Cele doua poze sunt facute, la fix, doi ani distanta. Prima, in iulie 2009, iar cea de-a doua, in iulie 2011. Diferenta cred ca nu mai necesita vreun comentariu.

NU VA SCURTATI VIATA PENTRU...NIMIC IMPORTANT! Credeti-ma pe cuvant! Nu merita!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu