...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 1 aprilie 2014

CEDAREA DE BUNAVOIE A AMPRENTEI DIGITALE.

Buna seara, dragii mei!

Azi, aflandu-ma intr-o discutie despre ultimele modele de telefoane mobile produse de IPHONE si SAMSUNG (iphone 5 si S5) am inceput sa ma gandesc la ceva extrem de interesant, cel putin din punctul meu de vedere.

Care sunt noutatile aduse ultimelor modele iphone si samsung? Pai, toata lumea vorbeste despre...AMPRENTA DIGITALA. Mai exact, inlocuirea acelui cod format din numere necesar deblocarii telefonului cu...amprenta digitala a posesorului.

Acum, hai sa incercam macar a ne imagina ca in urma cu 10 ani (nu spun mai mult) autoritatile unui stat (nu are absolut nicio importanta care anume) ar fi hotarat sa conceapa o baza de date oficiala cu amprentele cetatenilor. (motive s-ar fi putut gasi nenumarate) Cum credeti ca ar fi reactionat majoritatea cetatenilor respectivului stat? Ar fi acceptat sau nu? Parerea mea este ca nu, doar si pentru banalul motiv ca, AMPRENTA DIGITALA A UNUI OM ESTE UNICA (!!!) si, aproape nimeni nu ar fi acceptat s-o "inregistreze" intr-o baza de date. Singurii care erau obligati prin lege sa se supuna procedurii de AMPRENTARE, erau infractorii.

Azi, prin crearea iluziei de SECURITATE DEPLINA a telefonului mobil in fata tertilor ca urmare a implementarii procedurii de deblocare cu ajutorul AMPRENTEI DIGITALE, zeci de milioane de oameni au asteptat cu nerabdare aparitia ultimelor modele de la Iphone si Samsung, iar peste cativa ani (nu mai mult de 2-3) cred ca aproape toate telefoanele mobile vor fi utilate cu aceasta functie. Desi nu am dovezi, sunt aproape convins ca toate amprentele digitale "culese" de la utilizatorii celor mai noi modele de telefoane Iphone si Samsung, sunt "stocate" cu grija intr-o baza de date care, candva, poate fi extrem de pretioasa.

Asadar, din umilu-mi punct de vedere, exemplul de mai sus reprezinta inca o dovada vie a faptului ca azi, atunci cand doresti sa impui "maselor" un lucru, este infinit mai usor sa-l obtii prin MANIPULAREA CREIERELOR decat s-o faci prin "forta" legislativa.

Va spun cu mana pe inima ca sunt stupefiat, privind cu cata usurinta si nonsalanta, mase uriase de oameni RENUNTA DE BUNAVOIE la orice urma de aparare a propiei identitati (facebook, amprenta digitala, serviciile de localizare, samd) crezand in niste "basme" pe care, acum macar 10 ani, nici copiii din scoala generala nu le-ar fi acceptat.

Bineinteles, DOAR O PARERE.

3 comentarii:

  1. Pace

    CONSPIRÁȚIE ~i f. Proiect, elaborat în secret, prin care un grup de persoane uneltește împotriva statului sau a unei persoane; complot; conjurație . Sursa : http://dexonline.ro .

    Mircea , sa stii ca multi nu inteleg cu adevarat ce inseamna acest cuvant , de aceea cu voia ta , mi-am luat libertatea de a posta definitia lui , pe blogul tau . Eu personal sunt de acord ca pe piata , sunt aruncate multe gogosi , si de multe ori presa si “tembelizorul“ prezinta numai jumatati de adevar , insa consider ca norodul , ar trebui sa scoata ochelarii de calut , si sa priveasca imaginea de ansamblu.

    Sunt convins 100% ca exista o seama de indivizi puternici , care conform definitiei , uneltesc - impotriva pacii si stabilitatii mondiale . Oare nu cumva supravegherea video non-stop , are rolul de a ne obisnui ca Cineva e cu ochii pe noi tot timpul ? ( nu neg faptul ca are si rolul de a prinde raufacatori ) Nu cumva evenimentul de pe 11 sept a fost planuit , si criza mondiala nu s-a intamplat doar asa din senin ?

    Oare nu cumva renuntarea la bani lichizi si efectuarea platilor din ce mai mult cu cardul ( nu am nimic impotriva cardurilor ) vrea sa ne conduca catre microcipare , exact asa cum scrie in Apoc ca nimeni nu va putea cumpara sau vinde fara un semn pe mana dreapta sau pe frunte ? ( apropo`, intai au microcipat animalele din batatura , sa ne obisnuiasca cu ideea , dar utilitatea e zero in cazul lor , ca animalele tot sunt furate si sacrificare pe camp si cu “cercelus“) .

    Oare chiar nu mai are lumea ochi sa vada ca ne indreptam catre dezastru ? Poate ca sunt eu nebun ,sau nu m-am maturizat inca , dar faza cu noua ordine mondiala cred ca e reala ... vraja marii , nici nu trebuie sa fii musai crestin ca sa vezi toate astea , si ateu sau anostic daca esti , doar sa le pui cap la cap si deja miroase nasol ... In sfarsit is multe de zis , dar ma opresc aici . Concluziile le trage fiecare , si daca nu te superi , Mircea , te plagiez si eu spunand : Doar o parere .

    Respect !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lucruri si, mai ales masuri ciudate exista, mai ales in ultima vreme. Cineva mi-a pus o intrebare foarte interesanta: Nu cumva, tot ceea ce se intampla acum, ne pregateste pentru ceea ce va urma? (nu neaparat rau) insa...un alt mod de viata. Cam ceea ce banuiesti si tu.

      Ștergere
  2. Agnostic. ( am gresit fara sa vreau , scuze )

    RăspundețiȘtergere