...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

duminică, 1 iunie 2014

CU MIREASA SI ALAIUL LA...McDonald's.

Buna dimineata, dragii mei!

Daaa, va spun "Neata" pentru ca este ora 3. Abia m-am intors de pe Decebal unde am baut o cafea si am trancanit cateva ore. Si cum inca astept un rezultat de la un meci care se disputa in Brazilia, mi-am spus ca n-ar fi rau daca va spun ceea ce, astazi, m-a lasat pur si simplu "mut".

Dupa ce m-am trezit pe la ora 13:30 si am "zguduit-o" prin casa cateva ore, pe la ora 16 baietelul meu a inceput sa-mi spuna "Taaaati vreau afara". Degeaba am incercat sa-l lamuresc ca PLOUA! o tinea una si buna ca vrea sa mearga afara. Pffffff, imi venea sa-mi trag palme cand il auzeam cum se smiorcaia fara incetare. Asa ca, ce naiba sa fac, mi-am facut un dus (nu inainte sa-i spun consoartei mele sa se pregateasca si s-o faca in asa fel incat sa nu astept vreo juma' de ora dupa ea) si am "decretat" ca mergem la Mall Baneasa, gandindu-ma ca pot profita de ocazie pentru a-i cumpara piciului o pereche de adidasi.

NOTA: Ca o paranteza, PLOAIA SI SMIORCAIALA baietelului meu mi-au adus o cheltuiala neprogramata de vreo 2.300 ron, pentru ca, ajuns la Mall, ca de obicei, nu m-am limitat doar la adidasii piciului, asa ca, am dat o "tura" si pe la Diesel.

Dar pana a ajunge sa-mi "storc" cardul prin nordul Bucurestiului, la mine, in Titan, am avut providentiala ocazie sa fiu martorul unei scene pe care o credeam posibila doar in filme.

Asadar, fiind in incinta unui McDonald's (deh...piciului ii era foame si nu mai rezista) la un moment dat vad ca intra o MIREASA insotita de un alai de vreo 15 persoane. Bai, fratilor, printre sumedenia de prichindei care misunau prin Mc, SA VAD O MIREASA CU ALAIUL DE NUNTA, am crezut ca am vedenii! Dar nu, totul era cat se poate de adevarat! Domnul mire, dupa ce si-a intrebat mireasa ce doreste sa manace, s-a asezat la coada tacticos. L-a urmat si parte din "alai". Dupa ce si-au comnadat ce le-a dorit sufletelul, cu totii s-au asezat la mese si au inceput sa infulece. M-am gandit ca asta este totul! Dar nu, fratilor, nici pomeneala. A urmat CAMERAMANUL, care imortaliza "ospatul" !

Scumpii mei! Deja stiti! Mereu sunt tentat sa spun "ASTA-I MAXIMUM" si, ca un facut, de fiecare data mi se dovedeste ca inca mai este loc suficient!

Daca-mi spunea cineva ca voi vedea cu ochii mei o mireasa insotita de alai stand la masa si mancand la McDonald's, iar intreg ospatul sa fie imortalizat de un cameraman, jur ca as fi ras vreo 30 de minute fara sa ma opresc! In Romania simtul PENIBILULUI nu mai exista!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

P.S. Ginerica si mireasa erau foarte mandri, uitandu-se in jur, parca sa fie siguri ca nu exista "vietate" prezenta in Mc care sa nu priveasca jenanta "scena".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu