...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 26 mai 2014

SINUCIDERE IN...DIRECT.

Buna seara dragii mei!

In aceasta seara voi aborda un subiect care stiu sigur ca n-o sa va placa. Am stat mult si m-am gandit daca sa scriu sau nu. Insa argumentul care a inclinat in mod decisiv "balanta" pentru a o face, a fost faptul ca pe acest blog INTOTDEAUNA am scris despre subiectele care mi-au atras atentia (mirat, socat, bucurat, intristat, samd) De data aceasta subiectul despre care vreau sa scriu, desi pare POLITIC, va asigur ca nu are in spate vreun interes din partea subsemnatului, stiut fiind faptul ca nu ma intereseaza deloc politica, iar ceea ce urmeaza (fara sa-mi doresc) aduce inca un argument IREFUTABIL, de ce nu ma intereseaza.

De-a lungul anilor au fost cel putin 3 momente in care mi s-a propus sa intru in politica. De fiecare data am refuzat! Am refuzat pentru ca, din nefericire, modul in care functionez ca individ nu-mi permite sa-mi schimb parerile de la o luna la alta, iar uneori si ma des. Daca m-as inscrie intr-un partid politic, felul in care sunt "construit" m-ar face sa-i raman fidel pe viata, dar in acelasi timp, cu siguranta n-as putea sa-mi tin gura cand as vedea anumite lucruri si aspecte ce frizeaza penibilul. Unul din acestea am avut ocazia sa-l vad chiar aseara.

Asadar, pe la ora 20,50 eram alaturi de niste amici la terasa barului unde merg zilnic. Aveam deschise "tabletele" si urmaream niste meciuri pe internet. La un moment dat, la una dintre mese s-au aseazat doi barbati (in jur de 45-50 ani) care imediat i-au cerut ospataritei sa seteze televizorul pe un canal de stiri. In acel moment chiar ma gandeam ce naiba se intamplase de acei doi barbati vroiau sa vada stirile de la ora 21. Dupa ce televizorul a fost setat pe un canal de stiri, foarte repede am realizat ca era vorba de REZULTATUL ALEGERILOR PENTRU PARLAMENTUL EUROPEI.

In fine, la ora 21 au fost difuzate rezultatele preliminare in urma unor sondaje de opinie, iar ulterior a inceput seria declaratiilor liderilor partidelor politice. Si uite asa a venit si randul domnului Crin Antonescu (presedintele PNL ) care si-a ASIGURAT FERM electoratul ca:

- in ciuda rezultatului obtinut (cu mult sub asteptari) sub nicio forma PNL nu va accepta sa refaca coalitia cu PSD; (cu putina vreme inainte, domnul Ponta facuse o propunere in acest sens)

- razboiul nu s-a terminat si abia acum incepe, PNL urmand sa lupte pe viata si pe moarte contra PARTIDULUI "STAT" si pentru impiedicare PSD-izarii tarii;

- PNL nu este de vanzare si nici nu poate fi "cumparat" de PSD si domnul Ponta;

Plus multe altele! DECLARATII RAZBOINICE FOC!

Bai, fratilor, cand l-am auzit pe domnul Crin Antonescu ce declaratii face, am crezut ca nu aud bine! Aproape instant, prin fata ochilor, mi-au trecute SUTE DE SECVENTE in care distinsul important personaj politic statea alaturi de celalalt cu nimic mai putin important personaj politic (domnul Ponta) dand asigurari ELECTORATULUI ca alianta USD (din care facea parte si PNL alaturi de PSD si PC) este cea mai buna solutie pentru viitorul tarii, ca are incredere TOTALA in domnul Ponta si al sau guvern, ca pe finalul anului 2014, fara dubii (!!) vor castiga impreuna alegerile pentru presedintia Romaniei, samd.

Toate aceste lucruri s-au intamplat pana mai...ieri. Acum stau si ma intreb:

CUM SA IESI LA TELEVIZOR DUPA TOT CE STII CA AI SUSTINUT ANI DE ZILE SI SA DECLARI EXACT INVERS?

Pai cum? Cu foarte putina vreme in urma domnul Ponta era cel mai bun prim-ministru pe care il poate avea Romania in prezent (declaratie a domnului Antonescu auzita si vazuta personal de "n" ori), iar astazi acelasi domn Ponta conduce un PARTID "STAT" ce doreste a pesediza Romania, si contra caruia PNL va lupta cu toata fermitatea?????

Bai, nene, poate eu sunt cel mai tampit om de pe planeta si cel mai putin priceput in "politichie", dar OPINEZ ca astfel de declaratii total contradictorii (!!!) venite din partea unui personaj politic ce se doreste a fi presedintele Romaniei, nu numai ca descalifica politic, dar reprezinta si o SINUCIDERE. (tot politica)

CUM SA DECLARI ASA CEVA ???

Ne mai intrebam de ce oamenii sunt din ce in ce mai putini interesati de POLITICA? De ce merg in numar din ce in ce mai putin la vot? Pai, din umilu-mi punct de vedere, pentru a merge la vot, este necesar ca macar sa ai o oarecare credinta intr-o doctrina a vreunui patid si, implicit, incredere in LIDERUL SAU. Ce incredere mai poate avea electoratul PNL cand isi priveste LIDERUL care, deunazi declara ceva, iar astazi declara exact opusul???

In fine, nu stiu ce veti crede voi despre acest articol si, implicit, intentiile mele, dar va asigur ca martor imi este Dumnezeu ca tot ceea ce am scris nu are absolut nicio legatura cu vreun "interes" sau vreo simpatie politica!!! PUR SI SIMPLU AM RAMAS CU GURA CASCATA cand am vazut aseara, in direct, SINUCIDEREA POLITICA a unui personaj ce se dorea presedintele Romaniei.

Eu nu cunosc deloc amanuntele "divortului" dintre PSD si PNL, insa chiar si presupunand ca dreptatea ar fi de partea celor din urma, tot nu poti iesi public sa arati cu degetul improscand cu noroi pe fostul (pana mai ieri) partener si prieten. Nu stiu, gasesti alte "cuvinte" (mai diplomate) dar nu poti declara asa ceva! CE SA MAI CREADA ELECTORATUL DESPRE TINE?

Bineinteles, DOAR O PARERE!

3 comentarii:

  1. Crin e maestru in masturbare politica. Si asta il termina psihic..
    In loc sa admire gleznele lui Valean si sa-i dea la diametru.
    Si asa s-a dus si asta..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai ca esti prea profund la ora asta!Si mult prea analitic!Pai, dupa atata Linger, dar mult...Zombie, n-ai habar ce bocitoare profesionista devii pe treaba asta...
      http://www.youtube.com/watch?v=RUmdWdEgHgk
      Mori, inainte de a te naste...si multe derapaje...gen...ce bac...Braila...GL?Si tac-so, da-te jos din pat si ia bacu'...hehei, si cate bacuri de luat...Asa ca stai, lin...
      F

      Ștergere
  2. Ce...muzichie...fistichie,am descoperit io azi pe...iutube.
    http://www.youtube.com/watch?v=sEmG6w-KFno
    si ce faza misto...cum de-oi fi uitat-o io, oare?
    http://www.youtube.com/watch?v=KDTR9CpomL0
    Dar nici baietii astia nu-s de aruncat.
    http://www.altar.ro/news.html
    By F

    RăspundețiȘtergere