...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 3 aprilie 2014

PIETONI IGNORANTI SI INCONSTIENTI.

Buna seara, dragii mei!

Venind spre casa si, apropiindu-ma de o trecere de pietoni, am vazut o tanara cum incerca sa traverseze. Am oprit masina si i-am facut semn sa traverseze. Cand respectiva a ajuns in fata masinii mele, printr-un gest reflex, am privit in oglinda retrovizoare si...MI-A INGHETAT INIMA IN MINE. Prin stanga mea, cu o viteza foarte mare venea o masina neagra. Mi-am dat seama instant ca, respectivul sofer nu era atent, viteza foarte mare cu care se apropia de "trecere", si daca ar fi voit, nu i-ar mai fi permis sa se opreasca asa ca...in cazul in care, tanara mai facea un singur pas, depasindu-mi masina, ar fi fost SPULBERATA CU FULGI CU TOT.

Tot ceea ce am descris mai sus, va dati seama ca s-a intamplat intr-o secunda si, realizand ca nu mai am timp sa deschid geamul ca s-o atentionez, am inceput sa claxonez si sa-i fac semne disperate sa se opreasca din traversare. Spre NOROCUL GENERAL, cand a auzit claxonul, tanara s-a oprit INSTANT si,rosie de furie, intorcandu-si fata spre mine, a inceput sa ma suduie cu mare foc. (pe buze am citit clar: idiotule, tampitule si o injuratura de mama)

NOTA: Daca in timp ce scriu aceste randuri, DOMNISOARA, mai este in viata, acest lucru se datoreaza DOAR FURIEI cu carea a reactionat in momentul in care a auzit claxonul masinii mele, pentru ca...pasea foarte linistita cu "capul in jos", fara a se mai uita daca, dupa masina mea care era stationata, prin partea stanga, nu cumva venea o alta masina cu viteza foarte mare. Ceea ce s-a si intamplat, respectivul sofer trecand precum "fulgerul" peste trecerea de pietoni.

Deschizand geamul, desi eram proaspat suduit, am incercat a-i spune domnisoarei ca nu am dorit decat s-o atentionez asupra PERICOLULUI IMINENT in care s-a aflat, insa, pur si simplu nu am avut "loc" sa vorbesc. Rosie la fata de furie, ma jignea in continuare, inclusiv cand deja trecuse de mijlocul bulevardului. Am urmarit-o cu privirea si, ajunsa pe trotuarul opus, inca se uita in spate si ma suduia.

Acest episod mi-a adus inca o data aminte de o discutie purtata acum vreun an de zile cu un tanar politist de la "circulatie" care, cu gura inclestata si printre dinti imi spunea:

"In proportie de 99% din accidentele in care cad victime PIETONII, vina le apartine"

La acel moment, firesc, nu am fost de acord cu punctul sau de vedere, exprimat in cel mai neprietenos mod cu putinta vis-a-vis de PIETONI, insa, ulterior, urmarind cu atentie comportamentul acestora atunci cand se angajeaza sa traverseze, usor dar sigur, am fost nevoit sa recunosc ca, respectivul politist avea perfecta dreptate. Nu mint cand spun ca, IN FIECARE ZI (fara exceptie), vad inclusiv mamici cu copii care se angajeaza in "traversare", fara macar un gram de atentie si prudenta.

PENTRU PIETONI, LUCRURILE PAR CLARE: ESTE "TRECERE", ASA CA POT TRAVERSA LINISTIT/A CU PRIVIREA IN PAMANT, PENTRU CA, EL...SOFERUL, TREBUIE SA MA VADA SI SA OPREASCA.

Legal, exact asa stau "treburile" insa...nu voi mai enumera motivele pentru care, DEMONSTRAT STIINTIFIC, un sofer poate sa omoare un pieton pe "trecere". Oricine a condus o masina stie ca...indiferent cat de bine conduci si cat de prudent iti este comportamentul in trafic, nu exista a reusi sa respecti TOATE aceste treceri de pietoni. (extrem de multe, abia vizibile pe carosabil, cum era si trecerea de care v-am vorbit in aceasta seara)

Inchei acest comentariu, avand convingerea clara ca, DOMNISOARA de care v-am povestit, si acum, cand scriu aceste randuri, cel mai probabil, ii povesteste unei prietene sau rude despre IDIOTUL SI IMBECILUL CARE A SPERIAT-O CAND A CLAXONAT, dar care....si-a luat portia de suduiala, nefiind nici macar o secunda constienta ca, in aceasta seara, chiar acel "claxon"....I-A SALVAT VIATA! Un singur pas daca mai facea, bineinteles, cu capul in pamant, asa cum se deplasa pe "trecere", ar fi devenit "istorie".

Bineinteles, DOAR O PARERE! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu