...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 5 august 2014

IN CONTINUARE PARIEZ PE STATIUNEA "MAMAIA" !

Buna seara dragii mei!

Gata! A luat sfarsit! VACANTA...de ea vorbesc. In aceasta seara m-am intors in Bucuresti, dupa 2 saptamani petrecute la Mamaia, pe atat de hulitul (pe nedrept) litoral romanesc.

Ce sa va spun ca sa nu ma injurati iar? (unii drintre voi)

O voi spune! SI IN ROMANIA (este drept, nu ieftin) se poate petrece un concediu in conditii MAI MULT DECAT DECENTE!

Ma ingretoseaza maxim INDIVIZII SI INDIVIDELE care "scuipa" litoralul romanesc, insa atunci cand "calca" pe acolo, SE CAZEAZA LA NISTE "BOMBE" DE HOTELURI (2-3 stele)! Si uite asa, dupa ce accepta conditiile modeste ce pot fi oferite de astfel de hoteluri, incep si "expectoreaza" pareri TOTAL NEDREPTE fata de litoralul autohton, DAR NICI MACAR O SINGURA DATA, nu se cazeaza la un hotel de 4 sau 5 stele!

Scumpilor, pe litoralul romanesc (Mamaia, la ea ma refer) chiar te poti simti foarte bine, cu o conditie insa...SA CHELTUIESTI ! Nimeni nu-ti poate oferi niste conditii decente de cazare si masa fara UN COST PE MASURA ! As putea sa dau multe exemple, dar nu vreau sa ma repet! (pentru ca am mai facut-o) Voi spune doar ca, CEI DOI CUMNATI AI MEI (cu disponibilitate mai mult decat substantiala la CHELTUIALA), insotindu-ma anul acesta la Mamaia (Hotel Comandor...ATENTIE...nu Condor, pentru ca nu are absolut nicio legatura) au recunoscut ca s-au simtit mult mai bine, la noi, in Romania, desi au petrecut concedii atat in Turcia, Bulgaria, Italia si "basina" aia de Grecia! (scuze, eu chiar am inceput sa am "fobie" cand aud de Grecia)

De ce ar ajunge cumnatii mei la o astfel de concluzie daca nu ar fi asa? Prosti nu sunt, bani au suficienti, iar cele cateva mii de euro ce sunt cheltuite intr-un astfel de concediu, sunt aceleasi indiferent de...DESTINATIE!

Si atunci? Care ar fi explicatia?

Este simplu, fratilor! LUCRURILE AU INCEPUT SA SE SCHIMBE IN BINE ! Iar acest lucru se va vedea din ce in ce mai mult in anii care vor veni! Si in Romania, la un hotel unde platesti 100 euro camera/noapte (pentru 2 persoane cu mic dejun inclus) ti se ofera conditii MAI MULT DECAT DECENTE de cazare si masa!

Ce nu este bine in Mamaia la un astfel de hotel?

Curatenia este absolut exemplara! Ti se face curat in camera si ti se schimba prosoapele ZILNIC! Asternuturile de pat ti se schimba la maxim 3 zile! Cati oare dintre cei care "SCUIPA" litoralul romanesc, schimba ACASA prosoapele zilnic iar asternuturile la maxim 3 zile?

Apoi plaja! Toata este PRIVATA! Fara alge, iar tractoarele care niveleaza nisipul INTRA IN FIECARE NOAPTE PE PLAJA! La o negociere (pentru 14 zile cat am stat eu) pentru 8 sezlonguri si o umbrela uriasa am platit 80 ron zi, adica 10 ron/zi pe sezlong! Apoi baiatul care a avut grija zilnic de noi pe plaja (cu comenzile de bauturi) s-a comportat absolut impecabil, iar daca faceam cheltuiala de 200-250 ron pe zi (sucuri, inghetata, bere, votca, chipsuri, etc) i se datora in mare parte, pentru ca la maxim 30 de minute trecea pe la noi si ne intreba "Pot sa va mai ajut cu ceva? Va mai aduc ceva de la bar?".

Bineinteles ca avea si el, zilnic, o "spaguta" de 15-20 ron, pentru ca nimeni nu te poate trata ca un "boier" fara sa aiba si el de castigat! Apropos de acest lucru! Intr-o zi, O DISTRUSA (genul acela de corporatista cu curu' mare) il intreba pe baiat "Dar frappe-ul nu era ieri 10 ron?". Dupa ce baiatul i-a adus, inclusiv, lista de preturi unde i-a aratat ca este 11 ron, cretina tot o tinea una si buna ca ieri a cumparat cu 10 ron!

Adica in loc sa-i dai si tu baiatului 2 ron bacsis pentru ca ti-a adus frappe-ul la sezlong, mai vrei sa-l scoti si mai ieftin decat este IN LISTA DE PRETURI! Vedeti, voi, fratilor! O astfel de cretinoida, pleaca de pe litoralul romanesc bombanind si scuipand, cand in realitate este o DISTRUSA plina de zgarcenie!

Acum hai sa vorbim de terasele unde se poate manca seara! Trattoria, Fabaria, Boema, MCM (cea mai tare terasa din Mamaia dupa parerea mea! acolo mi-am serbat ziua de nastere) samd...ce cusur au?

Aaaaa, da! Corect! ACOLO TREBUIE SA SCOTI BANI DIN BUZUNAR ! Nu mai spun ca trebuie sa lasi si un bacsis generoas, ca deh...ospatarii sunt impecabili!

Hai sa vorbim si de MAREA NEAGRA! In 11 zile din 14, valurile au fost absolut superbe iar apa precum la "dus"! Ce cusur are? Aaaaa, da...pentru CRETINOIZI SI CRETINOIDE, cica nu este "cristalina"! Pai hai sa facem urmatorul experiment! Umplem o cada de baie cu apa si turnam cateva galeti de nisip! Apoi lasam circa 10 minute sa treaca si o privim. Cum o sa fie apa? Bineinteles..."cristalina", putand sa vedem si ultima "firimitura" de nisip de pe fundul cazii. Dar daca, apoi, bagam o mana in apa si incepem s-o "balacim", bineinteles ca nu va mai fi o apa "cristalina"!

Cat de cretin sa fii incat sa compari apa MARII NEAGRE (agitata si cu valuri mari) cu apa MARII MEDITERANE (infinit mai linistita si cu valuri aproape deloc) ???

Despre "cluburi" nici nu mai vorbesc! Fratelli, Le Gaga....ce cusur au?

Una peste alta, va spun cu mana pe inima ca NICIODATA nu mi-a parut mai rau ca s-a terminat VACANTA precum mi-a parut acum! M-am simtit excelent! 14 zile n-am "miscat" un deget, am beneficiat de toate serviciile posibile (repet! bineinteles, cu un bacsis TOTAL considerabil, absolut normal si fireasc oriunde in lume!) relaxandu-ma total !

Despre chestiunea cu "bacsisul" voi vorbi intr-un comentariu viitor! Dar sa nu uitati ! Oriunde in lume functioneaza BACSISUL! Nu confundati VACANTA cu un business! CAND MERGI IN VACANTA, MERGI SA CHELTUIESTI SI SA TE DISTREZI ! (iar acest lucru implica si...bacsisul) Cand ii aud pe CRETINII SI CRETINELE care detesta "bacsisul" (cameristei care iti face curat, portarului de la hotel care iti pazeste masina, ospatarului si barmanului care te servesc la masa sau la bar, samd) imi vine sa vomit !

Oriunde in lume (in locurile cu "staif") exista aceasta "practica"! Cu exceptia conceptului "CEAUSIST" (all inclusiv), unde toata lumea mananca la GRAMADA, LA ACEEASI ORA, si acelasi gen de mancare!

Hai sa va mai spun ceva! Ma amuza teribil cand vedeam cum, pe la ora 13, BRUSC, plaja incepea sa se goleasca! Langa Hotelul Comandor era Hotelul Admiral si...cei cazati acolo in sistemul "all inclusive" se grabeau sa nu piarda masa de pranz! Noi, care stateam la Comandor (ambele hoteluri sunt de 4 stele) faceam in continuare plaja linistiti sau stateam sub umbrela pana pe la ora 15 (ora pe care o alesesem noi) cand...AVEAM MASA REZERVATA.

Si cand ma gandesc ca Ceausescu a fost IMPUSCAT si pentru ca a vrut ca toti romanii sa manance in acele "circuri ale foamei" (unele, in prezent, mall-uri) la aceeasi ora si aceleasi tipuri de mancare! :):):)

Eeeee, in ultima zi, pe la ora 14, cand plaja se golise aproape total, CU MAXIM DE REGRET, impreuna cu fiul meu, mi-am luat la revedere de la MAREA NEAGRA, intrebandu-ma cand naiba au trecut 2 saptamani?


Bineinteles, DOAR O PARERE !

P.S. Si in acest an, dupa concediu, pariez pe STATIUNEA MAMAIA ! VIITORUL VA DEMONSTRA CINE ARE DREPTATE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu