...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 26 august 2014

CAND ANCHETATORUL ESTE MAI HOT DECAT...HOTUL!

Buna ziua dragii mei!

De ani buni opinez ca, pe langa aspecte pozitive, DEMOCRATIA, a adus si multe aspecte negative! Daca ar fi sa ma refer la ultimele, din punctul meu de vedere, de departe cel mai grav imi pare…accesul unor persoane total nepotrivite in “sistem” si, implicit, in institutii importante ale STATULUI.

Ieri am auzit o stire! O doamna, COMISAR la una dintre sectiile de politie din Bucuresti, asistand la cercetarea unei hoate minore, a ajuns la concluzia ca nu ar strica daca ar subtiliza in folos personal “probele” (200 euro si un telefon mobil). Apoi a plecat linistita in concediu.

Cand colegii si-au dat seama de ceea ce a facut colega lor, punand-o sub acuzare, impricinata si-a motivat incalificabilul gest prin…lipsa banilor. In conditiile in care, se pare ca, salariul respectivei era undeva pe la 3.000 ron. Bineinteles ca extrem de putina importanta are SALARIUL, el putand fi de 700 ron sau 10.000 ron. IMPORTANT ESTE GESTUL, DAR MAI ALES CINE L-A FACUT…UN COMISAR DE POLITIE !!!

Va spuneam ca, odata cu DEMOCRATIA, din nefericire, in “sistem”, au ajuns sa lucreze personaje care IN VECII VECILOR AMIN nu ar fi fost acceptate si incadrate acum 20-25 de ani. Dintre toate institutiile importante ale statului "parazitate" cu astfel de personal, consider ca nu exagerez daca opinez ca, POLITIA este cea mai afectata.

Acesta este doar un caz (cel mai recent). Insa “media”, de-a lungul timpului, a mai semnalat alte zezi si zeci de cazuri! Dar pe langa toate acestea, te poti convinge si singur! Este suficient sa privesti pe geamul masinii, sau sa ai nefericita ocazie de a intra in contact direct cu AGENTII DE CIRCULATIE (majoritatea dintre ei, nu generalizez!). Nici nu trebuie mai mult pentru a realiza ca, daca le dai jos uniforma, raman niste persoane cu argou si atitudine de “cocalar” care NICIODATA n-ar fi trebuit sa fie admise in sistem!

Unii ar spune…deh, agentii de circulatie sunt precum FOTBALISTII! Nu trebuie sa ai pretentii! Poate ca asa este, insa din pacate, din ce in ce mai mult in ultimii ani, si in birourile sectiilor de politie si-au facut aparitia astfel de personaje care nu fac cinste nici sistemului si nici institutiei in cauza! Iar acestia nu mai sunt agenti de circulatie ci…COMISARI!
In prostia mea ma gandesc! Cum poate un POLITIST sa gandeasca, FIE SI IN GLUMA (cu atat mai putin sa si materializeze)…sa fure???

Cum, cum, cum??? Stiu! Sunt naiv! Niciodata nu ma voi vindeca!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

P.S. Subliniez ca nu generalizez! Sunt constient ca pe langa acesti “paraziti”, in Politia Romana exista si persoane a caror comportament este ireprosabil! La fel si aptitudinile profesionale!

Un comentariu:

  1. Nu, nu esti naiv, doar un idealist, care continua sa aspire la o societate in care bunul simt, umanitatea, corectitudinea etc reprezinta majoritatea si nu exceptia. Ar fi o calitate extraordinara daca ti-ar da o stare de bine, insa, din pacate pt tine, este mai mult o povara care-ti mananca nervii si sanatatea.

    RăspundețiȘtergere