...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 7 august 2014

SA NU UITAM EXTRAORDINARELE BENEFICII ALE MARII NEGRE!

Buna ziua dragii mei!

Luni seara am ajuns in Bucuresti de pe litoral, si cum marti nu am avut chef de absolut nimic (deh...reacomodarea) fapt ce m-a facut sa ies din casa cat sa merg pana la Mall Vitan (la magazinul Adidas) unde am schimbat niste cadouri pe care le-am primit de ziua mea (deloc pe gustul meu), ABIA ieri am mers la barul pe care-l frecventez zilnic unde m-am intalnit cu amicii mei.

Dupa pupaturile de rigoare si cateva cadouri(va spuneam ca pe 1 august a fost ziua mea) ne-am pus la discutii. De ceea ce mi-a fost frica, bineinteles ca n-am scapat. :):):)

CUM DE MA INCAPATANEZ DE ANI DE ZILE SA MERG PE LITORALUL ROMANESC TIMP DE 14 ZILE, SI SA CHELTUIESC O GROAZA DE BANI?

Amicii mei au venit chititi sa ma convinga ca macar anul viitor sa renunt la litoralul romanesc si sa-i insotesc in TURCIA la un resort de lux. In acest context, pe langa faptul ca mi-au aratat tot felul de oferte, atat de pe booking cat si de la niste agentii de turism, au incercat sa ma convinga si prin poze. DE PARCA EU NU STIAM DE TOATE ACESTEA !!!

Scumpilor, desi am gura mare si spurcata (aici, pe blog, am renuntat la un anumit limbaj, dupa ce blogul a depasit 100.000 de accesari) SA FITI SIGURI CA NU SUNT UN IGNORANT !!!

Bineinteles ca sunt la curent de multi ani cu ofertele foarte "ok" ale agentiilor de turism pentru petrecerea unui concediu de VIS intr-un resort de lux din Turcia, Spania, Italia, samd. (exclus "basina" aia de Grecia)

Vreau sa va arat o poza!


DOAR PENTRU EL MERG LA...MARE! Iar ca un parinte responsabil ce imi place a crede ca sunt, de cand avea 1 an de zile, am facut tot ce mi-a stat in putinta pentru a-i asigura MINIM 14 zile de vacanta pe litoral, dar nu oriunde, ci la MAREA NEAGRA !!!

De ce Marea Neagra???

AEROSOLUL !!! Stiu, intr-o societate in care goana dupa "ETICHETA" a fost ridicata la rang de virtute, a mai tine cont de BENEFICIILE URIASE ale aerosolului pentru dezvoltarea si sanatatea unui copil, este mai mult decat perimata!

Nu credeti ce va spun, nu?

Pai, am avut ocazia sa verific atat anul trecut cat si in acest an! Coincidenta sau nu, in ambii ani, atat eu cat si fiul meu am plecat la mare "BUSITI" zdravan (anul acesta, EU, chiar am fost suspect de o pneumonie dusa pe picioare, facand inclusiv o radiografie pulmonara cu 2 zile inainte sa plec pe litoral) si...din nou, COINCIDENTA SAU NU, in ambii ani, dupa 4-5 zile la malul Marii Negre...NU MAI AVEAM ABSOLUT NIMIC !!! (fara alte medicamente)

Este suficient sa citesti beneficiile unei cure de 14-18 zile de AEROSOL si...spun eu, nu mai ai vreun dubiu asupra NECESITATII asigurarii unei asfel de cure. EXACT ACEST LUCRU AM FACUT SI EU CU BAIETELUL MEU ! Mai precis, de la varsta de 1 an, in fiecare an, cu ajutorul lui Dumnezeu, i-am asigurat o prezenta pe litoralul Marii Negre, intre 14 si 21 de zile. (anul acesta, in total, am petrecut pe litoral 20 de zile).

Ca argumente, v-as mai spune ca, de cand s-a nascut baietelul meu, AVAND SAU NU LEGATURA CU ACEA CURA ANUALA DE AEROSOL, n-a vazut niciodata "spitalul" si...antibiotice a luat doar de 2 ori. In plus, nepotelul meu, de 2 ani de cand, cu greu, am reusit sa-i conving pe sora mea si cumnatul meu sa ii asigure minim 14 zile la Marea Neagra, nu a mai ajuns in spital si nu s-a mai imbolnavit. (maxim 2 raceli pe an, fara a avea nevoie de antibiotice)

In lumina celor prezentate mai sus, petrecerea unui concediu la Marea Mediterana este exclus din start! Ar ramane Marea Neagra, si daca nu este Romania, ar putea fi Turcia! FARA DOAR SI POATE CA TURCIA ESTE O TARA CARE STIE SA FACA TURISM SI ITI POATE OFERI CONDITII FOARTE BUNE !!! Dar costa, fratilor !!!

Un sejur de 7 nopti la unul dintre numeroasele resorturi de 5 stele din Turcia (Belek, Alanya), pentru doua persoane, COSTA INTRE 1.800-2.500 EURO !!! Dupa cum cunoasteti, de cand meg pe litoral cu baietelul meu, o iau si pe BUNICA acestuia, considerand ca dupa 1 an in care a stat zi de zi cu el, merita si ea sa se relaxeze si sa se bronzeze. Pe perioada VACANTEI, singurii care aveam grija de piciulica, sunt eu si cu a mea consoarta, bunica lui fiind libera sa faca tot ceea ce vrea! ESTE VACANTA EI !

Asadar, pana voi avea norocul "sa trag sase numere "norocoase" (desigur, glumesc), vreau nu vreau, trebuie sa gasesc un echilibru intre dorinta de a-i oferi piciului minim 14 zile pe litoral si..."posibilitatile" din buzunar! La un calcul matematic simplu, daca o camera pentru 2 persoane costa 1.800 euro (minim) la un resort de 5 stele din Turcia pentru o perioada de 7 nopti, pentru 14 nopti ar costa 3.600 euro. ASTA PENTRU O SINGURA CAMERA !

Dar mai este si bunica baietelului meu! Ce fac cu ea? Deci mai am nevoie de o camera! Niciunde in ofertele vazute din Turcia, nu am gasit o reducere mai mare de 10 % pentru camera luata in regim single. Axiomatic, daca as sta 14 zile in Turcia, ar trebui sa scot din buzunar minim 7.000 euro. (doar pentru cazare si masa) Daca mai pun la socoteala si "avionul" (ca doar nu am baut gaz sa conduc 20 de ore pana la Belek sau Alanya) si macar 1.000-1.500 euro bani de buzunar, asta ar insemna o cheltuiala totala de 10.000 euro.

Stiti cat am cheltuit la Mamaia (hotel de 4 stele), in conditii, spun eu, 65-70% din ceea ce ofera un resort de lux din Turcia?

Pai...vreo 4.000 euro! Parca este o diferenta! Nu-i asa?

In concluzie...NU SUNT UN IGNORANT! Sunt la curent cu tot ceea ce inseamna "oferta" de buna calitate, atat din Romania cat si din Turcia! (vis-a-vis de Marea Neagra) Stiu inclusiv ca la acele resorturi de lux din Turcia, iti este luat copilul de dimineata si, pe tot cuprinsul zilei, exista zeci de supraveghetori care il insotesc la tot felul de activitati, in asa fel incat, daca vrei, te poti distra si bronza in liniste toata ziua, fara a avea grija de copil. Dar eu nu am nevoie de asa ceva! Din contra, macar aceste 2 saptamani cat merg cu piciul la mare, VREAU SA STAU LANGA EL MINUT DE MINUT, sa ma "frece" si sa ma enerveze, sa-mi ceara tot ceea ce vrea, samd. AM ACEASTA MINIMA DATORIE! pentru ca, oricum, in restul anului, il vad 1-2 ore pe zi! (cu exceptia weekend-ului)

Daca vreti sa stiti, sunt la curent si cu resorturile de lux din Romania (Regia Marina si Phoenicia Holiday din Navodari) sau cu ceea ce ofera Hotel Vega din Mamaia (singurul de 5 stele, cu adevarat). Stiu totul! Absolut totul! Am fost si am vazut cu ochii mei! Dar intotdeauna aleg varianta cea mai echilibrata pentru buzunar! Nu sunt genul de individ (cum am cunoscut destui) care, merg intr-o vacanta cheltuind cu mult peste posibilitati (ca sa dau bine la "imagine") iar cand ma intorc, timp de 1-2 luni mananc biscuiti si iaurt si fumez tigari "N-AM DA-MI TU".

Bineinteles, DOAR O PARERE!

P.S. Oricum, nu ma vad prea repede "inregimentat" intr-un resor de lux, pentru unicul motiv ca nu suport all inclusiv-ul.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu