...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 9 iulie 2014

CE BINE CA ESTE..."MOCA".

Buna seara dragii mei!

Mi-am adus aminte despre un episod trait de unul dintre amicii cu care am fost pe litoral weekend-ul trecut, si care, la momentul in care mi-a fost povestit, m-a facut sa rad cu lacrimi. Vreau sa vi-l povestesc si voua.

Asadar, nu mai reprezinta un secret faptul ca, romanii, niciodata nu sunt mai BUCUROSI decat atunci cand obtin ceva "MOCA". Nu conteaza ceea ce obtin, doar "moca" sa fie. In acest context, amicul meu, mare BICICLIST (pasiune dobandita cu putina vreme in urma) aflandu-se cu alti "neintelesi" (dpmdv) undeva printr-un sat din Bulgaria, a zarit niste copaci plini de nuci verzi. Imediat s-a pus pe treaba, burdusindu-si buzunarele de la pantaloni cu nuci. Fac precizarea ca acei pantaloni aveau niste buzunare din acelea...adanci, parca pregatite pentru o eventuala ocazie "MOCA". :):):)

Dupa ce a indesat pana la refuz pretiosul fruct, la intoarcerea spre Romania, a pedalat cu mare grija (si disconfort, banuiesc) pentru a nu risipi vreo nuca pe caldaram. In fine, ajuns in Bucuresti, dupa ce si-a golit buzunarele, a aparut intrebarea:

DE CULES LE-AM CULES, INSA CE NAIBA FAC CU ACESTE NUCI VERZI?

Dupa indelungi chibzuinte i-a venit ideea sa faca DULCEATA DE NUCI VERZI. Si cum habar nu avea sa faca dulceata, a apelat cu succes la ajutorul domnului Google, ce i-a servit imediat nenumarate retete. Acum, ghinion sau nu (voi veti decide) a ales tocmai acea reteta care stipula clar ca NUCILE TREBUIESC "RASE". Neavand o razatoare in casa s-a apucat sa le rada cu un cutit, dar cu fiecare nuca pe care cu greu reusea s-o "dovedeasca", mainile lui se umpleau de "negreala" si incepeau sa-l usture. Lacrima de durere insa...continua sa razuiasca nucile. Cand treaba a ajuns la final, i-a venit ideea magica sa incerce sa se curete cu zeama de lamaie, nestiind ca tocmai ce isi aplica un "FIXATIV" pe maini. :):):)

A doua zi, pe langa faptul ca mainile amicului aratau mult mai negre decat ale unui miner in timpul serviciului, au inceput si sa SANGEREZE. (iodul de la coaja de nuca si zeama de lamaie isi facusera din plin datoria, arzandu-i pielea) Speriat a ajuns la doctor unde...fireste, a platit consultatia. (pretul platit pe consultatie depasea cu mult pe cel al....cel mult 1-2 kg de nuci obtinute "moca" intr-un sat din Bulgaria)

Dar totusi avea satisfactia ca reusise sa faca PATRU BORCANE DE DULCEATA (din acelea de 400 grame) !!! Si cum pofta si curiozitatea erau mari, intr-o seara s-a apucat sa manance dulceata facuta cu atata sacrificiu. O lingurita, inca o lingurita, si inca o lingurita, bineinteles in timp ce se uita la televizor, pana cand a reusit sa "dovedeasca" aproape un borcan.

Tocmai cand isi savura mai bine "opera", a simtit o nevoie stringenta sa mearga la WC. Dupa cateva zeci de minute cand "nevoia" s-a repetat, parca a inceput sa-si puna ceva intrebari, iar cand s-a intamplat a treia, a patra, a cincea oara, samd, pana cand disperat a fugit in plina noapte la farmacie sa-si cumpere medicamente contra diareei, nu-i mai ramasese decat a repeta incontinuu:

CE NAIBA MI-A TREBUIT SA CULEG ACELE NUCI DIN BULGARIA?

Pai, spun eu, altfel...n-ar fi fost un bun roman. :):):)

Bineinteles, DOAR O PARERE!

P.S. Din nefericire, abia ulterior a aflat ca nucile verzi ce sunt pregatite pentru dulceata, trebuiesc TAIATE in bucati si nu...rase. Mai ales cu un cutit! :) Cum si faptul ca, daca exagerezi, dulceata de nuci verzi, este un purgativ de nadejde. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu