...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 22 septembrie 2014

"SPOVEDANIA" DOMNULUI TURCESCU.

Buna seara dragii mei!

Pe scurt, lucrurile s-au petrecut cam asa. In aceasta noapte, pe la ora 1 cand am ajuns acasa, consoarta mea imi spune:

AI VAZUT CA ROBERT TURCESCU ESTE OFITER SUB ACOPERIRE? A RECUNOSCUT IN ACEASTA SEARA!

Sincer, mi-a venit sa rad, privind figura super mirata si contrariata a consoartei mele! Stiam! Sau mai CORECT, banuiam demult ca Robert Turceascu este ofiter acoperit. Momentul si motivele care mi-au trezit aceasta banuiala, prefer sa ramana doar pentru mine. Altceva, insa, m-a mirat si contrariat foarte tare:

FAPTUL CA, DIN MOTIVE INCA NESTIUTE (dar oarece banuieli am) ROBERT TURCESCU A RECUNOSCUT CA ESTE OFITER SUB ACOPERIRE!


Nu cred ca exista in istoria mondiala, cu atat mai putin cea autohtona, ca un OFITER SUB ACOPERIRE, activ sau nu, din propie vointa, sa-si DESCONSPIRE apartenenta la una dintre "structurile" ce l-au racolat in trecut. Mai mult, imi pare de-a dreptul total neeleganta declaratia impricinatului cu privire la IMENSA BUCURIE SI FERICIRE CA S-A ELIBERAT DE O POVARA dupa "spovedania" publica.

Ce sa inteleg?

Acum, dupa ani in care a activat ca ofiter acoperit, statut ce iti confera o pozitie in societate cu totul si cu totul deosebita fata de cetateanul de rand, VII SI SPUI CA ACEST LUCRU A REPREZENTAT O IMENSA POVARA???

Sa fim seriosi! Sa fii racolat ca ofiter sub acoperire, cel putin din punctul meu de vedere, nu sta la indemana oricui, calitatile ce te califica pentru un astfel de statut, fiind evidente, chiar daca neimportante pentru "norod". Asadar, ca tot a adus vorba domnul Turcescu despre un eventual OPROBIU PUBLIC SAU ZID AL INFAMIEI la care se asteapta sa fie pus, marturisesc ca...pentru un om inteligent, aceasta varianta nu poate exista!

Altceva este de condamnat!

RELAXAREA CU CARE SI-A DESCONSIPRAT APARTENENTA LA "STRUCTURA" DIN CARE FACEA SAU A FACUT PARTE !

Imi pare absolut impardonabil! Repet, nu cred ca exista in analele mondiale asa ceva!

In final, as opina ca socanta (pentru unii, cei mai multi, total neavizati) SPOVEDANIE, nu reprezinta nici pe departe vreun subiect incandescent ci...CEEA CE PROBABIL VA URMA ACESTEI SPOVEDANII. Doar nu credeti ca, mai ales in cazul unui ofiter sub acoperire, te loveste, asa, deodata, dorinta de a te spovedi. Ramane de vazut!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Un comentariu:

  1. Apai, daca-i tot apa batuta in piua de Basescu, a presedentiabilului cu acoperire care vrea sa suga tzatza Cotroceniului, atunci ar fi un comunicat interesant care ii da apa la moara:

    04.11.2012
    http://www.mapn.ro/cpresa/13983_COMUNICAT-DE-PRES%C4%82
    "...
    Totodată, au mai fost revocate ordinele de acordare de grade în rezervă, ca urmare a solicitărilor proprii, înaintate ministrului apărării naţionale, pentru Kövesi Laura-Codruţa, Turcescu Robert Nicolae şi KELEMEN IOAN HUNOR.

    RăspundețiȘtergere