...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 5 aprilie 2014

INVATATI SA VA DEFINITI "CRITERII" DE SELECTIE.

Buna seara, dragii mei!

Vremea de afara mi-a stricat toate planurile. Imi pusesem in gand sa imi duc baietelul si nepotelul la Gradina Zoologica, insa m-am vazut nevoit sa aman pe saptamana viitoare.

Cu putine minute in urma, alarma telefonului m-a anuntat ca pe blog a fost postata parerea unui interlocutor. Citind, mi-a venit ideea acestui comentariu. Mai precis, o doamna mi-a scris urmatoarele:

".....in zilele noastre este din ce in ce mai greu sa intalnesti un om (partener...nota mea) cu care sa rezonezi din toate punctele de vedere. (...) Cum se face ca femei frumoase, independente si destepte dau de tot felul de natarai care nu stiu ce vor de la viata sau...toate domnisoarele care nu stiu sa lege doua cuvinte si care iubesc la nebunie "viata" au langa ele domni care sunt in stare de orice pentru ele (...)"

Bai, fratilor, desi, poate ca, multi ma vor numi IPOCRIT, eu va spun simplu:

NU ESTE DELOC GREU SA CUNOSTI UN PARTENER CU CARE SA REZONEZI SPIRITUAL!

Se pune intrebarea, unde?

Oriunde!!! In viata reala sau...virtuala. Da, da, da, nu strambati din nas pentru ca, pe taramul virtual, nu intra numai dezaxati si dezaxate ci...si multi oameni deosebiti. Poate ca sunt mai discreti si mai putin "vizibili" dar....exista.

Personal, avand cont pe doua site-uri de socializare, am intrat in vorba cu sute de femei, iar dintre acestea, credeti-ma pe cuvant ca, sunt destule a caror "existenta" nu a fost inca "parazitata" de mizeria sociala care, in prezent, stapaneste cu autoritate societatea. Erau femei frumoase, independente, destepte, samd. Sunt 100% convins ca, este pe deplin valabila si....VICEVERSA.

Astazi este cel mai usor sa gasesti scuza ca...NU GASESC UN PARTENER CU CARE SA REZONEZ!

Nu exista asa ceva ci doar....NU STII SA-L CAUTI SI NU AI "CRITERII" CLARE DUPA CARE SA FACI TRIEREA, SAMD.

Eu, de ce, nu am absolut nicio problema?

Bineinteles ca nu poti rezona la toate capitolele cu "cineva" insa....pana la cele doua "combinatii" pe care le vedem cu totii din ce in ce mai des (femei frumoase, independente si destepte cuplate cu natarai sau...domnite subnutrite cerebral cuplate cu domni care sunt in stare sa faca orice pentru ele) este drum lung.

Nu cunosc motivele pentru care o femeie precum cea descrisa mai sus, ajunge a se cupla cu un natarau (chiar daca arata precum Adonis) insa...cunosc perfect, de ce, un barbat educat, inteligent si finut, se cupleaza cu o "distrusa" care arata "beton" dar a carei inteligenta este amorfa: PENTRU SCLAVIA SEXUALA. (metaforic vorbind, nu in sensul strict al anumitor "practici")

Putini barbati simt repulsie in fata prostiei, stangaciei dialogului, a unei priviri "goale", samd, pentru ca....un "decolteu" sau un fundulet apetisant, sunt mult mai importante. Personal, de cate ori ajung intr-un bar din zonele de fitze ale capitalei, daca am un disconfort teribil, acela este provocat tocmai de aceste "distruse" pe care, absolut sincer, imi este si sila sa le privesc. Toate aceste lucruri tin de gusturi, iar gusturile...nu se discuta.

Acest subiect (cel de care fac vorbire) este inepuizabil. Exista pareri si pareri, mai mult sau mai putin argumentate. Un lucru insa imi pare clar: SOCIETATEA IN CARE TRAIM NE-A MODIFICAT DRAMATIC MENTALUL: Barbatul care place in ziua de azi, este derbedeul semidoct, needucat si mitocan al anilor '90, asa cum, femeia care place in prezent, este "distrusa" de acum un sfert de secol pe care o intalneai doar in barurile de noapte si receptiile hotelurilor.

Din punctul meu de vedere, vinovatii nu sunt "ei" ci....cei pe care reusesc sa-i perverteasca. Ma doare si acum piciorul, de la cate suturi in fund le-am dat unor astfel de "distruse" numai cand le vedeam ca imi dau "tarcoale". Desi ador un corp frumos, niciodata nu voi accepta "compromisul", daca acesta inseamna o doza, fie si medie de...subnutritie cerebrara.

Asa ca, barbati sau femei, nu va pierdeti speranta si, mai ales, nu va amagiti singuri, crezand ca in ziua de azi, NU MAI EXISTA PARTENERI CU CARE SA REZONATI SPIRITUAL. Exista insa...nu stiti sa-i cautati!

Inchei doar printr-un exemplu, desi as putea sa dau cu zecile. Candva am intrat in vorba cu o doamna care intrunea toate calitatile de care vorbeam mai sus. Cand am purtat o discutie la telefon, mi-a spus sincer ca, mi-a oferit un numar de "cartela" pe care mai mult il tine acasa si, care, este total neimportant pentru ea. Am discutat de cateva ori la telefon (diverse subiecte) iar ulterior...am facut un "test", cerandu-i sa-mi ofere respectul si consideratia pe care i le ofer si eu, adica....sa-mi dea numarul personal de telefon, nu acel "surogat". Stiti ce mi-a raspuns? Ca nu are incredere INCA in mine, ca increderea se castiga in timp (cea mai mare naivitate), samd.

In cine nu avea incredere? In mine...cel care, am un blog, sute de comentarii scrise, poze recente si mereu "improspatate" cu familia mea, numarul de telefon facut public pe blog si...mai ales, faptul ca, pentru cateva ore, a avut ocazia sa vorbeasca cu mine "fata in fata" la o ceasca cu cafea.

Si atunci? Despre ce naiba vorbim? Unde sunt criteriile de selectie? De-a lungul vietii am intrat in posesia a SUTE SI SUTE de numere de telefon de la diverse domnite. Daca exista macar UNA SINGURA care sa spuna ca, ajungand sa-i detin numarul, am abuzat vreodata de el, atunci...public, promit ca imi vars in cap o "olita de noapte".

Deci...tot la criterii ajungem. Desi nu ma intereseaza (nu este treaba mea), experienta imi spune mai mult decat clar ca, respectiva domnita (neincrezatoarea) este tipul clasic de "victima" a celor care...stiu sa castige in timp increderea cuiva. Eu, niciodata n-am avut timp cu astfel de prostii, in mine, ori ai incredere (moderata, nu cere nimeni mai mult) inca de la inceput, ori...n-am nevoie sa ti-o castig in timp.

Sa nu ma intelegeti gresit. Cine sunt eu? UN "NIMENI"...nu eu eram important in ecuatia respectivei doamne, dar am incercat sa va exemplific vis-a-vis de "criterii". Nu ai definite "criterii", nu stii sa alegi. (in orice situatie) Nu stii sa alegi, vei avea numai "surprize". Ecuatia este simpla.

Bineinteles, DOAR O PARERE.



Un comentariu:

  1. Interesanta PAREREA ta despre incredere. Da-mi voie sa extrapolez la dimensiunea acestei scrieri ceea ce a spus Octavian Paler: “Cine are capacitatea de a se indragosti, poate avea mereu incredere in iubire si in valoarea omului de care s-a indragostit! “

    Doar daca ai incredere ca viata ne este oferita pentru a-i da valoare, cu tot ce se afla in ea, poti spune ca ai incredere in tine si in toti ceilalti din jurul tau!
    Azi de dimineata am scris pe pagina mea reflectia asta: "Impacati-va cu voi insiva si va veti gasi linistea!Nu incercati sa fiti ca altcineva pentru ca fiecare ne-am nascut ca sa fim diferiti!:)Nimeni nu poate fi altcineva decat el! O saptamana frumoasa si pioasa sa aveti!".
    Imi place sa cred ca postarea mea vine ca o continuare a PARERII tale.:)O seara frumosa!

    RăspundețiȘtergere