...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 20 iunie 2014

HAI S-O LAMURIM PE DOMNISOARA ANDREEA MANTEA.

Buna seara dragii mei!

Mi-au cazut ochii pe un ziar. Bineinteles de can-can. Apropos, mai exista in Romania si altfel de ziare? In fine, una peste alta, rasfoind "fituica" mi-am REAMINTIT de eterna problema pe care o are distinsa domnisoara ANDREEA MANTEA:

O INSEALA TOTI BARBATII CU CARE SE CUPLEAZA !


Da, da, da, deja este stiut faptul ca, oricand decide sa se spovedeasca public, domnisoara in cauza nu uita sa se lamenteze vis-a-vis de cruda realitate de care am facut vorbire mai sus. Si se intreaba DE CE, avand in vedere ca este frumusica, arata bine, are o situatie financiara buna, samd. :):):)

Corect! La prima vedere asa este, insa daca ar avea luciditatea sa aprofundeze putin "problema" ar constata ca..."TRECUTUL" ESTE DE VINA. In prezent, indiferent ce ar face, are o "stampila". Stiu, poate este nedrept, insa cu exceptia vreunui nataflet (mai exista) care inchide ochii si isi astupa urechile, restul barbatilor (mai ales haladiti, cum sunt cei care o curteaza pe Andreea) in vecii vecilor amin n-o vor respecta mai mult decat o companie de distractie si sex.

Domnisoara Andreea, ca ii convine sau nu sa-si aduca aminte, nu mai departe de acum cativa ani, CU BUNA STIINTA (!!!) a decis sa intre in tot felul de relatii de scurta durata cu "crema" Dorobantiului si al Decebalului in materie masculina, fapt ce a avut la acea vreme si avantaje (a devenit cunoscuta) dar si IMENSE DEZAVANTAJE care se fac simtite in prezent.

Daca nu ar fi fost o persoana publica, ar mai fi avut o sansa ca "trecutul" sa fie bine mascat in fata vreunui individ cunoscut in prezent, dar din pacate, acest lucru nu prea este posibil. In plus, este suficient sa tastezi pe Google "Andreea Mantea" si pozele semi-nud sau in desuuri iti invadeaza privirea. (placut, este drept, dar doar pentru distractie si sex)

Hai sa facem un exercitiu de imaginatie si sa presupunem ca domnisoara Andreea cunoaste astazi un barbat. Incep o relatie si...cand ies in anumite zone din oras, dau nas in nas cu diversi "fosti" care "mustacesc". Este cam penibil...zau. Cercurile ca cele de pe Dorobanti sau Decebal nu sunt deloc vaste, iar schimburile de "impresii" dintre divesi barbati despre "prestatia" UNEI DOMNISOARE SAU DOAMNE (aceeasi, bineinteles) sunt foarte des intalnite.

Cam acesta este motivul pentru care, indraznesc (fara vreo satisfactie) sa opinez ca, nici pe viitor, in viata domnisoarei Andreea Mantea nu vor exista barbati care s-o trateze cu RESPECT SI FIDELITATE.

Daaaaa, corect, astazi traim intr-o societate moderna in care daca barbatul "poate" si femeia trebuie sa "POATA", numai ca, cu exceptia natafletilor (exista) ceilalti barbati sunt MODERNI doar la distractie si sex, iar cand vine vorba despre alegerea unei femei pentru o RELATIE SERIOASA SAU CASATORIE, in mod cert sunt de "moda veche".

Acesta este lucrul pe care multe domnisoare si doamne (Simona Trasca, alt exemplu de "inselata" in orice relatie pe care incearca sa o dezvolte) nu prea l-au inteles atunci cand, IN TRECUTUL MAI MULT SAU MAI PUTIN INDEPARTAT, au decis sa pozeze in DIVE si sa intre in diverse relatii pe "banda rulanta".

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu