...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 21 august 2014

ESTI IN "CEASUL" AL 25-LEA! NU-L RATA!

Buna seara dragii mei!

Am o stare ciudata. Extrem de ciudata! N-o pot defini cu exactitate, insa as opina ca poate fi un amalgam de FURIE, FRUSTRARE SI NEPUTINTA. Si din pacate, aceasta stare ma stapaneste de mai bine de 24 de ore. Mai exact, atat cat se poate, va voi povesti.

Ieri pe la ora 16-16,30 imi suna telefonul. Privesc ecranul si...nu raspund. De ce as fi facut-o? Candva, acum niste ani, intr-un moment in care SFIDAREA SI BATAIA DE JOC, pe langa faptul ca devenisera insuportabile, imi mai aminteau si de ceva ce mai traisem (din pacate) am rostit niste cuvinte: NICIODATA NU-MI VEI MAI AUZI VOCEA!

Desi nu am raspuns la telefon, totusi (parca presimtind ceva) am rugat-o pe CONSOARTA MEA sa vada care este motivul pentru care sunt cautat. Dupa 5 minute, ceea ce nu vroiam sa aud (pentru ca o stiam de ani de zile, anticipand) s-a intamplat. Nu conteaza ce! Dar oricum, EXTREM DE GRAV!

Acel gen de eveniment care iti poate distruge viata! Macar in mare parte!

Dar totusi mai exista o sansa! Decizia finala urma sa fie luata peste niste ore. Sperante? Putine! Dar totusi erau! Macar matematic! Aproape de miezul noptii, imi suna din nou telefonul. Privesc ecranul si raspund. O fac pentru prima data dupa multi ani! Fara sa mai astept, rostesc pe nerasuflate "IMI PARE BINE CA ESTI..." (urmand a specifica foarte clar ca sunt singurele cuvinte pe care le voi spune) dar nu mai apuc, pentru ca, de la capatul celalalt al "firului", implacabil si dezarmant, aud..."NU SUNT!" (continuarea nu are importanta)

A fost momentul de care mi-a fost frica in toti acesti cativa ani de cand respectiva persoana nu-mi mai auzise vocea, si pe care, din pacate, il anticipasem! Stiam ca aici se va ajunge! Apucasem sa-i si spun (daca nu ma insel, chiar la ultima discutie) dar combinatia intre o incredere de sine (bazata pe nimic, poate doar pe nebunie), sfidare si bataie de joc la adresa mea...a facut ca vorbele mele sa fie luate in deradere!

Au urmat cateva zeci de secunde in care am auzit niste SCUZE PENIBILE (pentru ceea ce se intamplase ieri) dar care nu aveau picatura de sustinere LOGICA! Tocmai de aceea am izbucnit, spunand: ESTI CEL MAI MARE DOBITOC PE CARE L-AM VAZUT IN VIATA MEA! Apoi am tacut, realizand ca, pe langa faptul ca nu era momentul, cu ani in urma, existase o perioada de 7 ani in care, nu o data! cred ca de sute de ori, imi consumasem energia de pomana!

Apoi...cateva rugaminti! Sa faci asa, sa faci asa, sa rezolvi asa! Am spus DA. Desi nu trebuia! Acum ani de zile sfidarea si bataia de joc devenisera insuportabile!

A urmat o noapte lunga, cu sute de momente rememorate, cu stropi de transpiratie ca urmare a starii de furie si frustrare! Aproape ca se luminase de zi si tot nu dormeam! Pur si simplu nu puteam!

Astazi am rezolvat mare parte dintre "rugaminti" insa am o stare de tot rahatul! INCA O DATA, VIATA, MI-A DEMONSTRAT CEEA CE FOARTE TARZIU (din pacate) AM INTELES SI AM ACCEPTAT: OAMENII NU SE SCHIMBA NICIODATA !

Ramane doar imensa frustrare dobandita in lunga perioada de timp in care, CU O AMBITIE DEMNA DE UN OM NEBUN, m-am incapatanat sa dau numai sfaturi bune apropiatilor mei, incercand sa le fac bine...DESI NU VOIAU! Oricand as putea sa-l privesc pe Dumnezeu in ochi si sa-i spun ca ABSOLUT NICIODATA n-am incercat sa invat pe cineva de "rau" (desi puteam s-o fac), sa manipulez (desi puteam s-o fac), sa-mi bat joc (desi puteam s-o fac), sa profit (desi puteam s-o fac) samd.

Cu ce m-am ales?

Cu tone de sfidare si bataie de joc, cu nervi atat de multi, incat am ajuns pacient diagnosticat cu hipertensiune cu grad de risc 1, abonat la 3 pastile/zilnic, cu sistemul nervos facut praf, samd.

Ce am reusit sa schimb?

NIMIC! ABSOLUT NIMIC !

Care a fost UNICUL (!!!) lucru bun pe care, totusi, intr-un final, am reusit sa-l fac?

CURATENIE TOTALA IN JURUL MEU! (chiar daca am taiat in carne vie, inclusiv in sufletul meu)

Imi pare extrem de rau pentru ceea ce am aflat ieri! Dar exista un UNIC vinovat! Si nu cred ca va accepta vreodata! (gasind numeroase scuze) Sper ca macar acum, sa realizeze ca a ajuns...nu in ceasul al 24-lea, ci in al 25-lea...iar daca nici acum nu se va "opri"...VA URMA DEZASTRUL ! Sau...ceea ce ii spusesem cu multi ani in urma!

Asa se intampla cand, alegi "promiscuitatea" ca loc de degustare a unui pahar cu vin, in locul unei terase pe Decebal, Dorobanti sau Herastrau! Asa se intampla cand, alegi sa-ti consumi zilele de concediu (si nu putine) pe "incursiuni" intr-un sat prapadit a carei populatie (in mare parte) inca isi rezolva problemele cu cutitul si ranga, in loc sa mergi in Delta, la mare si la munte, in conditii mai mult decat civilizate si confortabile (pentru ca bani, exista! Slava Domnului!). Asa se intampla cand, desi ai ocazia (incredibila, avand in vedere mediul din care te tragi) alegi sa-ti petreci timpul in compania unor ratati, al caror compartament a ramas clasificat "lumea a treia", in loc sa te alaturi unor oameni civilizati si fini!

Mai mult! te mai si lauzi (incercand sa-ti faci un titlu de glorie) ca te trag..."ORIGINILE" ! Apoteotic !!!

Urmatoarea perioada de timp va trece greu! Extrem de greu! Dar (cu ceva noroc...sper sa-l aiba) va trece infinit mai repede decat o "alta" (posibila, chiar foarte posibila) care va urma cu siguranta, daca, macar acum, in ceasul al 25-lea...mintea nu va veni la cap! (pentru ca este...Slava Domnului!)

Si, din nefericire, indiferent de "cenusa" ce poate fi pusa in cap, sau cuvintele pompoase...MIRCIULICA, absolut niciodata, n-o sa dea inapoi! Ramanand asa cum am stabilit (nu de buna voie, ci fortat de imensa bataie de joc si sfidare) acum cativa ani!

CEEA CE S-A INTAMPLAT IERI SI...POATE, INCA O PERIOADA DE ACUM INCOLO, NU REPREZINTA DECAT O ABSOLUT IMENSA EXCEPTIE PE CARE O FAC PENTRU CA AM CREDINTA IN DUMNEZEU SI...PUR SI SIMPLU, NU MA POT COMPORTA ASA CUM AR TREBUI (avand in vedere "trecutul").

Pentru voi, dragii mei, nu conteaza "amanuntele" pe care nu le-am facut publice in acest comentariu, pentru ca...NU CAZUL IN SINE CONTEAZA, ci "generalul" ce trebuie bagat bine la cap ! Stiti cate astfel de cazuri se intampla zilnic? Multe...va asigur! Si nu stiu cati invata ceva din ele !

Bineinteles, DOAR O PARERE!

P.S. Am auzit! Fara discutie ca am auzit, ieri, la finalul acelui minut cat am discutat, prima data dupa cativa ani, intr-o situatie absolut exceptionala (si de nedorit) sintagma...TE IUBESC! Te asigur ca si eu te-am iubit! Mult! Enorm! Cum nici "mata" n-a facut-o! ERAI FRATELE MEU ! Dar ti-ai batut joc! Grav de tot! O stii prea bine! Si cand? La putina vreme dupa ce o facusera si altii, si dupa ce abia reusisem sa ma "ridic"!

ACUM, IN CONTINUAREA ULTIMILOR TREI ANI, PENTRU TOT RESTUL VIETII, FIECARE VA MERGE PE DRUMUL LUI, SI DOAR "TIMPUL" VA DEMONSTRA CINE A AVUT DREPTATE !

Un comentariu:

  1. Ei, ei, motanelule, la starea ta de sanatate numai problemele altora iti lipsesc... Da, stiu, o sa ma injure Jungle Man, dar asta e... Din pacate, pt tine, nu vei reusi sa stai impasibil atunci cand omul vine cu capul plecat si cu mana intinsa dupa ajutor. Sa stii ca atunci cand citeam unele postari ale tale si-mi inchipuiam trecutul tau, te vedeam ca un fel de Don Quijote. Vesnic luptand sa-l schimbi in bine pe cel de langa tine, cu riscul de a-ti face rau. N-am sa-ti dau nici un sfat, oricum e inutil si nu te-ar ajuta. Tot ce pot face e sa ma rog pt tine. Multa sanatate! Kitty

    RăspundețiȘtergere