...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 11 iulie 2014

FRUMUSETE CU ADEVARAT !

Buna seara dragii mei!

Astazi, din intamplare, mi-am "clatit" ochii cu ceva frumos! Ceva frumos, avand GARANTIA ca nu este prelucrat la PHOTOSHOP. (veti intelege imediat) Spun acest lucru pentru ca, dupa cum stim cu totii (unii am si avut ocazia sa ne convingem) FRUMUSETEA ce ne este prezentata in "media" romaneasca, odata ce paraseste zona PHOTOSHOP-ului, in 95% dintre cazuri...aproape ca te ciupesti de obraz, verificand daca nu visezi.

Eu sunt mai NOROCOS de felul meu, si am avut posibilitatea sa dau nas in nas cu destule "frumuseti" autohtone in diverse zone ale Bucurestiului, si va pot asigura ca, cel putin din umilu-mi punct de vedere, realitatea din "TEREN" nu concorda nici pe departe cu cea prezentata de "media". Nu voi da nume (desi as putea) pentru ca nu sunt manat de intentia de a jigni, insa voi profita de ocazie si va voi prezenta ceea ce inseamna cu adevarat...FRUMUSETE.



Domnisoara din pozele de mai sus este o tanara de 17 ani din Belgia (Axelle Despiegelaere) care a plecat in Brazilia ca suportera a echipei nationale si s-a intors in tara natala avand in "buzunar" UN CONTRACT DE PUBLICITATE SEMNAT CU CELEBRA FIRMA DE COSMETICE L'OREAL !!!

De cate ori ii privesc pozele acestei superbe domnisoare (fara pic de photoshop pentru ca a fost surprinsa de camerele de luat vederi in tribuna stadionului sau pe strada) ma gandesc la toate prapaditele ajunse pe "pagina 5" a unor ziare sau pe fotoliile de asistenta in diverse emisiuni de duzina direct din...praful de pe ulitele mioritice, ca sa nu spun "COADA VACII".

Exista o diferenta, nu? Exista chiar o sumedenie de diferente, insa cea mai importanta imi pare a fi ca, in timp ce tanara belgianca a fost RAPID RACOLATA de vestita firma L'OREAL in urma unor "cadre" surprinse in tribuna stadionului de catre televiziunea braziliana care transmitea meciul, ale noastre prapadite, pe langa faptul ca se despoaie prin ziare si pe la tv, am vaga banuiala (deh...incerc sa fiu elegant) ca atunci cand NAVALESC IN BUCURESTI scot din vocabular raspunsul "NU" la orice (!!!) fel de "propunere" ce le poate fi facuta "oficial" sau mai putin. :):):)

Ceea ce ma enerveaza cel mai tare este faptul ca, in Romania, in 95% dintre cazuri, "media" asediaza MENTALUL COLECTIV prezentand ca simbol al FRUMUSETII niste "distruse" ale caror trasaturi nu au absolut NICIO LEGATURA cu ceea ce inseamna frumusetea, ci doar cu cea mai "veche" meserie din lume.

Bineinteles, DOAR O PARERE !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu