...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 17 iunie 2014

FERITI-VA SA FITI "VICTIMA" COLATERALA!

Buna seara dragii mei!

Hai sa va povestesc ceva care m-a amuzat. :):)

Saptamana trecuta (cred ca marti sau miercuri) cand am iesit la o tigara mi-am intersectat privirea cu o colega pe care o cunosc de mult ani si...salutand-o, am sesizat ca nu a avut absolut nicio reactie. Parca nici nu ma vazuse. Atunci chiar am incercat sa-mi amintesc daca cumva o suparasem cu ceva in ultima vreme, in asa fel incat, nici macar la salut sa nu-mi raspunda.

In fine. Vinerea trecuta, coincidenta facand sa ne intalnim iar la o tigara, am abordat-o frontal si deloc cu finete, spunandu-i:

"Auzi, artisto! Ce naiba ai de nu ma mai saluti? Te-am salutat acum cateva zile si, pe langa faptul ca nu mi-ar raspuns desi m-ai privit, mai aveai si o privire deloc prietenoasa."

La care tipa m-a privit uluita si m-a asigurat ca NICI MACAR NU M-A VAZUT cu cateva zile inainte, cu atat mai putin sa realizeze ca am salutat-o, aducandu-mi totodata la cunostinta faptul ca este FOARTE SUPARATA! Curios cum sunt, nu m-am putut abtine si, in treacat, razand, i-am spus "Sa inteleg ca suferi cu inimioara?". Fratilor! punct ochit...punct lovit. :):):)

Neagra de suparare, dupa ce m-a intreabat de unde naiba am stiut (nu stiam, fusese doar o gluma) a inceput sa-mi povesteasca ceea ce o suparase rau de tot. Dupa primele cuvinte i-am spus STOP!!! Nici nu trebuia sa mai aud altceva! Inceputul povestirii imi spusese totul! Anume ca, distinsa domnita isi facea un milion de nervi cu un idiot care...ATENTIE MARE...desi incepuse o relatie cu ea de vreo luna de zile, in paralel...inca o cauta pe "fosta" care ii daduse "papucii".

Asadar, aveam de-a face cu tipul clasic de VICTIMA COLATERALA ! (ea era, bineinteles)

Bai, fratilor, extrem de direct si fara menajamente (cum multi dintre voi ma stiti), i-am spus colegei mele urmatoarele lucruri:

"Daca vrei sa-ti distrugi linistea si bucuria de a trai, daca vrei sa nu mai dormi noaptea, sa fumezi 2-3 pachete de tigari pe zi si, cel mai grav, sa incepi sa dai rateuri la serviciu din cauza unui IDIOT care ti-a oferit cu mult drag locul de VICTIMA COLATERALA dupa o relatie incheiata de "fosta", atunci continua aceasta prostie. Dar te avertizez ca in momentul in care respectiva domnita o sa pocneasca din degete, individul te va parasi instant iar ceea ce vei trai, crede-ma ca in prezent, nici nu-ti poti imagina. Frustrarea si durerea iti vor lua mintile."

Tipa m-a privit incrancenata si mi-a spus ca a avut "n" discutii cu individul vis-a-vis de "fosta", iar de fiecare data i se promitea ca nu va mai exista niciun contact verbal intre ei. Si tot de fiecare data realiza ca INDIVIDUL o aborda pe "fosta" sub diverse pretexte pe facebook, whatsapp sau la telefon. Marea intrebare era: DE CE IMI SPUNE CA S-A INDRAGOSTIT DE MINE SI A ALES SA RAMANA CU MINE DACA O TOT CAUTA PE "FOSTA"???

Scumpii mei, poate si pentru ca nu mai am rabdare, recunosc ca mi-am spus in gand "Du-te naibi de prostanaca, vei vedea singura ce va urma", dar inainte de a stinge si a doua tigara, totusi, i-am mai spus:

"Artisto, crede-ma: ESTI VICTIMA COLATERALA! Individul face parte dintre barbatii care, dupa ce i se dau "papucii" ramane agatat ani de zile intr-o obsesie fata de "fosta". Daca vrei sa eviti un dezastru absolut SCAPA CAT MAI REPEDE DE EL !"

Si, zambindu-i, mi-am luat la revedere si am plecat!

Astazi, coincidenta sau nu, iar am dat cu ochii de ea cand m-am dus sa fumez o tigara. Direct, fara sa mai astept vreo replica, i-am spus "Cumva, iar esti cu fundul in sus?". Moment in care tipa, zambindu-mi mi-a spus ca nu este deloc cu fundul in sus ci chiar foarte bine dispusa si relaxata!"

Hm! parca nu-mi venea a crede desi...chiar parea linistita si relaxata. Vazand ca o privesc cu neincredere, tipa a continuat, spunandu-mi:

"De ce sa fiu Mircea suparata? Vineri, imediat dupa discutia cu tine, am intrat pe facebook si whatsapp si l-am blocat pe individ, apoi i-am dat telefon si i-am spus ca intre noi totul s-a terminat! Seara m-am intalnit cu prietenele si...povestindu-le dialogul avut cu tine, s-au bucurat ca macar pe tine te-am ascultat, pentru ca si ele imi spusesera acelasi lucru! Acum, desi nu au trecut decat cateva zile, sunt extraordinar de relaxata si linistira, realizand ce prostie era sa fac! Multumesc ca mi-ai dat un sfat bun! Mi-as fi stricat concediul din Grecia unde plec peste o saptamana si pe cel din tarile nordice unde voi pleca in august."

MA BUCUR CA A LUAT DECIZIA CORECTA !!!

Sunt sigur ca nici prin cap nu-i trecea colegei mele ce dezastru ar fi asteptat-o daca continua sa accepte rolul de VICTIMA COLATERALA !

Niciodata sa nu acceptati asa ceva! Sa fugiti cat va tin picioarele de persoanele care inca mai sunt legate de "trecut"! 

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu