...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 14 august 2014

SARACUL CARE PLANGE UN...MULTIMILIONAR.

Buna seara dragii mei!

De cate zile nu am mai scris? Nu stiu! dar sunt cateva! ESTE ATAT DE CALD! Si cat de mult mi-am dorit caldura si soare! dar doar cat am fost in vacanta. Acum, dupa ce concediul s-a terminat si m-am intors la serviciu, n-o mai suport deloc. (caldura) Poate, daca as pleca dimineata spre serviciu imbracat intr-o pereche de blugi, un tricou si niste tenisi, ar fi mai "digerabila", dar imbracat in pantaloni de costum, maieu, camasa cu maneca lunga, pantofi business si...sa nu mai adaug si CRAVATA, zau ca imi vine sa plang. ASADAR...CE CHEF SA MAI AI CA SA SCRII PE BLOG? (seara, cand te intorci acasa)

Acum este trecut de miezul noptii si, cu aerul conditionat functionand (la minim, deh...baietelul meu) si paharul de bere rece pe care-l am in fata, parca detectez un "strop" de energie pentru cateva "randuri". VOI VORBI DESPRE...PROSTIE!

Ma fascineaza PROSTIA! Poate pentru ca este un fenomen ce nu are limite! Ca sa fiu mai sincer, uneori, chiar ma excita! Imi place la nebunie sa STUDIEZ prostia umana, s-o intorc pe toate "fetele", sa pariez asupra "limitelor" (si mereu pierd) samd.

ULTIMUL CAZ...CONDAMNAREA "VARANULUI" (porecla lui Dan Voiculescu) LA 10 ANI DE INCHISOARE. Bai, fratilor, repet (!!!) nu sunt in masura si nici nu am vreo dovada pentru a "decreta" ca este sau nu vinovat! Dar totusi stiu niste lucruri! Pe vremuri (prin 1994-1995), la facultate, am avut un profesor de matematica (Purcaru, daca nu gresesc) care, atunci, la doar cativa ani de la revolutie, INCERCA SA NE EXPLICE CA...MATEMATIC...un individ nu poate ajunge sa detina milioane de dolari (asa era atunci) in doar cativa ani, mai cu seama daca a plecat dintr-o societate etatizata in care era un simplu angajat!

Restul rationamentului considerndu-l AXIOMATIC...nu-l mai dezvolt!

Revenind in prezent, la condamnarea lui Dan Voiculescu (corecta sau nu), nu pot intelege ceva! Bai, daca l-ar plange "soldatii" de la Antena 3 (platiti regeste) as intelege! Daca l-ar plange COLUMBEANU, VIDEANU, MAZARE, TANTAREANU, samd, din nou...as intelege! Daca l-ar plange "vecinii" zonei rezidentiale in care isi ducea viata, as intelege!

DAR CUM SA INTELEG CAND IL PLANG...SARANTOCII ??? Cei care abia isi duc viata de pe o zi pe alta si, acolo unde este cazul, abia reusesc sa le puna in farfurie, la copii, o supa "luuunga" !!! Cum sa-i inteleg pe cei care au umplut zona Palatului Cotroceni duminica seara, foarte multi dintre ei fiind pensionari, salariati extrem de prost platiti sau...chiar someri !

CUM SA-I INTELEG PE TOTI ACEIA CARE IMBRACATI MAI MULT DECAT MODEST TINEAU LA PIEPT PANCARTE PE CARE SCRIA..."SI EU SUNT VARAN" ???

Ce au acei indivizi in cap sau...pana unde naiba poate merge PROSTIA?

As putea face un numar impresionant de RATIONAMENTE, dar ma voi opri la unul singur. Toti acei indivizi care, pe langa faptul ca o duc extrem de greu, si-au mai pierdut si ziua de duminica (pe o caldura infernala) mergand la un miting de sustinere a unui MULTIMILIONAR ce a fost condamnat la puscarie pentru acte de coruptie, macar o data in viata, au avut "aplecarea" sa incerce a calcula posibilitatea MATEMATICA de a detine sute de milioane de euro in doar 10-15 ani (in anii 2000-2005 Dan Voiculescu era deja putred de bogat) cand ai plecat la "drum" din postura unui simplu angajat al unui sistem comunist???

Oare, toti acei indivizi, macar o data in viata, s-au gandit CAT DE PUTIN II PASA UNUI "MULTI MILIONAR" de saraci, atunci cand, la bordul unei limuzine a carei pret este de 2-3 ori mai mare decat al unui apartament cu doua camere dintr-un cartier obisnuit, trece pe langa ei in drumul spre shopping, club, restaurant de lux, samd???

Deasemenea, s-au gandit vreodata, de unde au provenit sutele de milioane de euro acumulate de catre un MULTIMILIONAR intr-o societate care a trecut de la economia etatizata la economia de piata (inclusiv cu prima etapa- "ACUMULAREA PRIMITIVA DE CAPITAL")? Cumva...nu din banii celor multi si saraci???

NOTA: NU! NU SUNT SI NICI NU AM VEDERI COMUNISTE! Ar fi culmea! Provin dintr-o familie de intelectuali care au avut enorm de suferit in anii '50 de pe urma comunistilor! In plus, am fost crescut si invatat sa urasc COMUNISMUL! Sunt doar un om care imi place sa gandesc! (deh...Doar o parere)

Asadar, cum sa fie plans un MULTIMILIONAR care ajunge in puscarie pentru acte de coruptie de catre SARACI???

Sa te revolti si sa protestezi atunci cand din "putinul" tau sau aproapelui iti este luat de catre cei bogati, fara discutie ca are LOGICA! Dar sa faci acest lucru cand, UN MULTIMILIONAR este condamnat pentru acte de coruptie, DOAR PENTRU CA IL URASTI PE BASESCU, mi se pare o prostie absolut fara limite! Nici eu nu am vreo simpatie fata de Basescu, dar nici fata de vreunul dintre MULTIMILIONARII ROMANIEI !

Stiu prea multe (ce nu pot fi spuse vreodata) ca sa fac o astfel de greseala ! Daca cineva crede ca BOGATILOR le pasa cat de putin de saraci, este un mare naiv!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu