...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 7 aprilie 2014

CAND INCEPETI O RELATIE INTERUMANA, FITI ATENTI LA "SEMNE".

Buna seara, dragii mei!

Prezentul comentariu, cel putin pentru detractorii blogului meu, va reprezenta inca un prilej de a ma pune la zidul imfamiei, acuzandu-ma in fel si chip. Pentru mine, este doar un comentariu prin care incerc sa demonstrez ceva prin "puterea" exemplului. Pe viitor, poate, cine stie, vreunul dintre cititori, isi va aduce aminte de ceea ce voi scrie in randurile ce urmeaza si, ii va fi folositor.

Am spus in dese randuri, atat pe blog cat si in corespondenta pe mail purtata cu diversi cititori ca "SURSA" TUTUROR DEZASTRELOR IN RELATIILE INTERUMANE O REPREZINTA IGNORAREA "SEMNELOR" CARE APAR INCA DIN PRIMELE ZILE.

NOTA: Ceea ce voi scrie in continuare, cel putin din punctul meu de vedere, este valabil pentru toate tipurile de relatii. (amicitie, colegialitate, afaceri, prietenie, sentimentale, samd)

Ca sa ajung la concluzia de mai sus, candva, a trebuit sa platesc extrem de "scump", aflandu-ma la un pas de a distruge intr-un an de zile, tot ceea ce cladisem prin munca in aproape 20 de ani. Voi, cititorii, puteti invata "gratis", doar daca aveti rabdarea sa cititi cateva randuri. Stiti cum este vorba, cel mai bine este sa inveti din greselile altuia.

O persoana pe care o cunosti, din "gura", poate spune multe vis-a-vis de ceea ce simte pentru relatia cu tine. Iti poate spune ca esti un om minunat, ca este norocoasa ca te-a intalnit, ca isi doreste sa nu se certe cu tine niciodata, samd. In relatiile sentimentale, mai pot aparea declaratii de genul ca...deja simte ca a inceput sa tina la tine, ca ii vei lipsi in cazul in care trebuie sa faca sau, sa faci o "deplasare" de cateva zile, samd.

In acel moment, prima greseala pe care o face MAJORITATEA persoanelor care primesc astfel de declaratii, este sa li se para normale si firesti, numai si pentru faptul ca, firesc, cine nu are despre sine o parere buna. Daca iti mai place si persoana care iti face declaratiile, extrem de usor incepi sa te "imbeti" cu apa rece, NEMAIFIIND ATENT LA "SEMNELE" CARE APAR SI....DEMONSTREAZA EXACT CONTRARIUL.

In contextul celor de mai sus, asa cum v-am obisnuit, va voi povesti ceva real.

Curand, am cunoscut o persoana. Din punct de vedere a multor calitati ce sunt incluse in cadrul criteriilor mele de selectie (inteligenta, frumusete, senzualitate, stil, rafinament si eleganta) punctajul era MAXIM. (nu exagerez) Mai exact, respectiva persoana reprezenta acel gen dupa care, 99,9% dintre barbati, le-ar curge "balele" in jeturi.

Nu intru in amanunte fara pic de relevanta, limitandu-ma a va spune ca, la un moment dat, intr-un anumit context, dialogand in forma scrisa, am spus ceva care a deranjat-o pe respectiva persoana. Sa ne intelegem, nu am folosit vreun cuvant jignitor, nu am facut vreo acuzatie dar, pur si simplu, a deranjat-o. Atragandu-mi atentia, FIRESC, asa cum am facut mereu in astfel de situatii, I-AM SCRIS CA IMI PARE RAU DACA EXPRIMAREA MEA A LASAT DE DORIT SI A NASCUT INTERPRETARI ANAPODA. Mai mult, recitind ceea ce am scris si, acceptand ca, poate, respectiva persoana a avut dreptate, I-AM SCRIS INCLUSIV "TE ROG SA MA IERTI, CHIAR REGRET CA TE-AI SIMTIT JIGNITA". Ulterior, pentru ca asa am simtit ca este normal, i-am oferit si un buchet de flori, CERANDU-MI INCA O DATA IERTARE.

NOTA: Va rog sa retineti ca "sursa" deranjului respectivei persoane a reprezentat-o niste cuvinte folosite defectuos. (este foarte important in continuare)

La cateva zile distanta, purtand tot un dialog "scris", la un moment dat, respectiva persoana imi adreseaza o serie de cuvinte prin care isi arata...nici nu stiu ce termen sa folosesc, ok....sa spunem, desconsiderarea fata de faptul ca nu apreciez "arta", desi eu am simtit pur si simplu dispret. Instant, mai in gluma mai in serios, am rugat-o pe respectiva persoana sa aiba indulgenta fata de faptul ca sunt total profan pe acest "palier", raspunsul primit fiind: "Spunem ca urasti SI animalele" urmat de..."Acum inteleg de ce vezi numai negru si urat in jurul tau".

NOTA: Va rog sa retineti sintagma "SI" din cadrul replicii cu animalele. (este foarte importanta)

Simtind DESCONSIDERAREA ca sa nu spun DISPRETUL, am incercat sa-i atrag atentia respectivei persoane in mod civilizat ca, nu este normal si firesc sa desconsideri o persoana cu care ai interactionat atat de bine o buna perioada de timp, doar pentru faptul ca nu este iubitor de "arta". In plus, completand cu remarca "Spunem ca urasti SI animalele", nu faci altceva decat, fie si printre randuri, sa-i spui cuiva, ceva de genul:

ESTI "VARZA", MAI SPUNE-MI CA URASTI SI ANIMALELE, CA SA MA INTREB CE NAIBA CAUT CU UN "DISTRUS" CA TINE!

Sunt de acord ca limba romana poate crea in dese momente o anumita confuzie insa, TOCMAI SINTAGMA "SI" DIN CADRUL REPLICII CU ANIMALELE, nu cred ca mai lasa loc de vreo confuzie.

Ce a urmat?

Asadar, de data aceasta, EU eram cel care m-am simtit jignit. ATENTIE MARE LA CE VA SPUN IN CONTINUARE!!! Credeti cumva ca, respectiva persoana, de la sine dorinta, a scris ca ii pare rau in cazul in care, prin cuvintele folosite, m-am simtit jignit?

NU SCUMPII MEI...NICI POMENEALA! Mai mult, inclusiv dupa ce i-am atras atentia TOT EU ca, normal si firesc ar fi fost sa spuna un simplu "IMI PARE RAU", nu a catadicsit s-o faca. Tot ceea ce s-a limitat a spune a fost ca nu m-a desconsiderat, iar ulterior, dupa ce m-a IGNORAT vreo 2 ore, timp in care, asa, dobitoc cum am fost intotdeauna, i-am mai explicat inca o data in forma scrisa (de imi cadea "mana") ca nu este deloc corecta abordarea si nici faptul ca nu a catadicsit sa spuna, exact asa cum facusem si eu in urma cu cateva zile, un simplu "IMI PARE RAU, NU AM DORIT SA TE JIGNESC", a revenit in dialog cu ceva absolut stupefiant, asta in cazul in care nu reprezenta PSIHOLOGIE INVERSA.

Mi-a spus ca, daca de ceva ii pare rau, este ca simte ca nu mai vreau sa interactionez cu ea si, m-a asigurat ca...cel putin pentru o perioada, o sa ma poarte in gand, dar nu ma va mai deranja vreodata, multumindu-mi totodata pentru toate momentele in care s-a simtit minunat cu mine.

BAI, FRATILOR...AICI VROIAM SA AJUNG SI, VA SUGEREZ SA CASCATI BINE OCHII SI SA BAGATI LA CAP !!!

Exact in aceasta faza a dialogului a aparut un "SEMN" pe care, daca-l ignorati (intr-o situatie similara), pe viitor nu va puteti astepta la nimic pozitiv din relatia cu respectiva persoana ci...din contra.

Asadar, dupa o perioada de timp in care am interactionat si, respectiva persoana mi-a facut o gramada de complimente, la un moment dat, intreband-o, de ce naiba s-a oprit la mine, avand in vedere ca, 1000 dintre 1000 de barbati, n-ar sti cum sa-i mai intre in "gratii", mi-a raspuns ca m-a ales, TOCMAI CA N-AM "BALOSIT" CA ALTII DUPA EA SI, TOTODATA, CA SUNT DIFERIT DE TOTI CEILALTI.

Magulitoare cuvinte, nu?

Absolut corect insa...cand a venit momentul sa spuna un simplu "IMI PARE RAU", dupa ce, in mod clar, prin cuvintele adresate-mi, si-a aratat, cel putin, desconsiderarea ca sa nu spun dispretul fata de mine, nu a mai fost in stare desi...cu doar cateva zile inainte, eu o facusem din propie initiativa.

FRATILOR, ACESTA ESTE UN "SEMN" CLAR CA CEVA NU ESTE IN REGULA!

Orice individ inzestrat cu macar un gram de comprehensivitate, isi poate da seama cu usurinta ca declaratiile magulitoare la adresa-mi se bat "cap in cap" cu purtarea respectivei persoane! Nu esti in stare sa spui un simplu "IMI PARE RAU" dupa ce ai jignit in mod absolut evident insa...atat inainte cat si, ulterior, spui "cuvinte mari"!

CONCLUZIE: Acea persoana nu da "doi bani" pe mine, nu ma respecta nici cat "negrul" sub unghie, iar cuvintele magulitoare la adresa-mi, nu reprezinta decat un SOFISM. Si un coleg de serviciu cu care nu interactionezi prea mult, in cazul in care iti spune ca a fost deranjat de o replica a ta, aproape automat, simti nevoia sa ii spui "CHIAR IMI PARE RAU DACA TE-AM SUPARAT, NU ACEASTA MI-A FOST DORINTA, M-AI INTELES GRESIT".

Bineinteles, DOAR O PARERE!

P.S. Stiu ca multi condamna stilul acestui blog. Sincer, nu ma intereseaza! Cine nu este de acord cu modul meu de abordare, este liber sa nu mai intre pe acest blog. Pentru mine, importante sunt mail-uile si sms-urile pe care le primesc de la necunoscuti, prin care imi spun ca, fiind atenti, au inceput sa observe multe dintre lucrurile de care am atras atentia pe blog!

7 comentarii:

  1. Simpatic comentariu. Fara suparare, doar imi spun parerea. Aceste criterii de selectie: "inteligenta, frumusete, senzualitate, stil, rafinament si eleganta"...pfff, parca vorbim de femeia minune:D Chestia asta "frumusete" imi provoaca alergie, si iti spun si de ce. In fond, cu exceptia ingrijirii personale, persoanele frumoase (fie barbati, fie femei) sunt frumoase pentru ca asa a vrut Dumnezeu! Ei nu au nici un merit pentru ca sunt frumoase/frumosi. Atunci, ce vina au cei/cele care nu sunt frumosi/frumoase. Ca sa nu mai spun si de senzualitate si toate celelalte criterii fizice...Of..! Este doar opinia mea. Nu sunt frustrata ca sunt urata, sau aroganta ca sunt frumoasa! Stiu ca sunt frumoasa...Dar de ceva vreme..am inceput sa dezvolt un fel de repulsie, ca sa ii spun asa complimentelor:" Ce frumoasa esti!", "Esti frumoasa!" "Ce frumoasa sunteti!", "Papusa"..etc, tot ce are legatura cu cuvantul "frumoasa" si mai ales tot ce vine de la...barbati! E lesne de inteles de ce se deranjeaza ei sa spuna astfel de cuvintele...la mine este efectul invers. Singurul de la care primesc cu placere orice compliment este partenerul meu si bineinteles de la femei, pentru ca stiu ca ele nu au intentii ascunse. Asa sta treaba cu criteriile/calitatiile fizice, bineinteles, este doar opinia mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La randu-mi, spun...interesanta postare. In aceasta seara ma opresc aici pentru ca...din pacate, am facut tensiune mare si nu vreau sa ma agit sub nicio forma. Insa...maine, cu siguranta voi face comentarii la cele scrise de tine. O seara frumoasa.

      Ștergere
  2. Cand am citit pagina asta scrisa mai ca mi-au dat lacrimile...Realizez ca ai investit afectiv intr-o relatie nesanatoasa, o relatie care nu a facut decat sa lase urme adanci in sufletul tau. E trist ca s-a intamplat asa...Insa, ar fi bine daca ai realizat ca exista persoane care nu suporta sa nu fie admirate, iubite, apreciate, care-si doresc sa li se spuna cat sunt de interesante...Stii de ce ai primit astfel de cuvinte de la ea? Tocmai pentru ca nu ai admirat-o initial ca ceilalti...si ai primit rasplata! Cu astfel de persoane trebuie retezata orice cale de comunicare...O noapte linistita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. :)Multumesc pentru onestitatea ta!

      Ștergere
    3. Veronica, trebuie sa fac o precizare pentru ca, ieri, cand am raspuns, am facut o confuzie majora. Sincer, am crezut ca tot ceea ce ai scris, avea legatura cu o persoana din trecutul meu, de care am scris pe blog, si care....pur si simplu mi-a distrus creierul. NICI VORBA DE PERSOANA DESPRE CARE AM POVESTIT IN COMENTARIUL DE MAI SUS. Cu aceasta am lamurit lucrurile in mod civilizat si....am puterea sa recunosc ca....mi-a demonstrat ulterior ca II PASA DE MINE.

      Ștergere
    4. Nu inteleg nimic dar, in fine, stii tu mai bine ce ai vrut sa spui!Numai bine!

      Ștergere