...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 26 iulie 2014

DE CE VA LASATI PACALITI?

Buna ziua dragii mei!

Nu o data, discutand despre subiect, mi-am exprimat RETINEREA SEMNIFICATIVA asupra procedurii de ELIBERARE CONDITIONATA a delicventilor. Daca nu gresesc, cu exceptia persoanelor care depasesc varsta de 60 de ani (ce pot fi eliberate dupa efectuarea a 1/3 din pedeapsa), pentru celelalte, eliberarea conditionata poate avea loc dupa efectuarea a 2/3 din pedeapsa.

Probabil ca in acest context legal a fost eliberat din puscarie si tanarul din Constanta care acum cateva zile si-a MACELARIT familia (mama, matusa si un var), si care, tocmai ce fusese ELIBERAT CONDITIONAT. (fusese condamnat la 3 ani de detentie pentru talharie)

Sincer, cu toata seriozitatea, ma intreb cum de cei responsabili cu eliberarea conditionata (in special PSIHOLOGII) nu au reusit sa determine cu exactitate riscul unei astfel de eliberari? Ok, fara doar si poate, sunt constient de faptul ca opinia mea este a unui PROFAN, dar totusi, ca simplu cetatean, am dreptul sa ma intreb.

Un tanar care savarseste un TRIPLU ASASINAT la doar 10 zile de la iesirea din inchisoare, imi este extrem de greu sa cred ca a indeplinit cu adevarat conditiile eliberarii conditionate. Nu mai punctez ca, fapta pentru care s-a aflat in puscarie, nu era un banal furt ci...TALHARIA, o actiune care cuprinde 100% deposedarea victimei de diverse bunuri prin...VIOLENTA.

Si atunci, cum a ajuns sa fie eliberat conditionat???

Daca cazul tanarului ar reprezenta o REGRETABILA EXCEPTIE as putea accepta EROAREA, insa din pacate, dupa cum bine cunoastem, nici pe departe nu reprezinta o exceptie. N-as putea avansa un procent cu exactitate, insa opinez ca intr-o proportie covarsitoare, la foarte putina vreme de la ELIBERAREA CONDITIONATA din puscarie, detinutii RECIDIVEAZA in fapte de o gravitate superioara celor pentru care au stat in puscarie.

Corect! daca ne vom referi la detinuti precum ADRIAN NASTASE condamnati pentru CORUPTIE, riscul de a recidiva in fapte de o gravitate superioara celor pentru care s-au aflat in puscarie, si care sa aiba legatura cu violenta sau crima, este aproape ZERO.

Desi recunosc inca o data ca punctul meu de vedere este al unui PROFAN, tot nu voi intelege vreodata de ce exista cadrul legal care sa confere ELIBERAREA CONDITIONATA a unor delicventi care au savarsit fapte cu VIOLENTA! (nu mai vorbesc de crima)

Stiu, stiu, stiu, PROFESIONISTII imi pot aduce foarte usor drept argumente "bla, bla-urile" cu sansa pe care SISTEMUL trebuie sa le-o dea chiar si acelor indivizi care au savarsit infractiuni foarte grave, pentru ca...deh, macar matematic, exista posibilitatea CORECTARII COMPORTAMENTALE in timpul detentiei!

Sincer, m-as bucura sa fie asa, insa doar IDIOT sa fii incat sa nu observi ca aceasta procedura de eliberare conditionata, pe langa faptul ca nici pe departe nu genereaza rezultatele asteptate, nu face altceva decat sa ofere acelor indivizi sansa de a recidiva cat mai CURAND, dupa cum spuneam, in majoritatea cazurilor in fapte mult mai grave.

In final, poate ca ar mai fi de discutat despre criteriile care stau la baza eliberarii conditionate, dar imi pare penibil a mai diseca COMPORTAMENTUL TOTAL DISIMULAT al delicventilor pe timpul sederii in puscarie (ce le aduce eliberarea), si care, chiar nu cred ca poate pacali pe cineva, cu atat mai putin pe profesionistii ce formeaza comisiile ce dau verdictul.

Si totusi...SE LASA PACALITI!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu