...

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

joi, 24 iulie 2014

PENTRU MINE CONTEAZA !

Buna seara dragii mei!

Astazi, pe litoral, desi dimineata (ora 8:30) nici pe departe nu parea, a fost una dintre ACELE zile pentru care, in continuare, aleg litoralul romanesc! Poza de mai jos, spun eu, este mai mult decat sugestiva.

Da, scumpii mei, unul dintre motivele PRINCIPALE pentru care aleg in continuare litoralul romanesc sunt VALURILE MARII NEGRE. Nu stiu cum sunteti voi, dar eu apreciez enorm "loviturile" valurilor. Exact asa a fost astazi! Daca dimineata, la ora micului dejun, ziua parea ratata, pe la ora 10 soarele a iesit dintre nori, iar combinatia cu valurile mari a fost perfecta.

Aceasta este MAREA NEAGRA si de aceea o iubesc! Nu o data am auzit astazi pe plaja oameni entuziasti care spuneau ca NICIODATA nu au intalnit astfel de valuri in vacantele petrecute pe alte litoraluri. Corect! apa era involburata (cum altfel?) dar o prefer de 10 ori uneia "cristalina"...dar linistita. (cam asa mi-au fost gusturile si in viata)

Stiti ce imi mai place, cel putin aici, la Hotel Comandor, fapt ce ma face sa revin an de an? FAPTUL CA MA REINTALNESC CU OAMENI CARE, SI EI, REVIN AN DE AN, AJUNGAND SA NE RECUNOASTEM ! Vin romani din Germania, Austria, Franta, samd! Nu doresc a lauda Hotelul Comandor, insa a stiut sa-si FIDELIZEZE clientii.

Cand intru in acest hotel, nu intru ca intr-un simplu hotel, ci intru precum in casa unor PRIETENI. Pana si camera in care stau, AN DE AN, ESTE ACEEASI. (doamnele de la receptie stiu, si mi-o repartizeaza mereu) Vorbeam de sentimentul ca intru in casa unor PRIETENI. Chiar si pe plaja am acest sentiment! Spre exemplu, chiar in aceasta dupa amiaza, pentru ca soarele s-a ascuns din nou intre nori, impreuna cu al meu cumnat, am fost la barul amenajat pe plaja din dreptul hotelului, unde am "trancanit" timp de cateva ore cu administratorul plajei la un pahar de votka sau palinca (dupa gustul fiecaruia) OFERITE DIN PARTEA CASEI. Bineinteles ca nu este vorba de BANI, dar GESTUL CONTEAZA ENORM !

Nu am acel sentiment ca sunt un STRAIN (un turist oarecare). Hai sa va mai povestesc ceva. Administratorul plajei mi-a aratat carnetul de anul trecut in care tine evidenta "posturilor" de umbrele si sezlonguri (ex: Fam. Georgescu, randul 2, umbrela 5), ocazie cu care mi-a dovedit ca foarte multi cetateni care isi petrecusera concediul anul trecut ERAU PREZENTI SI IN ACEST AN in carnetul de evidenta.

Nu stiu, poate sunt eu TAMPIT si tin la lucruri care astazi nu mai au valoare, insa cel putin mie, imi confera un sentiment extrem de placut. Nu o data am spus ca, in cele minim 14 zile pe care le petrec pe litoral atunci cand intru in concediu, extrem de putin ma intereseaza altceva decat PLAJA SI MAREA! Pentru acestea vin pe litoral, nu pentru restaurante, baruri si cluburi, pe care le frecventez la "greu" in Bucuresti.

Inca o data! NU FAC RECLAMA HOTELULUI COMANDOR. Nici pomeneala! Spre exemplu, chiar anul acesta am fost tentat sa ma cazez la HOTEL VEGA (am fost, l-am vazut pe interior, arata absolut superb) pentru ca vroiam sa vad cum este un concediu petrecut in cel mai bun hotel pe care ti-l poate oferi statiunea Mamaia, desi consoarta mea s-a opus categoric, considerand ca este prea scump.

Am renuntat dar...stiti de ce am renuntat?

In niciun caz pentru opozitia consoartei mele (fiind constient ca daca stateam 14 zile la Hotel Vega, 100% ar fi fost mai mult decat incantata si multumita de serviciile si conditiile oferite, ce sunt absolut incomparabile cu cele oferite de orice alt hotel din Mamaia) ci...PENTRU ACESTI OAMENI DE LA HOTEL COMANDOR cu care m-am imprietenit si care imi sunt atat de dragi!

PENTRU MINE CONTEAZA!

Bineinteles, DOAR O PARERE!