...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 22 mai 2014

CARE DINTRE VOI M-A INJURAT?

Buna seara dragii mei !

In aceasta poate...minunata seara (pentru unii dintre voi) nu voi scrie despre nimic anume ci ma voi limita la a pune o singura intrebare:

CARE DINTRE VOI M-A INJURAT???? CAREEEEEEEE ???

Sunt "praf" si numai amintiri "infricosatoare" imi vin prin minte ! (veti intelege imediat)

Spre seara, pe la ora 20 am fost pana la Mega Image ca sa fac cumparaturile saptamanale. Ca de obicei am umplut "ochi" trei sacose din acelea uriase (fructe, lapte, sucuri, carne, ulei, legume, dulciuri, mancare pentru pisica, etc), le-am urcat in masina si am plecat voios spre casa. Am tras masina in fata scarii, am dus prima data o sacosa si voluminoasele pachete cu servete de bucatarie si hartie igienica, dupa care m-am intors sa iau ultimele doua sacose. Parca revad si acum "faza"...erau in fata mea pe trotuar (sacosele) si m-am "infipt" in ele ca un DOBITOC FARA CREIER (ridicandu-le) uitand total ca am probleme cu spatele. (si cu...spatele)

Fratilor! In momentul in care m-am "infipt" ca o sageata in cele doua sacose, am auzit....TROSCCCCC !!! Am ramas "teapan" (usor aplecat spre fata) de spuneai ca tocmai ce fusesem sodomizat. De frica a ce putea urma am dat drumul din mana la sacose si...din acel moment a inceput calvarul. Ma durea fratilor de imi ieseau ochii din cap. Dupa ce am rugat un pusti sa-mi duca sacosele in casa, abia m-am urcat in masina si m-am indreptat spre farmacie.

Dupa ce i-am spus pe scurt "povestea", o farmacista tinerica, zambind aproape imperceptibil in coltul gurii mi-a spus ca...DICLOFENAC REZOLVA PROBLEMA !!! Pfffff, ce usurare, am gandit pe moment insa....cand am vazut "obuzele" si m-am uitat intrebator catre frumusica domnisoara, am auzit urmatoarele cuvinte:

DAAA, SUNT SUPOZITOARE !!!

Hmmm, cum adica sunt supozitoare? Imediat mi s-a explicat ca sunt cele mai eficiente insa....mi-a fost rusine sa-i explic si eu domnisoarei ca, UNICA DATA in ultimii cel putin 35 de ani cand am acceptat (tot intr-o situatie similara) ca un astfel de "obuz" sa-mi penetreze funduletul, am crezut ca...consoarta mea (care a aplicat operatiunea) L-A IMPINS CU PICIORUL! Pur si simplu am simtit ca mi-a intrat prin fund si imi va iesi prin gura....impreuna cu ochii !!!

Apoi (cititorii vechi stiu) aproape instant mi-am mai adus aminte de rusinosul episod pe care l-am trait intr-o noapte acum vreo doi ani la spitalul de urgenta Floreasca cand....o tanara doctorita m-a pus sa stau in patru labe si, fara sa ma avertizeze (decat mult prea tarziu, dupa ce deja am simtit lubrifiantul) si-a varat "aratatorul" in funduletul meu si il "invartea" de credeam ca mi-a introdus o elice. (daaaa, aveam dureri de burta)

Scumpii mei, derulate la "foc automat" prin minte toate aceste lucruri in secundele in care domnisoara farmacista ma privea si zambea deja evident in coltul gurii, m-au facut aproape sa strig....NUUUUUU, STOP ! NU VREAU SUPOZITOARE !

Decat supozitoare....mai bine durere !

Pana la urma am cumparat niste plasturi cu piper si un unguent! (tot Diclofenac) Dar cand ma ridic in picioare, merg de spui ca am o coada de matura bagata in fund ! Am dat o tura pe la barul unde semnez condica zilnic si...amuzamentul a fost total ! Sunt disperat! cum naiba ma voi ridica maine dimineata din pat ca sa merg la serviciu si...cum voi reusi sa merg ?

CARE DINTRE VOI M-A INJURAT ???? CAREEEEEE???

Bineinteles, DOAR O PARERE !

10 comentarii:

  1. Pisica.. cred ca ai un avantaj, e modalitate de subtitut. Trage speranta la el, ca la mine e tare bine.
    Cica e artilerie grea: cata si neutralizeaza enerjiile negative, ca s-ar hrani cu ele. Le descanta ...
    Si nu-i complicat.

    La Gogu in casa dumica zi de zi si un cotoi sufletist.
    Simte el pe unde-i cainta mai mare si acolo vine de ma calca in picioare ca o plapana...fara de indrumare.
    Prin toate pozitiile cand e in ora de vizitare. Si zic ca e artist, ca deruteaza durerea tare bine.
    Cand nu-i dupa matze in calduri.

    Cata sa ai si caine. Cica ne da toate enerjiile pozitive din lume pentru un blid de bobite.
    Confirmat si de Gogu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gogule, desi stau de zici ca-s o uluca dintr un gard, vreau sa subliniez ca, conform obiceiului, a trebuit sa citesc de 3 ori ceea ce ai scris ca sa inteleg. Parca esti Filofteia, numai ea imi mai da astfel de "rusini". :):) Cate creiere ai Gogule in cap, sau daca unul....cate miliarde de circumvolutiuni are in posesie? Ca eu cu al meu "modest" dealtfel....abia inteleg ceea ce scrii. ESTI TARE GOGULE! Apropos, de prietena ta Filofteia, stii ceva? :):) Unde naiba este? Deja mi e dor de ea :) Noroc ca scrii aproape identic si...imi mai alini dorul :)

      Ștergere
    2. Ca sa ma intelegi: http://amira-sanatate.blogspot.ro/2010/04/felinoterapie-pisicile-medicament.html
      Cotoiul meu cum ma vede ca stau asezat, sare pe mine. S-a invatat de mic: ba pe picioare, ba pe burta, ori brate sau gat.
      Si toarce de zor.
      Intotdeauna e pe unde ma doare ceva, foarte localizat. Fenomenal!
      De aia m-a interesat subiectul. Ca tare mi s-a parut ca are placeri pe unde ma doare.

      Vaz ca Filofteia e intr-o zi proasta si aiureaza. Si vaz ca balaceste tastatura.
      Io cred ca ramane cu noi si o sa se intoarca. Ea e bucurie pe blog, e admirabila in conversatii.
      Politichie stramoseasca invadanta in toate, tre zdrobita altundeva, nu aci.
      Si sanctionarile blogului, standard, chiar trebuiesc?

      Ștergere
  2. http://www.youtube.com/watch?v=YR5ApYxkU-U
    Si cand te gandesti, Filofteio, ca mai bine te botezam Fotinio, cat de mult ti-au placut tie baietii astia...si cum le-ai ascultat toate albumele...ai si vrut sa le ai, cumparate pe un pret de nimic de la un tip din Baia Mare si cum ai refuzat tu sa te duci la ultimul lor concert...ca asteptai, ca de obicei, un raspuns important la nu mai stiu ce concurs...c-aveai tu chef sa faci din rahat brici si ca erai sigura ca-l iei...Ce se-ntampla, Filofteio, pan-acum, oare ai gandit in chineza?

    RăspundețiȘtergere
  3. http://www.youtube.com/watch?v=uU17bu9UJdc

    Si-ti mai aduci aminte...ca asta era bucata ta preferata, in conditiile in care tu refuzi sa introduci medicamente in propriu-ti sistem, dorind sa mori atunci cand iti va expira mandatul?Doar oare suplimentele alea pe care totusi le iei...calciu, magneziu si tot soiul de vitamine menite sa te sustina cica...oare alea or fi bune cand tu nu vezi deloc imbunatatiri?Si esti la fel de ravasita pe interior, incat de la atata lehamite...nu mai poti sa inghiti nimic si speri sa mori ca Jimmi Hendrix...inecata in propria voma?Ceva nu se leaga aici, Filofteio, tu aveai, ai un exterior tough.Stii ceva, Filofteio, ia baga tu aici o ureche....
    https://www.youtube.com/watch?v=r_ZVrR6lD4s

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Filofteiooooo, ma omori! Cine naiba....esti tu??? Deja incep a vrea sa te cunosc! Scrii fantastic! Cine esti tu????????

      Ștergere
    2. Din pacate, Mirciulica, traim in tara in care nu avem curajul sa ne declinam identitatea...Deocamdata.Dar stai linistit ca nu-s ''cineva''.Poate... inspre sigur nimic nu e intamplator si ne vom vedea vreodata daca va fi sa fie.
      http://www.youtube.com/watch?v=3St5aGropfg
      Ar fi bine sa-ti salvezi ce ai scris aici, intrucat e creatie si nu productie.Mi-e ca ma cam ia gura pe dinainte si cine stie ce mai spun si ma trezesc ca-ti citesc blogul in hieroglife si tot felul de caractere ciudate.Mi s-a mai intamplat, sa stii, povestind detaliile unui concurs.Filofteia.Mai vorbim.Seara placuta tuturor!

      Ștergere
  4. Filofteia....scuze! La naiba, dintr-o regretabila eroare (mizeria asta de tableta a carei imagine "fuge") TI-AM STERS ULTIMUL COMENTARIU? Pffffff....ce rau imi pare. Inca o data scuze! Daca-l mai ai, te rog mai posteaza-l inca o data. Scuze, scuze, scuze! In rest, ce sa mai spun? Fac eforturi sa inteleg ce vrei sa spui, fiind cert ca nivelul tau de exprimare depaseste clar nivelul cu care sunt obisnuit. De ce sa salvez ? Ce hieroglife? Pffffff....greu, la naiba. :):) Ce forumuri?

    RăspundețiȘtergere
  5. Balanta e oarba.
    Adica...
    http://www.youtube.com/watch?v=frGG4r2YR8s
    dar si...
    http://www.youtube.com/watch?v=x57OxDxhMPQ
    F.De la Filofteia.Dar si de la Fuck the system.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mitica, I love you!!!
    http://www.youtube.com/watch?v=EOKXx2uABoc
    F.

    RăspundețiȘtergere