...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 30 iunie 2014

MADALINA MANOLE: CRIMA SAU SINUCIDERE?

Buna seara dragii mei!

Pentru ca in aceasta seara chiar am chef sa scriu, voi aborda un subiect pe cat de complex pe atat de sensibil: CAZUL MORTII MADALINEI MANOLE.

De unde mi-a venit aceasta idee? Simplu! Am vazut niste declaratii foarte recente ale tatalui defunctei care, nici dupa 4 ani nu poate accepta ca fiica sa a savarsit un act suicidal, ci din contra, crede cu tarie ca A FOST UCISA CU SANGE RECE DE CATRE SOTUL EI. Mai mult, distinsul domn, asociaza cazul Madalinei nu mai putin celebrului caz Elodia, considerand ca exista extrem de multe asemanari!

Scumpii mei, cine ma cunoaste stie prea bine ca sunt genul de om care NU MAI AM INCREDERE IN NIMENI SI NIMIC, preferand sa am propiile opinii bazate pe disecarea pana la "os" a diverselor episoade pe care le traiesc sau de care aud, coloborat cu...MULTA LOGICA !

Logica (pe care mincinosii pur si simplu o detesta) ne salveaza din multe "rahaturi", iar in plus, daca invatam s-o folosim, aproape niciodata nu vom putea fi pacaliti! Asadar, cu umilinta imi voi permite sa expun cateva argumente bazate pe LOGICA (a mea, bineinteles, urmand ca voi, sa achiesati sau nu) prin care voi incerca sa arat ca, DESI INTELEG DUREREA SI FRUSTRAREA TATALUI MADALINEI, nu pot accepta ca acesta a fost ucisa de catre fostul sot!

Stiu, stiu, stiu, carcotasii...poate, imi vor spune "Dar ce bai, acum esti si criminalist?", iar raspunsul meu, evident, va fi nu, insa cu asigurarea ca daca as fi fost, in mod clar as fi excelat!

Bun! Sa incepem!

Ca sa acceptam ca Madalina a fost ucisa, trebuie MUSAI sa nu fi existat in trecutul apropiat al regretabilului moment absolut nicio tentativa de sinucidere. Ceea ce, DIN PACATE, nu este asa, fapt confirmat de catre destui prieteni ai defunctei (am rezerve uriase cat de prieteni ii erau) care, imediat dupa consumarea actului suicidal au specificat in mod foarte clar ca in trecutul apropiat, mai existasera tentative. Mai mult! Sa nu uitam ca pesticidul (Furadan) cu care s-a otravit (ok, sau cu care a fost ucisa) Madalina, A FOST PROCURAT ILEGAL (pentru ca nu se comercializeaza) chiar de catre aceasta!

Dar, dupa cum mereu imi place a proceda, VOI ACCEPTA faptul ca Madalina a fost ucisa de catre sotul ei! Insa va intreb:

CUM A REUSIT SOTUL SA-I TOARNE PE GAT 400 ML DE FURADAN (diluat sau nu) FARA SA EXISTE CEA MAI MICA LUPTA FIZICA INTRE EI?

Eu am 96 de kg si, spun eu, destula forta fizica. (chiar daca nu mai este ca pe vremuri) Va asigur ca daca as vrea sa-i torn pe gat unei femei firave (maxim 40 kg) o cana de otrava, cat sunt de mare si puternic, n-as scapa in urma LUPTEI PENTRU VIATA, fara un numar insemnat de semne. (zgarieturi, echimoze, muscaturi, par smuls, etc)

Doar un NAIV SAU NOVICE poate crede ca, fie si o femeie mai mult decat plapanda, IN FATA MORTII, in lupta cu agresorul, nu gaseste resursele necesare (nebanuite pana la acel moment) de a se lupta si...cel mai important pentru CRIMINALISTI, de a lasa un semn cat de mic pe corpul criminalului. In acest context as mentiona faptul ca, pe corpul sotului Madalinei, nu a existat nici cel mai mic semn care sa trezeasca banuiala ca intre cei doi ar fi existat o disputa fizica!

Ar mai fi un aspect extrem de important de semnalat! Daca in cazul Elodia, crima a survenit pe neprevazut in urma unei dispute spontane intre soti, in cazul Madalinei, chiar daca ar fi sa acceptam ASOCIEREA, ne-ar fi foarte greu sa acceptam ca sotul acesteia si-a gasit ca moment al crimei (nu printr-o lovitura ci prin turnarea pe gat a 400 ml de Furadan) exact dimineata zilei de nastere a DEFUNCTEI !!!

Nu o data v-am spus CA NU DAU "DOI BANI" PE MAJORITATEA PSIHOLOGILOR. (bineinteles ca nu generalizez, pentru ca un psiholog criminalist ca domnul Butoi, are tot respectul si stima mea) Dupa moartea Madalinei au iesit o serie intreaga de psihologi in presa si la televizor (genul acelei dudui penibile care este invitata pe la emisiunea lu' Capatos) si au spus numai prostii, in incercarea de a explica gestul artistei!

Desi nu sunt psiholog ci doar un amarat de economist, hai sa va spun ceea ce cred eu cu privire la decizia artistei de a se sinucide exact de ziua ei! Mai ales de ziua ei !!! Pai, credeti ca intamplator a ales ca moment al sinuciderii ziua ei de nastere? Nu scumpii mei! Totul a fost premeditat pana la cele mai mici amanunte!

Alegand sa se sinucida exact in ziua in care familia si apropiatii se pregateau sa-i ureze "La multi ani!", pe langa faptul ca s-a razbunat teribil pe acestia (stiut fiind faptul ca persoanele care cad in depresie gasesc vinovatii exact acolo unde nu exista vina)...A PRODUS IN TOATA SOCIETATEA ROMANEASCA UN IMENS SOC si....evident, a revenit pentru multa vreme in prim planul ziarelor si a televiziunilor!

Din nefericire, Madalina Manole si-a iubit atat de mult meseria care i-a adus NOTORIETATEA DEPLINA incat...dupa ce cariera sa a luat-o pe un sens descendent, iar posturile de radio refuzau sa-i mai difuzeze atat vechile piese cat si cele noi (tocmai scosese un album ce nu interesa niciun post de radio) a preferat sa MOARA decat sa accepte realitatea !!!

Imi pare rau s-o spun, insa cunoscutii mei stiu prea bine ca inca TRAIA, cand am sustinut ca Madalina are grave probleme in viata ei, si nici pe departe nu este asa cum pozeaza in presa si la televizor! Se vedea clar! Nu existau dubii !

Regretabil (dpmdv) este faptul ca, NICI MACAR ACEL COPILAS CARE DORMEA LINISTIT IN DORMITOR, n-a facut-o sa se razgandeasca in decizia de a-si lua viata! Din nefericire nu i-a pasat cat de putin ca lasa in urma sa un copil fara mama (!!!) caruia nu i-a cerut consimtamantul de a-l aduce pe lume!

Asa ca, dragilor, indiferent cat incerc sa inteleg FRUSTRAREA SI DUREREA tatalui Madalinei, consider ca, in final, va trebui sa accepte cruda realitate: FIICA SA NU A FOST UCISA.

Bineinteles, DOAR O PARERE !

P.S. Un lucru m-a socat teribil in declaratiile recente ale domnului Manole! Intrebat fiind daca durerea nu este cat de cat estomata de bucuria ca are un NEPOTEL, a declarat ca nu poate sa se gandeasca la nepot, atata timp cat fata lui nu mai este! (daca presa a exagerat sau trunchiat declaratiile, imi cer scuze anticipat)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu