...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 22 iulie 2014

IN SFARSIT IN...VACANTA !

Buna dimineata dragii mei!

Voi fi scurt, extrem de scurt de aceasta data, pentru ca, pe langa faptul ca este ora 3 dimineata (marti), imi este atat de somn incat abia daca mai vad tastatura. N-am mai scris de cateva zile, dar promit ca voi recupera! De luni dimineata sunt la Mamaia, bineinteles, la Hotel Comandor, unde voi sta fix 2 saptamani. De obicei, cand ajung pe litoral, imi trebuiesc cateva zile pentru a ma acomoda si a ma relaxa cu adevarat. Cu siguranta asa va fi si acum.

As fi scris in aceasta seara insa n-am reusit sa-mi fac timp. Acum nu ma simt absolut deloc in stare s-o fac, avand in vedere ca, noaptea trecuta, inainte de a pleca din Bucuresti, am dormit fix 3 ore, iar acum...pana la ora 8 cand trebuie sa ma trezesc pentru micul dejun si pentru a merge pe plaja, mai sunt mai putin de 5 ore.

Va pupicesc cu drag!

P.S. Pffff !!! Recitind, suna ca naiba tot ceea ce am scris mai sus! Dar sunt rupt (!!!) de oboseala!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu