...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 23 iunie 2014

CAND ITI PUI SINGUR "CATUSELE".

Buna seara dragii mei!

Voi deschide un subiect care stiu ca poate PLICTISESTE (motive ar fi nenumarate) dar jur ca mie imi SUSCITA ENORM INTERESUL pentru ca, indiferent de cat l-am intors pe toate fetele, din punct de vedere logic nu i-am gasit vreo explicatie.

Asadar, mai tot timpul, atunci cand ne-a fost adus la cunostinta faptul ca un personaj mai mult sau mai putin important a fost arestat si, implicit, acuzat de acte de coruptie, principala DOVADA a procurorilor a reprezentat-o INTERCEPTARILE TELEFONICE. (bineinteles, cu mandat)

Stiti ceea ce nu am inteles niciodata?

CUM DE ESTE POSIBIL CA UN PERSONAJ A CAREI ACTIVITATE INCALCA GRAV LEGEA SE POATE EXPUNE IN CADRUL UNOR CONVORBIRI TELEFONICE???

Bai, fratilor, orice interlop marunt....repet....MARUNT (!!!) din oricare zona a tarii, stie cu siguranta ca anumite "aspecte" sub nicio forma nu pot fi vorbite la telefon. Dar daca conversatia telefonica este absolut necesara, nu reprezinta un secret practica cumpararii a zeci de telefoane vechi de la hoti sau diversi indivizi ce nu le mai folosesc, coloborat cu achizitionarea de cartele telefonice care, de multe ori, SUNT FOLOSITE O SINGURA DATA intr-o conversatie dupa care sunt distruse.

Asadar, cum poti accepta ca personaje mai mult decat importante din punct de vedere al functiilor sau pozitiilor detinute, vorbesc la telefonul propriu cu o nonsalanta greu de inchipuit pentru o minte "instruita" lucruri atat de grave care le GARANTEAZA ani grei de puscarie in cazul in care sunt interceptate conversatiile???

Nu voi da absolut niciun exemplu pentru ca, chiar nu are vreo relevanta NUMELE. Practica este intotdeauna aceeasi! Si de fiecare data incerc FARA SUCCES a gasi o explicatie logica pentru acest comportament inconstient si ignorant.

Daca inregistrarile conversatiilor ce dovedesc ACTUL INFRACTIONAL ar fi efectuate cu microfoane ambientale intr-o operatiune de mare finete a organelor competente, as putea gasi o explicatie logica. Dar NU fratilor! Cred ca nu gresesc daca sustin ca 99% dintre interceptari au la baza...TELEFONUL !!!

Ma intreb sincer cat de mare poate fi inconstienta unora sau, cat de mult te poate imbata PUTEREA, creandu-ti senzatia ca nu ti se poate intampla tocmai tie???

M-am gandit la PROSTIE, insa chiar daca presupun ca x este prost, imi este extrem de greu sa accept ca si y (cel cu care poarta conversatia) este la fel de prost! Si chiar daca as accepta ca, intr-un caz, x si y detin acelasi grad de prostie, imi este IMPOSIBIL A CREDE ca toate perechile de x si y ce au fost interceptate de-a lungul anilor, au detinut acelasi grad de prostie.

Asadar, care naiba poate fi explicatia???

Acei indivizi parca isi doresc sa-si puna singuri CATUSELE.

Bineinteles, DOAR O PARERE!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu