...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 14 mai 2014

BUZAU...UN ORAS CARE MI-A MARCAT PROFUND EXISTENTA!

Buna ziua dragii mei!

Astazi am fost liber! Si bine am facut, avand in vedere vremea mizerabila. Parca am fi certati rau cu soarele de il vedem numai cu "portia", din cand in cand. Am sa va povestesc ceva de care mi-am adus aminte azi noapte in timp ce ma intorceam de la Buzau.

Acum vreo trei saptamani, aflandu-ma in barul unde merg zilnic, primesc o "invitatie" (suport hartie) la o petrecere care ar fi avut loc pe 13 mai 2014. Accept! apoi iau invitatia si o bag in geanta! Peste cateva zile doi amici ma intreaba "Am auzit ca mergi si tu la Buzau! Daca mergi cu masina si esti "gol", putem merge si noi cu tine?". Auzind intrebarea am "belit" niste ochi cat cepele de mari, gandindu-ma "Ce Buzau? Ce masina? Ce mers impreuna? Dar mai ales unde?".

Amicii mei m-au lamurit imediat ca "invitatia" pe care o acceptasem era facuta pentru o petrecere ce avea sa se desfasoare la un restaurant din Buzau, si nu in Bucuresti asa cum credeam eu. Bai, cand am realizat ca trebuie sa merg la Buzau, pe moment, mi-a cazut "fata"! Dar promisiunea este promisiune si cuvantul este cuvant!

Hai sa va povestesc cu...Buzaul.

Prima data cand am ajuns in viata mea la Buzau a fost...ATENTIE (veti intelege mai tarziu).....IN SAMBATA "MARE" a anului 2008. (26 aprilie, puteti verifica daca nu credeti) Tin minte ca am ajuns la Buzau pe la ora 18 si m-am intors pe la ora 1 noaptea. (deja era Noaptea de Inviere) Ulterior acelei incursiuni la Buzau, pe parcursul unui an, au mai fost zeci! Cand credeti voi ca a fost ULTIMA DATA (pana ieri) cand m-am intors din Buzau?

NOTA: Acum cateva comentarii (cred ca cel scris in data de 28 aprilie 2014) va spuneam ca viata mea a fost legata in unele momente de niste COINCIDENTE MAI MULT DECAT INCREDIBILE DAR SI IRONICE, pe care nu mi le-am explicat absolut niciodata, indiferentde eforturile facute.

Eeeee, dupa ce prima data cand fusesem in Buzau, ma intorceam spre Bucuresti in Noapteaa de Inviere (26 spre 27 aprilie 2008), ultima data (pana ieri) cand ma intorceam din acelasi Buzau, pe acelasi drum, a fost tot intr-o Noapte de Inviere, dar un an mai tarziu. (18 spre 19 aprilie)

Hai sa vedeti coincidenta naibi, si sa vedeti cum viata bate filmul!

In luna aprilie a anului 2009 deja aveam 1 an de cand aveam o relatie "extra" cu cineva (am scris pe blog) si eram pur si simplu la capatul puterilor. Nu mai intru in amanunte pentru ca le-am scris in dese randuri, cert este ca, in acea Noapte de Inviere 18 spre 19 aprilie) ne gasise "despartiti" si certati. Eu in Bucuresti, ea la Buzau. (mergea des acolo) Exact cand m-am intors de la biserica, pe la ora 1 noaptea, gasesc in telefon urmatorul sms: "Paste Fericit. Te iubesc!".

Prost cum am fost mereu (acum imi vine sa rad cand ma gandesc) dupa ce am citit sms-ul, n-am mai stat pe ganduri si...urcandu-ma in masina, am plecat spre Buzau, luand cu mine DOUA OUA "ROSII". Cred ca era ora 1:30 cand deja paraseam Bucurestiul. Am ajuns la Buzau pe la ora 2:45 si...stupoare:

DOAMNA NU A VRUT SA IASA DIN CASA !!! (acum rad dar atunci eram "praf")

Acela a fost momentul in care mi-am dat seama in proportie de 99% ca indiferent cat de mult o iubeam (ca pe ochii din cap) si indiferent cat de mult stiam ca ma voi "tara" dupa despartirea de ea (dar tot nu-mi imaginam corect dimensiunea si durata) acest lucru trebuia sa se intample, pentru ca, sfidarea si bataia de joc depasisera limite absolut de neinchipuit. Ceea ce s-a si intamplat cateva zile mai tarziu...pe 28 aprilie 2009.

Vorbeam de coincidente incredibile!

Asadar, in Noaptea de Inviere a anului 2008 ma intorceam de la Buzau (unde ajunsesem prima data in viata) si pe drum ma gandeam ca voi "strange" acea relatie cu respectiva doamna (era a doua oara cand ne vedeam si...prima data in viata cand simteam ca vreau "strag" relatia si sa n-o tin doar pentru sex), iar fix un an mai tarziu, TOT IN NOAPTEA DE INVIERE (2009), ma intorceam pe acelasi drum de la Buzau, si eram convins in proportie de 99% ca indiferent de cat de mult o iubeam, trebuia sa ma despart de ea.

Ganditi-va ca in acea Noapte de Inviere a anului 2009 eu nu trebuia sa ajung la Buzau. A fost o chestiune de "secunda" cand am luat decizia sa iau doua oua "rosii" si sa plec la Buzau sa ma impac cu doamna, dupa ce primisem acel sms de la ea. ("Paste Fericit! Te iubesc!")

Va spuneam acum putina vreme ca, cel putin pentru mine, SAPTAMANA MARE a avut semnificatii uriase in existenta mea si...tot in acea saptamana extraordinar de importanta pentru crestinatate, am primit "semne" clare de la EL.

NOTA: Va aduceti aminte ceea ce s-a intamplat (dar mai cu seama cum s-a intamplat...pana si mesajul din Noaptea de Inviere a existat, tot asa, cand eram certati) ANUL ACESTA (tot in Saptamana Mare), intr-un alt context, la diferenta de 5 ani.

In fine...mi-am adus aminte de acest "episod" cu prima si ultima data cand ma intorceam de la Buzau, azi noapte pe la ora 3 cand...pe o ploaie torentiala ma intorceam spre Bucuresti, avand langa mine 3 amici care erau "chercheliti" bine. Ei in lumea lor, eu...in lumea mea. Conduceam si rememoram ceea ce v-am povestit.

Coincidente mari, nu? Dar mai ales IRONICE !

In alta ordine de idei, pot sa va spun ca, pana si Buzaul a reusit sa aiba un "centru" (sa-i spunem istoric...acolo unde este primaria orasului) mai frumos ca imputiciunea de Centru Istoric al Bucurestiului. Chiar mi-a placut ceea ce am vazut! (era in imediata apropiere a restaurantului)


Bineinteles, DOAR O PARERE!

P.S. Anonimule care ieri ai "amestecat" rau de tot "problemele", sper ca ti-am raspuns! Si sper sa ai claritatea de a face diferenta corecta intre situatii. Bineinteles ca si eu am actionat de-a lungul vietii cum descriai in comment-ul tau, insa CONTEXTUL nu se poate compara si...cel mai important: EU INVAT DIN GRESELI SI NU LE MAI REPET !!!

Aaaaa, inca ceva! tine bine minte: DOMNUL E DOMN SI IN "SANT", FEMEIA IN "SANT" ESTE...CURVA. (apropos de "delirarile" vis-a-vis de egalitatea comportamentala dintre sexe si intrebarea "De ce barbatii ar putea si femeile nu?".

55 de comentarii:

  1. Draga Mirciulica, interesant ceea ce ai scris, interesant esti si tu, interesante si replicile tale acide de cele mai multe ori (doar esti, daa, AS!), interesanta si viata ta interesant si Buzaul!Despre coincidente nu ma pronunt, ma depaseste problema.Nu cred ca stiu a face o analiza foarte buna a ceea ce faci, motiv pentru care le mai "amestec", dar imi place sa citesc ce scrii si sa vorbesc cu tine, chir si aici. Esti un barbat care, da, merita iubit!... dar de cine merita!Odihna placuta, timpul e favorabil. Iar eu, aici, atat cat pot, te iubesc si mi-esti foarte drag!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru toate cuvintele frumoase, desi nu cred ca le merit. Ce-as mai putea adauga? Nu stiu cine esti dar te asigur ca si tu imi esti draga.

      Ștergere
    2. Mi-a facut mare placere, draga Mirciulica, am reusit sa itesc mare parte din ceea ce ai scris si am reusit sa "te citesc" si in privirea recenta. In continuare consider ca esti deosebit de sensibil si, daaa, meriti mult mai mult. Iar eu, in continuare, aici, atat cat pot, te iubesc si mi-esti foarte drag!:)

      Ștergere
    3. :):):) sunt...desi "moaca" nu ma recomanda. In alta ordine de idei, de acolo, de unde esti, atat cat poti, cine esti tu...straino? :):)

      Ștergere
    4. "moaca" nu dar privirea da. De aici, de unde sunt "Nu-mi doream sa simt iubirea, acum o am in gand! In final ramane amintirea, risipita-n vant! Sunt o straina pentru tine, nu ma cunosti deloc...Dar stii ca ai mereu un loc,in inima mea! "
      Sunt doar nevinovate versuri ale unei melodii, pe care te rog sa le primesti ca semn de iubire si respect de la, o, daaaa, O STRAINA, asa cum sunt si asa cum voi ramane mereu. Chiar daca sunt femeie sper sa nu ma "condamni" prea tare pentru copilareasca admiratie ce vine pentru UN STRAIN "CUNOSCUT" (iertat sa-mi fie pleonasmul!)

      Ștergere
    5. Frumoase versuri insa....sa fiu sincer, trecutul atat indepartat cat si apropiat, m-a facut sa detest acest gen de versuri. De cate ori mi-au fost dedicate (si slava cerului ca mi-au tot fost)....imediat dupa REALITATEA mi-a aratat ca....ori respectivele nu detineau proprietatea termenilor rostiti, ori eu visasem ca mi s-au dedicat astfel de cuvinte. Mai pe romaneste, azi imi dedicau cuvinte de dragoste si imi spuneau ca ar fi absolut distruse daca s-ar rupe relatia cu mine, si peste infima vreme...deja erau in "patul" altui barbat. Asadar...sper sa intelegi de ce, desi apreciez frumusetea unor astfel de versuri, totusi....nu le suport. :) Ramane intrebarea pe care o pun mereu: CINE ESTI TU?

      Ștergere
    6. Dragul meu Mirciulica, imi place cum mi-ai spus tu..."straino". Asta sunt. Iar versurile sunt pur si simplu nevinovate si raportate la apelativul ce mi l-ai adresat.Repet, este o puerila admiratie, iubire oferita atat cat pot aici, pentru ca in alt mod nu as putea vreaodata:(Nu mi-am dorit sa fie asa dar citindu-ti mare parte din trairile tale indraznesc sa te rog sa ma lasi sa-ti spun ca eu, aici, atat cat pot, te iubesc si mi-esti foarte drag!:) In viata reala as fi neinsemnata pentru tine:)

      Ștergere
    7. Draga mea "straina"....nevinovate sau nu, imi aduc aminte de cateva "distruse" care isi facusera un obicei in a-mi dedica "cuvinte mari", iar ele erau niste femei scapate grav de tot la "maciuca". Am ramas cu sechele, sper sa ma intelegi. :):) P.S. Stiu ca voi fi grosolan, insa daca in spatele acestor mesaje, sta cumva o tipa VERONICA! abia imi abtin starea de voma! Nu voi ierta niciodata ca a indraznit sa scrie de pe mai multe profile si sa ma ironizeze acum cateva saptamani cand...din pacate, din nou, traiam un "iad". Daca esti Veronica, crede-ma ca imi este sila de tine! Sper sa nu fii...si daca esti, imi cer scuze anticipat, dar asa gandesc despre tine. Mi-ai facut sila cu acel comportament.

      Ștergere
    8. Am citit, dupa cum ti-am spus, marea parte a ultimelor trairi ale tale si, cam toate comentariile la ceea ce ai scris. Stiu ca esti dur in exprimare si mi-am asumat acest risc cand ti-am scris. Am citit ca ai tot amintit acest nume insa ca sa mi-l asociezi chiar mie nu ma surprinde pentru ca, recitind cateva comentarii inteleg ca poate a simtit ceea ce simt si eu, adica intai curiozitate, apoi, neintelegere si in final iubire. Dar putea fi oricine sub acele scrieri si care sa profite de confuzia ta. Eu, sunt doar eu si in afara de a te iubi, aici, atat cat pot, nu as vrea sa ma asociezi acelor femei despre care vorbeai.Apropos, cati ani are de trebuie sa-i fie rusine de varsta ei? Ori e prea mica, ori e batrana?Nu ai incercat sa discuti cu acea fata?Felul in care se exprima nu arata a fi o femeie "distrusa", dimpotriva, pare o femeie echilibrata.In regula, scumpul meu Mirciulica, esti matur, stii tu ce faci.Ca daca mai zic ceva o sa-mi spui ca sunt avocata blogului:))

      Ștergere
    9. Dar ce ai????Asa rau te-a traumatizat?:))Seteaza altfel blogul si nu mai tot acuza:)

      Ștergere
  2. Poate nu am inteles bine, dar vrei sa spui ca ai ajuns in acea noapte de Paste la Buzau si ea nu a coborat? Nu pot sa cred! Unde tot gasesti asemenea femei? Exista multe alte femei care stiu sa aprecieze gesturi frumoase si rare precum cel facut de tine. Dar nu le vezi! Ai ochi numai pentru curve! Pacat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai inteles foarte bine. Poate ca ai dreptate, desi....despre niciuna dintre femeile cu care am fost nu mi-as permite sa le numesc cum le-ai numit tu. Cred ca este total exagerat! Dar ai dreptate cu....alesul prost!

      Ștergere
  3. citesc si citesc si citesc...si ma apuca dracii .aceleasi greseli dar exact acelasi greseli le fac si eu...nu stiu dc..dar o sa mor de inima asta-i clar R

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :):):) In caz ca ajungi sa ai probleme cu tensiunea, promit sa-ti dau din pastilele mele zilnice. (Norvasc, Tertensif si Atacand) Dar totusi te sfatuiesc sa nu ajungi ca mine. :)

      Ștergere
  4. Mirciulica, pentru mine, un domn in sant e un domn beat, iar o femeie in sant e o femeie beata.Si pe langa care majoritatea oamenilor trec aratand cu degetul.''Drunkunness is temporary suicide'' zicea Bertrand Russell si cred ca stia el ceva.Eu m-as gandi mai curand la cauza decat la efect.Filofteia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Filofteia, stii ca scrierile tale imi sunt dragi! Fara doar si poate, cel putin pe acest "palier" gandirea iti este laxa. (Si deloc de condamnat) Dar nu coincidecu a mea. Exemplul cu "betia" (deh...asa-i vorba) a fost metaforic, dar prin el, am incercat saarat ca...ABSOLUT NICIODATA nu putem pune egal intre comportamentul unui barbat cu al unei femei. Desi nu doresc ca jignesc pe nimeni, cand aud sintagma "De ce barbatii pot si femeile nu" instant gasesc o mare doza de superficialitate. Femeia trebuie sa ramana FEMEIE si...ABSOLUT NICIODATA sa nu coboare la mizeria comportantala a unui barbat. Un barbat beat este penibil, dar o femeie beata este ABSOLUT DEZGUSTATOARE (mai ales sa fie si in locuri publice si sa se mai "linga" si cu vreunul, pentru ca....in 90% din cazurile in care o femeie se imbata are legatura cu dezmatul sexual) Nu spune nimeni sa nu bei unul, doua pahare....sa te binedispui, insa pana sa te imbeti "praf" este cale lunga. (valabil pt ambele sexe) Vis a vis de "cauza" crede-ma ca prin cate am trecut in viata....ar fi trebuit sa ajung in coma alcoolica, daca as fi considerat bautura drept refugiu. Bineinteles, DOAR O PARERE.

      Ștergere
  5. Deloc de condamnat!Insa o parere izvorata din tot ceea ce ti s-a predicat, de-a lungul vietii, de catre parinti, profesori, preoti, sefi si tot felul de modele comportamentale admirabile,cica.Adevarat, femeia nu e egala cu barbatul, ci net superioara.Nu doar ca e responsabila de perpetuarea speciei, ci pentru ca o femeie poate indura multe.In ciuda conditiei fizice fragile.Barbatii sunt cei care cedeaza nervos primii.Cei mai multi nebuni sunt in randul barbatilor, stiintific vorbind.In China si in multe locuri, candva, femeile erau considerate bunuri.Nu-ti mai era de folos, puteai sa o ucizi.Tare mi-e ca aceasta mentalitate persista si acum, cel putin la noi.De aceea, eu cred ca o femeie are nu doar aceleasi drepturi ca un barbat, dar, posibil, mai multe nevoi.In concluzie, oricarui om, fie barbat, fie femeie, ii e permis sa se comporte cum simte, cum vrea, cum poate.Filofteia

    RăspundețiȘtergere
  6. Pfffffff!!! Stai, stai, stai! Cand am folosit sintagma "distruse" nu ma refeream la Veronica ci....la cateva femei cu care am avut o relatie. Doamna Veronica stie prea bine ca a abuzat ABSOLUT URIAS de amabilitatea mea in a permite oricui sa scrie de pe profil anonim. A scris de pe o gramada de profile, mereu dandu-se altcineva. Apoi, a mai avut si tupeul sa-mi spuna prin sms ca...asa a convenit cu mine in SINGURA seara cand am corespondat cu ea prin sms. NIMIC MAI FALS....niciodata nu am agreat ca cineva sa scrie de pe mai multe profile, dandu-se azi...Alina...maine...Mihaela, samd. In fine, imi cer scuze daca nu esti Veronica si....poate ma lamuresti cum ai ajuns sa ma iubesti? (Nu-i un cuvant cam mare?)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, poti iubi intr-o mie de feluri.Te iubesc pentru privirea ta, pentru sufletul ta, pentru ca ai reusit sa treci cu brio prin viata, sa vezi partea buna a iei, sa ai un copil frumos, sa pastrezi langa tine 22 de ani consoarta ta, Nici nu-mi trebuie atatea ca sa iubesc.Aceste cuvinte, daca vin de la mine, O STRAINA, le mai consideri linguseli?Inteleg, doamna Veronica ti-a scris din linguseala, de pe mai multe profile(desi, da-mi voie sa fiu sceptica, am citit din nou, e unica in scris) dar cu mine ce ai?Eu stiu asa ca daca ceva ma deranjeaza rezolv imediat, mai ales ca va stiti.Scumpul meu drag, nu te mai stresa atat, sub toate scrierile nu o vezi decat pe ea?Dupa cat ai jignit-o nu cred ca ar mai indrazni sa scrie, cel putin asa o vad eu. Deci, daca sunt o sursa de amintiri neplacute, e ok, te voi citi "muteste" si te voi iubi la fel:)Si nu e nicio linguseala:))

      Ștergere
    2. Daaaaaa, trebuie sa recunosc ca finalul comentariului m-a facut "sah-mat". P.S. Eroare mare (cel putin dpmdv) EXiSITA UN SINGUR MOD DE A IUBI....crede-ma! Cea mai mare realizare RECENTA de care sunt chiar mandru, a fost ca....fara sa imi doresc acest lucru, si cu mari "chinuri"....totusi am reusit sa-i demonstrez LUI ca nu am mai repetat greselile trecutului si....atunci, acum 5 ani, a procedat corect cand m-a ajutat sa ma ridic. Nu stiu de de, insa acum, cand sunt absolut calm si linistit, incep sa cred ca EL....m-a incercat. De ce? Prea s-au intamplat ABSOLUT LA FEL LUCRURILE ca acum 5 ani. Trase la xerox....absolut identice. De acest lucru chiar sunt mandru! De data aceasta am stiut sa ma opresc la timp si...i-am demonstrat LUI ca am invatat din greselile trecutului. Asta m-a facut sa ma simt muuuult mai puternic.

      Ștergere
    3. Asa sa fii, puternic!Modul acela de a iubi depre care vorbesti tu, tine de unicitatea omului.EL, CEL MARE, a semanat iubire pe pamant, ura a venit din diverse frustrari. Poti crede ca poti iubi in tacere o viata intrega?Sau poti crede ca exista oameni care gasesc sa iubesca orice, oriunde, oricum?Nu te mai incarca cu atata rautate impotriva oamenilor, fii puternic precum spui si, mai ales, fii barbat si rezolva-ti problemele cu tact. Si femeile sunt sensibile.Nu improsca cu noroi fara argumente clare. Privirea ta spune altceva iar eu doar asta vreau sa vad si sa iubesc.Pot?

      Ștergere
    4. Din nou, cred ca sintagma "a iubi o viata in TACERE" suna al naibi de SOFISM. De ce sa iubesti in tacere? Da-mi un singur motiv? Apoi, retine....ABSOLUT NICIODATA NU AM FOST RAU ! Daca ar fi fost sa ma comport cum spui tu....nu as mai fi putut da o sansa corecta (!!!) nimanui...si stii ca RECENT am dat-o. Daca as fi stapanit de rautate, crede-ma ca zeci de femei ar vedea suferinta si bataia de joc, pentru ca...si eu, infinit mai bine ca altii...pot sa "joc". Dar...indiferent ce mizerii am trait, absolut niciodata nu voi admite sa fiu stapanit de rautate. Niciodata!!!

      Ștergere
    5. Lasa biata fata in pace atunci si da-i si ei o sansa:)))Nu e sofism deloc, este un adevar dur.Deci?

      Ștergere
    6. Hey, hey, hey...nu tine! Care fata? Ai innebunit? Doar nu te referi la Veronica???? Ce ai??? Dar cel mai important....da-mi MOTIVUL pentru care "poti iubi o viata in TACERE". Stii doar ca nu merge s-o "zgudui" cu mine. Ai facut o afirmatie si iti cer s-o sustii macar printr-un UNIC MOTIV. Hai, baga "mare"....:)

      Ștergere
    7. M-am lamurit...sofism pur :) Usor de spus...imposibil de argumentat. :)

      Ștergere
    8. Sa iubesti in tacere?! Inseamna sa simti dar sa nu o poti arata. Sa spui ” te iubesc ” dar sa nu fie nimeni sa te auda. Sa-ti fie dor si nimeni sa nu-ti aline dorul. Sa razi, sa plangi, sa simti fericire sau disperare si toate astea sa se intample doar in tine.Sa iubesti in tacere, sa iubesti ascunzandu-te de iubirea ta.Numai oamenii puternici pot face asta,Sa iubesti si sa taci, sa iubesti intr-o tacere impusa.Si atunci scrii sperand ca vorbele vor curge catre acolo unde gandul uneste ceea ce timpul si distanta desparte.Doar ele imi umplu existenta de zambet, de culoare, de speranta. Este indeajuns, dragul meu Mirciulica?

      Ștergere
    9. Ce nerabdator esti! Nu crezi ca esti cam pripit la "tras" concluzii?:))

      Ștergere
    10. Mamaaaaa, dar le ai rau de tot cu "vorbele". Rau de tooooo! Tare de tooooot! Pfffffff....stii sa misti munti! Dar lamureste-ma! De ce si-ar IMPUNE cineva sa iubeasca in tacere? De ce sa-ti impui, asta nu inteleg, cand poti sa-i spui respectivului/respectivei???? Lamureste-ma!

      Ștergere
    11. Daca-ti spun tie?Si tu nu ma vrei?Te-am lamurit?Cam de asta poti iubi in tacere.:)Impunere, pentru ca, da, ca sa iubesti cu adevart si sa mai si reziste, la distanta, la timp, ai nevoie si de o doza de impunere.Ce zici?

      Ștergere
    12. Veronica...Micle, frumos comentariu!La cel de la ora 21:52 ma refer, in special.Insa intrevad tristete generalizata...inspre depresie.Dar nu-i bai ca pana si Eminescu avea asa ceva, cred, si uite ce ''Oda in metru antic'' frumoasa ne-a lasat!Poate o sa avem ocazia sa mai discutam pe aici daca ne vom mai intersecta.Seara linistita si tie si lui Mirciulica!

      Ștergere
    13. Nu-mi plac ironiile gratuite si le consider ca fiind ale unor persoane pline de timiditate.
      Tristete da, poate ca si depresie...si ce este cu asta?Nu toata lume poate sari intr-un picior de veselie zilnic.
      Asta e.
      Seara buna si tie, oricine-ai fi!

      Ștergere
    14. Filofteia a scris comentariul de la 22:35.Am uitat sa ma semnez.Dar bag de seama ca sunt mai multe ''veronici'' pe aici.Io celei de la ora sus-precizata m-am adresat.

      Ștergere
    15. Filofteia, cel putin eu....am stiut! Stilul tau este INCONFUNDABIL si....adorabil, evident!

      Ștergere
  7. siii uite asa....apare si interesul..si intalnirea,si iubirea si toate..tre sa-mi fac si eu un blog neaparat ...asa nu se mai poate cu drag R

    RăspundețiȘtergere
  8. Spune-mi te rog, draga Mirciulica, ce-ai face daca ai da nas in nas cu una din cele doua femei la care tot faci referire, ai mai fi atat de viteaz?? Eu zic ca nu!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-mi place...a doua oara m-ai facut "sah-mat"! Si doar in seara asta! Nu stiu cum as reactiona! Chiar nu stiu! Insa, Bucurestiul este destul de mare si....sper sa nu dam "nas in nas" desi....candva (daca ti-as povesti n-ai crede) mi-am parcat masina ABSOLUT INTAMPLATOR! in rond la Alba Iulia....exact langa masina celei de acum 5 ani! Stii unde era doamna? :):) In patul unui barbat! Stii unde eram eu? In sedinte la psihiatru! Trecusera 6 luni de cand ne despartisem! Ea...in patul unui barbat din piata Alba Iulia, iar eu "tarandu-ma" la PSIHIATRU. :):) Asa-i viata!

      Ștergere
    2. Buna seara tuturor!
      Ma simt nevoita sa intervin in discutiile de aici doar pentru ca numele meu este implicat in cateva discutii fara fond, zic eu si pe care vreau sa le lamuresc o data pentru totdeauna.
      Deci, domnule Mircea, eu nu v-am scris in sms ca am fi avut vreo intelegere sa postez eu sub mai multe "nume" ci pur si simplu am scris ca mi-ar fi placut sa ramana un secret "al nostru" faptul ca "m-ai ghicit" sub un anonimat.
      A fost ca o joaca.
      Am scris si postat doar cu "Nu conteaza" si nicidecum vreodata cu "Alina, Mihaela" sau mai stiu eu ce.
      Nu cred ca am vrut ceva ci pur si simplu am incercat, in felul meu, sa te binedispun.Ca nu mi-a iesit e un alt film.Dar asta nu inseamna ca nu te-am respectat pe tine sau blogul tau.
      Nu am cerut sa ma placi si nici nu cred ca am o varsta de care sa trebuiasca sa-mi fie rusine.Ce am facut ca sa-mi fie rusine????!!!Nici celor care ti-au facut "figura" nu le-ai adresat vorbe atat de urate ca mie. Sunt aproape de varsta ta, ce fac atat de grav????Fa-ma si pe mine sa inteleg!!!
      Sau doar pentru ca ti-am scris in sms ca mi-e teama de "gura blogului"?!!!!
      Da, ti-am trimis melodii, se vad pe blog, le-am trimis subtitrate pentru a te face pe tine sa le asculti citind si a uiti.
      Nu m-ai inteles dar poate ca nici nu trebuia.
      Asta e!Am spus si repet: eu citesc in continuare blogul pentru ca mai am putin de citit la el si pentru ca eu cred in continuare ca un om nu poate fi asa si pentru ca tu nu esti asa.
      Te rooog, nu-mi mai adresa tot felul de jigniri, nu le merit.
      Mii de scuze tuturor.Nu am avut nici cea mai mica intentie de a desconsidera pe cineva.
      O seara frumoasa!

      Ștergere
    3. Nu, Veronica...tu atunci ai facut misto si....daca ai uitat, mai uita-te inca o data la melodiile pecare mi le trimiteai pe blog, dar mai ales la versurile subtitrate in limba romana. Iar eu traiam din nou "iadul". In fine....a trecut,nu mai conteaza.

      Ștergere
    4. Mircea, nu-i adevarat!!!!Nu am facut asta vreodata cuiva!Si eu eram in aceeasi stare ca si a ta!Atat!Imi venea doar "sa-mi iau campii". Nu mai fi suparat pe mine, nu sunt deloc asa, nu sunt acest gen de persoana care o spui tu...Nici cea mai mica intentie a mea nu a fost despre ceea ce spui tu.Ingelege-ma!!!

      Ștergere
  9. Si eu am fost viteaza candva si credeam ca n- o sa mai dau 2 bani pe el, dar cand ne-am intalnit dupa 3 ani nu stiu daca mai aveam particica din corp care sa nu tremure de emotie, si culmea , simteam ca nu a trecut nici macar o zi!!!! Succes cu ziua aceea, va veni cu siguranta!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Heyyyyy....EXACT ACEST LUCRU STIU SI CEI PE CARE I-AU IUBIT CA PE OCHII DIN CAP! iar ei s-au pisat pe dragostea noastra! Stiu ca in caz ca dam "nas in nas" au un avantaj urias! Care? Noi i-am iubit....ei....nu! Si mie imi este teama de un astfel de moment! Nu sunt ipocrit! In fine....hai ca mi s-a facut pielea de gaina si imi aduc aminte cum se regula distinsa doamna cu altul cand eu ma taram si ajungeam la psihiatru. Parca Dumnezeu a vrut atunci sa parchez masina INCREDIBIL langa a ei in P- ta Alba Iulia. Sansa cred ca era absolut infima insa....s-a intamplat. In fine....

      Ștergere
    2. Scumpul meu Mirciulica, eu mai am am loc pe aici sau blogul aluat-o razna?Nu mai pot posta, nu mai stiu cand sa scriu, unde sa scriu.Faci putina ordine pe aici, ce zici?Eu, cea care te iubesc aici, asa cum pot.

      Ștergere
    3. Ce???????? Pai nu cu tine am vb pana acum??? Nu mi-ai urat noapte linistita????

      Ștergere
    4. Nu eu!Tocmai ce spuneam ca a luat-o razna blogul.Dar vad ca au aparut domnitele pe aici:))

      Ștergere
    5. Eeeee, pe naiba, faci misto de mine? Am vb 2 ore cu tine! Cum sa spui ca nu am vb cu cea care, de acolo, atat cat poate, etc...???

      Ștergere
    6. Ba da, asta sunt eu dar nu am scris comentariul de la 22.34.Scumpul meu Mirciulica, o sa-ti duc lipsa pana luni.Acum chiar ca ies, nu inainte de a-ti reaminti ca te iubesc, aici, atat cat pot eu!Ai grija de tine, de ceea ce citesti, de felul in care citesti si de la cine citesti. Milioane de pupici, doar aici.:)

      Ștergere
    7. Pe naiba! Lasa glumele! Acel mesaj avea legatura cu anteriorul....si....anterioarele. :):)

      Ștergere
    8. Heyyyy, ce ai? Ti-am spus ca nu eu.Ma acuzi si pe mine acum:)) M-a mai acuzat si scumpa ta (sau Sfanta?)Filofteia:)Deci, pe luni, dragul meu Mirciulica.

      Ștergere
  10. Imi pare rau , nu vreau sa te intristez, iti doresc o noapte linistita!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ete la ce s-a uitat azi Sfanta Filofteia si i-a si placut!

    https://www.youtube.com/watch?v=n4lz_oifhUk

    RăspundețiȘtergere