...

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

sâmbătă, 7 iunie 2014

IN SFARSIT...SOARE!

Buna dimineata dragii mei!

Stiti vorba "La pomul laudat sa nu te duci cu sacul" ? In mod cert este valabila (mi-a demonstrat-o viata de atatea ori) insa tot la fel de cert este valabila si...VICEVERSA. Mai precis, ieri dimineata (vineri) pe la ora 8 cand m-am trezit si m-am uitat pe geam, vazand cerul incarcat de nori am acceptat ca drumul pana la Mamaia pe care urma sa-l fac, va fi unul extrem de anost, iar mini-vacanta de 4 zile este ca si RATATA.

Dar intrat pe Autostrada Soarelui, desi nu mai aveam vreo speranta, brusc...soarele a inceput sa-si faca aparitia. Aparitie care, incet dar sigur, s-a transformat intr-o continuitate "calda si blanda", fapt ce m-a facut sa ma simt mult mai bine.

Ajuns la Hote Comandor, dupa ce mi-am impartit "pupici" cu personalul, am primit camerele cu vedere spre mare. Superb! De un an de zile asteptam cu nerabdare sa stau tolanit in balcon, si fumand o tigara sa privesc marea. Dupa o scurta incursiune la restaurantul hotelului unde ne-am pus burtica la "adapost" am navalit pe plaja care...SURPRINZATOR, pentru primele zile ale lunii iunie, arata mai mult decat bine. Nu stiu ce naiba au facut (spre deosebire de anul trecut cand, tot de Rusalii am ajuns la mare) dar nisipul este fin si afanat. O singura parcela de plaja este plina de scoici (cea din imediata apropiere a apei) pentru ca joi a fost o furtuna mare care a adus pe mal enervantul "covor" intepator pentru apetisantele picioruse. (ale doamnelor, bineinteles)

Cum a fost vremea la Mamaia in prima zi de vacanta?

SUPERBA! si cand spun acest lucru nu exagerez absolut deloc. Am stat pe plaja pana pe la ora 19,30, compania soarelui neparasindu-ne nici macar un minut. Vis-a-vis de sezlonguri, nu stiu care este pretul pentru ca...administratorul plajei din dreptul Hotelului Comandor, baiat super fin (stiam acest lucru de anul trecut) n-a vrut sa ne ia niciun ban pe cele 4 zile cat vom folosi sezlongurile, urmand a ne "socoti" cu ocazia celor doua saptamani pe care, cu voia Lui Dumnezeu, le vom petrece tot pe bucata de plaja administrata de el, la finalul lunii iulie.

SUPER BAIAT, mai rar sa intalnesti astfel de oameni! Deloc ahtiat dupa bani, desi abia a inceput sezonul si probabil ca buzunarele nu-i sunt "pline", maleabil in NEGOCIERE (cel putin cu mine a fost anul trecut cand ne-am si cunoscut dealtfel, spre deosebire de acum doi ani cand altcineva adminitra plaja si era total inflexibil), samd.

Ce sa va mai spun? In sfarsit, azi, dupa ce mi-am parcat masinuta si m-am jurat ca pana luni n-o mai misc din loc, am putut sa ma delectez in voie cu votka (la naiba, a cam inceput sa-mi placa) si bere. Am baut toata ziua, INSA CU MASURA, fara ca macar sa ma ametesc! Nu suport nici ideea de a ma imbata!

Aaaa, uitasem! Seara tarziu, pe la ora 22 am iesit sa mancam la RESTAURANTUL REYNA (din zona delfinariului) pe care vi-l recomand cu toata caldura! Este un restaurant-terasa de 4 stele, mancare si servirea ireprosabile...sustinandu-le. De pe terasa restaurantului (mult ridicata peste nivelul marii) se poate privi marea, iar privelistea este superba. Oameni foarte civilizati si atmosfera intima. CHIAR VA RECOMAND ACEST RESTAURANT !

Un singur nesimtit mi-a stricat pentru scurta vreme buna dispozitie...taximetristul care m-a adus inapoi la hotel, si care, cu siguranta ca inca n-a descoperit apa, sapunul si deodorantul. In fine, dupa ce mi-am "basculat" consoarta, baietelul si bunicuta la hotel, impreuna DOAR (ce bine) cu al meu cumnatel, am dat o fuga pana la hotelul unde se cazasera amicii mei care completeaza numerosul grup. (pana la urma suntem vreo 14 persoane) Am mai baut ceva cu ei la barul acelui hotel si....finalmente (pe la ora 2:30), m-am intors in camera unde, dupa cum vedeti, am inceput sa scriu.

Fratilor, chiar a meritat ca am riscat sa vin la mare intr-o perioada in care PLOIA PARCA NU SE MAI OPREA.

Bineinteles, DOAR O PARERE!