...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 9 aprilie 2014

NU REVENDICA, TERITORII DE...NEREVENDICAT!

Buna seara, dragii mei!

Desi nu fac politica, in general si, cu atat mai putin pe acest blog, totusi...imi este extrem de greu sa trec peste ARESTAREA LUI RADU MAZARE fara sa scriu cateva cuvinte. Stiu ca in ultima vreme au fost arestate zeci si zeci de persoane mai mult sau mai putin publice, mai mult sau mai putin implicate in politica, mai mult sau mai putin bogate si notorii, insa daca-mi este permis a ma pronunta, consider ca toti, fara exceptie...erau niste "firimituri". Majoritatea, fosti baieti cu "8 clase", smecherasi de oras acum vreo doua decenii, ajunsi intre timp notorii si milionari in euro, doar prin forta unei conjuncturi favorabile si irepetabile, spun eu, pentru cel putin 25-30 de ani de acum incolo. (stiti ca "ciclurile" dureaza vreo 50 de ani)

Eeeee, cu Radu Mazare, lucrurile nu mai stau la fel, acesta nefacand parte din "maruntis". Din punctul meu de vedere, Radu Mazare reprezinta un adevarat "TROFEU" si...da, nu voi nega o anumita simpatie fata de acesta (desi n-am avut absolut nicio tangenta cu el sau cu anturajul sau) pentru ca....ADOR OAMENII INTELIGENTI! Primarul Constantei, nu este doar un om inteligent, detine fara doar si poate o carisma pronuntata, stie cum sa atraga atentia asupra sa prin diverse "excentritati" dar....spre deosebire de majoritatea "arestatilor" din ultima vreme, pe el, il ajuta si figura (nu pentru ca este vreo frumusete masculina) ci...pentru ca stie sa aiba "stil" si, nu in ultimul rand, pentru ca...se vede de la o "posta" ca provine dintr-o familie de intelectuali.


Radu Mazare este un TROFEU pentru orice procuror care o sa reuseasca sa convinga completul de judecatori ca este VINOVAT (indiferent de suma prejudiciului). Va fi extrem de greu pentru ca, inteligenta l-a facut sa fie extrem de abil, in cazul in care a comis vreo ilegalitate. (nu-mi place sa acuz fara dovezi) Apropos de ilegalitatile de care este banuit primarul Constantei...bai, fratilor, cred ca este cel mai mare paradox pe care l-am vazut pe acest "palier". Daca mergi la Constanta, dar mai ales la Mamaia, absolut orice persoana cu care intri in contact (receptioner de hotel, vanzator pe plaja, patron de local, ospatar, barban, sofer de taxi, samd), iti va spune acelasi lucru:

RADU MAZARE ESTE "IMPARATUL", NIMIC NU SE MISCA PE LITORAL FARA ACORDUL SAU!

Mai mult...ATENTIE....desi, scriptic, din ceea ce am inteles, Radu Mazare nu figureaza a avea prea multe "bunuri" pe numele sau, totusi i se atribuie a avea zeci de propietati, de la hoteluri, terase, cluburi, discoteci, samd. Va spun sincer ca ma fascineaza acest paradox si, tocmai de aceea sunt extrem de interesat a observa cum se va derula ancheta penala, fie si pentru cei 175.000 euro (o firimitura) cu care, organele abilitate ale statului, au reusit sa-l "agate".

Din nou, atat din gura impricinatului, cat si a multor altor persoane, am auzit sintagma "Basescu i-a facut-o". Bai, sincer, nu fac politica, nu ma intereseaza absolut deloc acest "palier", insa cu tot crezul spun ca, ar vrea Basescu sa aiba atata putere in aceasta tara. Ok, este presedintele Romaniei, fara discutie ca este cel mai important om din stat, insa pana la a-i atribui "meritele" tuturor "arestarilor" din ultimii ani, este cale foarte lunga si, numai o doza imensa de naivitate ar putea sa te conduca, ca individ, sa poti crede asa ceva.

In cazul de fata, voi spune doar doua cuvinte, fara a da alte detalii: PORTUL CONTANTA. Atat si...nimic mai mult. (prietenii stiu la ce ma refer)

Am spus-o de multe ori atat pe acest blog cat si in viata reala ca, PUTEREA IMBATA RAU DE TOT. La un moment dat, ajungi a te crede atat de puternic incat, nu-ti mai dai seama ca revedindici teritorii de...NEREVENDICAT.

Bineinteles, DOAR O PARERE.

Un comentariu:

  1. Nu am inteles de ce politica ar trebui sa aiba o relatie cu justitia?Justitia este independenta iar politica este a omului, nu omul al politicii.Singura legatura dintre justitie si politica ar putea fi inteleasa in sensul ca nimeni nu poate conduce daca nimeni nu se supune. Asa ca, niciunul dintre politicieni nu ar trebui sa creada ca toate teritoriile li se cuvin. Astfel, ca sa poata conduce nu ar trebui sa uitate de interesele, dorintele si aspiratiile celor pe care ii conduc.Consider ca cei ce ne conduc trebuie sa fie oameni deosebiti pentru ca poporul roman nu este un popor care sa accepte la infinit sa-i fie subestimata inteligenta, este si va ramane un popor de oameni cu foarte mult bun simt si foarte multa rabdare!:)

    RăspundețiȘtergere