...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 31 iulie 2014

AN DE AN, MAREA NEAGRA, ISI IA "TRIBUTUL"!

Buna dimineata dragii mei!

Este trecut bine de miezul noptii. Stau in balconul hotelului, fumez, privesc si ascult...MAREA. Nu-mi iese din cap un lucru. Mai mult, nici vreo explicatie logica nu-i pot gasi! Este vorba despre o uriasa tragedie care s-a intamplat ieri dimineata (miercuri) pe plaja de la Mamaia. Hai sa va povestesc.

Eu fac plaja in dreptul Hotelului Comandor. La un moment dat, din gura in gura, s-a propagat un zvon tragic: la nici 200 metri departare (in dreptul Hotelului Modern) UN TATA IMPREUNA CU FIICA SA IN VARSTA DE 5 ANI AU MURIT INNECATI. Cu totii ne-am pus mana la gura si ne-am facut o "cruce" in timp ce simteam cum sangele parca ne ingheata in vene. Firesc, a urmat intrebarea:

CUM NAIBA S-A PUTUT INTAMPLA O ASTFEL DE NENOROCIRE?

O ora mai tarziu a aparut stirea pe toate canalele media. Explicatia oficiala a fost ca cei doi au cazut dintr-o barca pneumatica si N-AU MAI REUSIT SA FACA FATA CURENTILOR FOARTE PUTERNICI SI VALURILOR URIASE.

NIMIC MAI FALS !!! (din pacate)

Corect! Si astazi, precum in ultima saptamana au fost niste valuri superbe! DAR IN NICIUN N-AR FI FOST PERICULOASE PENTRU CEI CEI INTRAU IN APA SI RESPECTAU....GEAMANDURA !

Din cate am inteles, tatal si fiica sa au intrat in apa cu o barca pneumatica (din aceea de se gaseste pe la toate magazinele de pe litoral). Daca s-ar fi limitat a pluti in ZONA SIGURA, chiar si in cazul nefericit in care barca, datorita valurilor, s-ar fi rasturnat (ceea ce s-a si intamplat) NU S-AR FI PUTUT AJUNGE LA O ASTFEL DE TRAGEDIE !

Dar precum multi alti inconstienti (numai cati am vazut eu), respectivul, n-a tinut cont de faptul ca marea este destul de agitata iar salvamarii mutasera geamandurile mai spre mal, si s-a aventurat cu acea mizerie de barca dincolo de geamandura. Cand barca s-a rasturnat din cauza valurilor, iar fetita in varsta de 5 ani s-a dus la fund si a fost luata de curenti, TATAL SAU (atentie mare!!! care nu stia sa inoate) a fost depasit total de situatie (cum altfel, daca apa nu i-ar fi depasit inaltimea???)...innecandu-se si el!

NOTA: Desi ceea ce am scris despre adancimea apei este doar o presupunere, se bazeaza pe logica si pe faptul ca cunosc perfect plaja din dreptul Hotelului Modern, unde am stat acum vreo 3 ani. Pana la geamandura (valabil pentru toata plaja din Mamaia) apa nu depaseste 1,60. Asadar, AXIOMATIC, daca acel individ s-a INECAT incercand sa-si salveze fetita, apa era peste nivelul corpului sau.

Bai, fratilor, sincer! CHIAR NU INTELEG PANA UNDE POATE MERGE INCONSTIENTA !

Sa stii ca habar nu ai sa INOTI, si cu toate acestea, sa-ti iei fetita in varsta de 5 ani de pe mal, sa te urci cu ea intr-o porcarie de barca pneumatica, SI SA DEPASESTI CU O INCONSTIENTA MAXIMA GEAMANDURA !!!

Va spuneam ca am intalnit multi inconstienti pe plaja! CHIAR SUB OCHII MEI era sa se petreaca o tragedie acum cateva zile! Desi eram in zona sigura a apei (nici eu nu stiu sa inot), langa mine, DOI IMBECILI (un el si o ea) isi pusesera copilasul (maxim 4 ani) intr-o "RATUSCA- COLAC" si...o lasau singura sa pluteasca. La un moment dat, valurile fiind mari si navalind cu putere spre tarm, a luat colacul si l-a asvarlit la cativa metri de noi, timp in care, copilasul, a cazut din colac cu fata in jos, SI NUMAI DUMNEZEU A FACUT CA, APROAPE INSTANT, sa se intoarca inconstient in pozitia normala, dar...totusi, imediat a inceput sa se scufunde.

INSTANT, fiind acolo, atat eu cat si mama copilului m-am napustit catre el (noroc ca apa nu era mare si avem pamantul sub picioare) si am reusit IN ULTIMA CLIPA SA-L APUCAM DE MANA SI SA-L RIDICAM LA SUPRAFATA! Copilasul era nauc, cu ochii bulbucati (cred ca trasese deja o gura de apa) dar norocul a fost ca nu s-a innecat! Cred ca daca reactia noastra ar mai fi intarziat 2 SECUNDE (!!!) copilul s-ar fi inecat!

Fratilor, or fi multe "TATE GOALE" pe plaja si in apa, insa se te joci cu viata ta, dar mai ales a unui copil, pentru a arata TUTUROR, cat esti tu de smecher si teribilist...IMI PARE O PROSTIE ABISALA !!!

Marea Neagra este absolut superba! Este superba, tocmai pentru ca este o mare "VIE". Valurile ei inspumate care navalesc cu putere spre tarm iti pot crea o senzatie de vis. Si acum, desi este aproape 3 dimineata, din balconul hotelului ii privesc si ii ascult "recitalul". DAR TREBUIE SA STII A O RESPECTA !!!

In momentul in care nu respecti MAREA NEAGRA, ea isi va lua "tributul"! Si an de an si-l ia!

Bineinteles, DOAR O PARERE !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu