...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 8 august 2014

SI TOTUSI...NIMENI NU ESTE VINOVAT?

Buna ziua dragii mei!

Cu scuzele de rigoare si, totodata, sperand ca nu va veti supara prea tare, voi scrie in randurile ce urmeza despre un SUBIECT care are legatura cu politica. (desi stiti ca nu fac politica)

Dupa cum probabil cunoasteti, astazi (acum cateva minute) s-a dat sentinta in dosarul in care Dan Voiculescu (patronul "Antenelor") este acuzat de FAPTE DE CORUPTIE. Sentinta: 10 ani de puscarie cu executare!

Bineinteles (cum altfel?) impricinatul se declara NEVINOVAT! Desi procurorii l-au acuzat ca a pus mana pe niste "active" (puternic subevaluate) in valoare de 60 MILIOANE EURO, platind derizoria suma de 100.000 euro, Dan Voiculescu se declara NEVINOVAT.

Mai mult, aseara, intr-una dintre emisiunile de la Antena 3, invitatii dadeau ca exemplu NEVINOVATIA lui Gigi Becali (tot intr-un dosar in care se intamplase cam acelasi lucru, respectiv, un schimb de terenuri clar in favoarea impricinatului) care a fost condamnat pe nedrept!

OK, EU NU SPUN CA DAN VOICULESCU ESTE SAU NU, VINOVAT! DAR POT SA MA INTREB CEVA: CUM NAIBA DE TOTI CEI CARE AJUNG SA FIE CONDAMNATI DE INSTANTELE JUDECATORESTI PENTRU ACTE DE CORUPTIE SUNT NEVINOVATI?

Gigi, Giovani si Victor Becali, Borcea, Copos, Dan Voiculescu, Babiuc, Adrian Nastase, Relu Fenechiu, senatori si deputati, presedinti de consilii judetene, primari, samd....bai, chiar toti au fost condamnati pe nedrept???

Si inca ceva: CHIAR TOTI AU FOST CONDAMNATI DIN ORDINUL LUI TRAIAN BASESCU???

Cat de prosti pot fi unii sa creada ca Traian Basescu (ar vrea el) are o asemenea putere in aceasta tara? Sau, cat de cretinoid sa fii, incat sa poti crede ca un om care mai are 3 luni de mandat, iar in plus, mai are si fratele in puscarie, ar putea sa mearga ca "tancul" inainte si sa comande judecatorilor ce pedepse sa dea diversilor inculpati, ce chipurile, nu-i sunt pe plac???

Cine este cel mai puternic om din tara in aceste momente cand scriu aceste randuri?

Hai sa fim seriosi! Din umilu-mi punct de vedere (si avand in vedere viitorul) consider ca premierul VICTOR PONTA!

Ca unora le place sau nu, Victor Ponta reprezinta viitorul presedinte (stiam acest lucru de acum cativa ani, de pe vremea cand IGNORANTII chiar crezusera in posibilitatea ca Crin Antonescu sa fie viitorul presedinte), cel mai important om din stat pentru urmatorii (cel putin) 5 ani. Axiomatic, de ce ar asculta un judecator la ora actuala (cu 3 luni inainte de terminarea mandatului de presedinte) de ordinul lui Basescu, si, nu ar asculta de ordinul lui Victor Ponta? (asta daca ar fi sa alunecam in derizoriu cu discutia)

Scumpii mei, cei AVIZATI (mai ales) cunosc prea bine ca in ultimii ani, JUDECATORII, au inceput sa fie din ce in ce mai independenti! ESTE UN TREND CARE NU ARE ABSOLUT NICIO LEGATURA CU CLASA POLITICA ROMANEASCA CI...DOAR CU UNIUNEA EUROPEANA!

Pana acum cativa ani, nimeni nu credea ca anumite "figuri" proeminente din politica, sport, administratie publica, desi suspectati si acuzati de URIASE ACTE DE CORUPTIE, vor infunda vreodata puscaria. (cel mult vreo condamnare cu "suspendare"). In acest context, ca sa dau doar un exemplu, cei interesati stiu despre rapoartele Curtii de Conturi care precizeaza "negru pe alb" ca, ANUAL, se fura din banii de ACHIZITII PUBLICE, miliarde si miliarde de euro!

Vreti sa va mai spun ceva! Toti cei care au ajuns in puscarie in ultimii ani, stiau prea bine de multa vreme (de cand am fost obligati ca tara sa schimbam "foaia") ca vor ajunge acolo. Si acum, cand scriu aceste randuri, sunt multi politicieni si oameni din administratia publica care stiu ca, in maxim cativa ani, VOR INTRA LA PUSCARIE!

Si nu pentru ca asta ar fi dorinta lui Basescu, Ponta, Dragnea, sau alte persoane extrem de puternice din aceasta tara ci...PENTRU CA, IN SFARSIT, SI IN ROMANIA SE APLICA LEGEA! Bineinteles, nu pentru ca vrem ci pentru ca suntem obligati de catre Uniunea Europeana!

In final, repet: nu spun ca Dan Voiculescu (ultimul exemplu) este sau nu vinovat (as fi absolut penibil s-o fac fara dovezi) insa nu pot sa nu ma intreb: CHIAR NIMENI NU ESTE VINOVAT ATUNCI CAND INSTANTA DE JUDECATA EMITE O SENTINTA?

Cu alte cuvinte, tara este "devalizata", datoria externa a ajuns la 100 miliarde de euro, averile unor indivizi cresc in scurta vreme precum aluatul de cozonac, dar nimeni nu este vinovat de acte de coruptie! Sincer...nu cred a fi posibil!

Aaaa, inca ceva! Mie imi place LOGICA. Fara ea nu as putea trai. Va intreb un lucru: cine a fost CEL MAI APRIG DUSMAN a lui Traian Basescu in ultimii 7-8 ani, si care, probabil, prin "cuvantul" sau, a influentat sute de mii de cetateni cu drept de vot? Din umilu-mi punct de vedere, fara doar si poate: MIRCEA BADEA. Cat l-a injurat Badea si l-a facut in toate felurile pe Basescu, zi de zi, fara oprire, nimeni altul nu a facut-o.

DE CE NU L-A BAGAT IN PUSCARIE?

Raspunsul este unic: Mircea Badea poate fi acuzat de multe, dar nu de ACTE DE CORUPTIE! Asa ca, este liber, si va fi si in continuare, atat la "gura" cat si la "miscare".

Bineinteles, DOAR O PARERE!

P.S. Martor imi este Dumnezeu ca nu am absolut nicio simpatie fata de Basescu, nu sunt angrenat in nicio activitate politica, si nici nu sunt partizanul vreuneia dintre "tabere". Sunt un simplu cetatean care imi place sa asez lucrurile "logic". (logica mea! bineinteles, acest fapt neinsemnand ca am si dreptate)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu