...

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

joi, 5 iunie 2014

IUBESC STATIUNEA MAMAIA!

Buna seara dragii mei!

Aproape ca nu-mi vine a crede cat de repede a mai trecut un an. Maine dimineata plec spre statiunea Mamaia unde voi petrece o mini-vacanta de 4 zile. Ca de obicei am ales a ma caza la Hotel Comandor. Multi nu m-au inteles de ce am insistat sa-mi petrec mini-vacanta de Rusalii pe litoral, mai cu seama ca, spre deosebire de anul trecut, de data aceasta a cazut la inceputul lunii iunie. Iar in plus, mai si ploua!

Adevarul este ca iubesc enorm statiunea Mamaia, cu tot ceea ce inseamna ea, de la cafenele, restaurante, baruri si cluburi, pana la curve si interlopi. Pur si simplu imi place si ma face sa ma simt bine. In plus, am si un scop "nobil" pentru care am hotarat sa merg atat de timpuriu pe litoral, cumnatelul meu rugandu-ma sa-i arat locul unde ne vom petrece adevaratul concediu (vreo 2 saptamani) la sfarsitul lunii iulie. Si daca tot mergem, voi profita de ocazie si imi voi negocia inca de pe acum costul concediului din iulie.

Ar mai fi ceva. La Hotel Comandor pur si simplu ma simt ca acasa. Am o relatie excelenta cu directoarea, cu sefa de receptie, cu sefa restaurantului, samd. Orice dorinta am, fara a dori sa le fac vreun compliment, foarte rar sa nu fie rezolvata. Este o relatie construita in timp, referindu-ma bineinteles la ultimii ani in care le-am acordat exclusivitate.

Stiu, stiu, stiu, toti cunoscutii ma condamna! Si in acest an am avut oferte sa-mi petrec concediul in Italia sau Spania, insa pur si simplu nu ma atrage. Imi place al naibi sa merg pe litoralul romanesc si cu predilectie in statiunea Mamaia. Ce naiba sa fac daca asa imi place?

Cum dealtfel stiu ca, CEL PUTIN MAINE, cand voi intra in Mamaia, voi sesiza neajunsurile statiunii, pregatirile care sunt in plina desfasurare cand firesc ar fi fost sa fie DEJA FINALIZATE, incepand cu plaja, terasele, barurile, restaurantele, si terminand cu faleza si drumurile care cica sunt in plin "lucru". Dar asta-i viata! Suntem romani si cred ca niciodata nu ne vom schimba!

Daca intr-adevar ma enerveaza ceva este....VREMEA! Pur si simplu nu mai suport PLOAIA! De saptamani intregi, zi de zi, suntem binecuvantati cu cel putin doua-trei reprize de stropi mai mult sau mai putin impetuosi. Sper ca din patru zile cat voi sta pe litoral, macar doua sa fie frumoase. Daca vor fi mai multe, voi considera un bonus de la Dumnezeu.

Abia astept sa-mi vad baietelul si nepotelul cum se zbenguiesc pe plaja, cum intra macar cu piciorusele in apa, cum construiesc castele de nisip (eu le construiesc si in prezent, doar ca....metaforic! clar ma pricep la acest lucru mai bine ca oricine) cum se joaca cu mingea, samd. Nu as neglija si portia de aerosol pe care, indiferent de cum va fi vremea, cu siguranta o vor lua.

Inca un lucru care ma streseaza ar fi....DRUMUL. Daca la "dus" am ales sa plec cu o zi mai devreme (adica vineri dimineata) la "intoarcere" din motive independente de vointa mea (cumnatu' trebuie musai sa ajunga luni seara in Bucuresti) voi fi nevoit sa suport nebunia puhoiului ce se intoarce de pe litoral.

Dar pana la urma, cu vreme frumoasa sau urata, fiind in total vreo 12 insi (mai vin niste amici) cred ca ne vom simti bine. Putina plaja, un "pahar" intr-un bar, o masa la restaurant, o noapte in club...lucrurile se aranjeaza.

IUBESC LITORALUL ROMANESC SI CONSIDER CA, CEL PUTIN STATIUNEA MAMAIA, AR TREBUI SA FIE RESPECTATA SI APRECIATA!

Bineinteles, DOAR O PARERE!