...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 28 august 2014

NU UITATI! MANICHIURA CU GEL APLICAT TREBUIE...INTRETINUTA !!!

Buna ziua dragii mei!

Cu manichiura cu gel aplicat am luat contact prima data prin anul 2003. Atunci, prin intermediul unui prieten, am facut cunostinta cu o moldoveanca de la Chisinau (colega de servciu cu prietenul meu) care, ulterior, mi-a fost amanta vreo 3 ani.

NOTA: Nu aruncati cu piatra spre “tarfele” de la Chisinau, pentru ca, va spun cu mana pe inima ca, desi, majoritatea dintre ele arata foarte bine la corp si sunt frumoase, sunt infinit mai putin “tarfe” decat multe dintre romancutele noastre ingenue (doar in declaratii).

Asadar, revenind la momentul din “2003”, imi aduc aminte ca, in momentul in care am intins mana spre a face cunostinta cu acea moldoveanca de la Chisinau, pe langa mana fina si ingrijita, mi-a mai atras atentia…MANICHIURA. Era altfel! Nu mai vazusem pana atunci! (era in genul pozei de mai jos)


Ulterior, mi-a fost explicat de catre distinsa doamna ca este o manichiura cu “gel aplicat” ce este fixat cu ajutorul unei “lampi”, care tine foarte bine timp de vreo 3 saptamani, moment in care, trebuie sa mergi la operatiunea de “intretinere”.

Costul? Nu era ieftin! In anul 2003, pe langa faptul ca aceasta manichiura cu gel aplicat era destul de scumpa (nici “intretinerea” nu era ieftina) problema cea mai mare consta in faptul ca…nu prea gaseai manichiuriste care sa stie sa faca o astfel de operatiune! Tipa din Chisinau isi facea manichiura acasa la o alta tipa (tot din Chisinau, dar stabilita si ea in Bucuresti) daca nu ma inseala memoria, undeva pe la Dristor.

Eeee, anii au trecut si, usor dar sigur, MANICHIURA CU GEL APLICAT a castigat din ce in ce mai mult teren, astfel ca, AZI, majoritatea femeilor (dar mai ales tinerele) au ales o astfel de manichiura!

INSA EXISTA O PROBLEMA !!!

Din nefericire, in 8 din 10 cazuri in care privesc o astfel de manichiura, IMI ESTE ORIPILATA PRIVIREA de acei cativa “milimetrii” (in cazul nesimtitelor, chiar mai mult de juma’ de cm) care despart baza unghiei de portiunea unde incepe gelul aplicat. Mai precis, vorbesc de acea portiune care, in urma procesului firesc de crestere a unghiei, trebuie din nou umpluta cu gel si refacuta.

Pe cat de placuta privirii este o manichiura cu gel aplicat ingrijita si intretinuta (din punctul meu de vedere, este cea mai frumoasa manichiura), pe atat de scarboasa devine cand, posesoarele ce se scalda in NESIMTIRE, uita sau…se zgarcesc sa mai mearga la timp la sedinta de “intretinere”.

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu