...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 21 iunie 2014

PRETUL NAIVITATII...UCRAINIENE.

Buna seara dragii mei!

Pentru ca in scurta vreme ma voi intalni cu niste amici pentru a viziona meciurile de la Campionatul Mondial de fotbal la barul unde ne strangem zilnic si, pentru ca, din nou, se anunta o noapte "alba", ma grabesc sa scriu cateva randuri.

Scumpilor, desi n-am mai adus de multa vreme in discutie situatia din Ucraina, va marturisesc ca o urmaresc cu viu interes. Chiar ma gandeam zilele trecute: pana acum vreo cateva luni Ucraina era un stat UNITAR SI INDEPENDENT, a carei populatie desi nu o ducea exceptional, totusi nici pe departe nu mureau de foame.

Cum arata UCRAINA astazi? Inca bine (spun eu) fata de ceea ce poate sa urmeze. Sincer! as avea o curiozitate: cat timp va mai dura pana cand toti ucrainienii de buna credinta care au infiintat si sustinut EUROMAIDAN-ul din Kiev de la inceputul anului, vor recunoaste ca in numele unor "POVESTI" (frumoase ce-i drept...deh, toate povestile sunt frumoase) alimentate de "profesionisti" si-au batut joc chiar de tara lor, transformand-o intr-un imens teatru de razboi? (si inca nu este nimic fata de ceea ce poate urma)

Mai nou (noroc ca nu este toamna sau iarna) nu mai au nici GAZE, pentru ca maica Rusie, daca a vazut ca surata mai mica vrea sa se indrepte catre dusmanul declarat al sau, a luat cateva masuri care, nu stiu cum le va putea suporta economia si asa destabilizata a Ucrainei. (marirea pretului la metrul cub de gaze de la 280 dolari la 380 si conditia ca tot ceea ce se livreaza sa fie platit in avans)

Ce-ar mai fi de mentionat?

Aaaa, da, pe langa Crimea pe care a pierdut-o in urma unui referendum, Ucraina se pare ca a mai pierdut inca doua regiuni importante (Donetsk si Lugansk) care, deasemenea, tot dupa un referendum desfasurat in luna mai, si-au proclamat independenta si au cerut alipirea la maica Rusie.

Bai, sincer, chiar ma intreb cat de mult poate fi manipulat creierul uman? Si spun acest lucru tocmai pentru ca, INCA, am destule rezerve ca, cel putin vis-a-vis de acest subiect (Ucraina) SUA si Rusia chiar se situeaza pe pozitii total opuse, SI NU CUMVA EXISTA O INTELEGERE INTRE CELE DOUA MARI PUTERI pentru divizarea si impartirea Ucrainei.

Da, da, da, bineinteles ca iau in considerare si acest aspect, numai si pentru faptul ca, cel putin eu, NICIODATA NU AM VAZUT DOUA MARI PUTERI intrand in razboi pentru o entitate nesemnificativa. (cum ar fi si Romania dealtfel) De ce ar face-o? Un razboi (fie si marunt) implica costuri absolut uriase pe care cred cu tarie ca niciuna dintre cele doua mari puteri nu au de gand sa le suporte.

Parte dintre ucrainieni si-au pus toata speranta in SUA. Chiar asa o fi? Daca nu ma inseala memoria (si nu cred) si-au mai pus si alte state speranta in binecuvantarea americanilor...degeaba, bineinteles. Tineti minte ceea ce va spun:

NICIODATA DOI "COLOSI" NU SE VOR BATE INTRE EI PENTRU O "FIRIMITURA" !!!

In acest context, aliatii SUA (stiti sintagma: SUA SI ALIATII SAI) adica Uniunea Europeana prin anumite voci deja a opinat ca sumele ce au fost "pompate" in Grecia sunt MIZILIC fata de sumele ce ar trebui "pompate" in Ucraina pentru a o salva-o de la faliment!

Asadar, am indoieli seriose ca dupa consumarea DEZASTRULUI (ce abia a inceput) Uniunea Europeana si SUA vor arunca munti de bani in Ucraina pentru a o salva-o. Dimpotriva! Cred cu tarie in faptul ca, din nefericire, acele doua luni de EUROMAIDAN vor insemna pentru poporul ucrainian pe langa pierderea unor insemnate teritorii, si multi ani de saracie lucie!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu