...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 14 aprilie 2014

ATENTIE LA POST SI SPOVEDANIE !

Buna seara, dragii mei!

Am intrat in SAPTAMANA MARE. Pentru mine aceasta saptamana este cea mai frumoasa, insa nu tin nici post si nici nu ma voi spovedi. Dar foarte multi o fac! Intrebarea este: O FAC PENTRU CA ASA "TREBUIE" SAU PENTRU CA ASA SIMT???

Din umilu-mi punct de vedere, am mai spus-o, desi bisericile sunt pline de oameni (mai ales la marile sarbatori) CREDINTA IN DUMNEZEU este mai mica decat in vremea in care, tot ceea ce tinea de Dumnezeu si credinta era aproape strict interzis. Azi, este la moda sa tii toate posturile, iar daca mircurea si vinerea mai tii si post negru....apoi, chiar esti considerat super credincios de catre multi. Oare, asa este?

EU AM SA VA SPUN CA....NU !

Cunosc destule persoane al caror comportament respecta cu STRICTETE MAXIMA posturile (inclusiv cel "negru", miercurea si vinerea) insa...in realitate sunt niste IMENSE JIGODII !!! Cum dealtfel cunosc o gramada de persoane care nu tin post, dar demonstreaza, atat cat pot, prin comportament, CREDINTA IN DUMNEZEU !!!

Apoi...spovedania. Daca vii undeva si spui ca tocmai ai fost si te-ai SPOVEDIT, multi "ochi" te privesc cu admiratie, considerandu-te un bun crestin. Oare asa o fi?

EU AM SA VA SPUN CA...NU !

Bineinteles ca as putea sa va dau o gramada de exemple, insa ma voi opri la doua dintre ele. Prin luna decembrie a anului trecut, scarbit de comportamentul unor credincioase care m-au atacat "sub centura" de nenumarate ori, iar in plus, au mai imprastiat si minciuni oribile despre mine (desi cunosteau perfect adevarul), am luat decizia sa sporesc "lista" acelora cu care nu mai vorbesc absolut deloc. Prin luna martie (timp in care nu ne-am vorbit), acele persoane (trei la numar) ma abordeaza si incep a-si cere iertare (nu, scuze) ca m-au suparat. Sincer, n-am fost capabil sa le spun niciun cuvant pentru ca, in momentul in care iau decizia sa nu mai vorbesc cu cineva, apoi...o iau, nu glumesc. Ulterior, stiindu-le prea bine, m-am gandit, de ce, au navalit dupa trei luni de zile sa-si ceara iertare? Mai era ceva...in momentul in care, mieros, isi cereau iertare, totusi...in ochii lor vedeam o ura de nedescris. Pana la urma m-a lamurit cineva despre ce era vorba:

INCEPEA POSTUL PASTELUI SI...CICA, PREOTUL ITI CERE INAINTE DE INCEPEREA SA, SA MERGI LA TOATE PERSOANELE CU CARE TE-AI CERTAT SI SA-TI CERI IERTARE !!!

Un alt exemplu. Duminica m-a sunat un amic. Intrebandu-l ce mai face, mi-a raspuns ca tocmai ce s-a intors de la biserica unde...S-A SPOVEDIT. Apoi a continuat spunandu-mi ca, intrebat fiind de preot daca si-a inselat nevasta, a recunoscut ca da. Implicit...si ca regreta. ACELA A FOST MOMENTUL IN CARE AM INTERVENIT, SPUNANDU-I:

"Ok, inteleg ca te-ai spovedit si ai recunoscut ca ti-ai inselat nevasta. Apoi ai spus ca regreti ca ai facut-o. Te intreb: avand in vedere ca stiu cu cine ai inselat-o pe nevasta-ta, daca respectiva te va cheama la ea peste cateva zile...te duci?". RASPUNSUL A FOST....MDA, MA DUC.

Si...atunci, de ce se mai spovedesc oamenii???

Nu mai vorbesc de alte pacate, cum ar fi MINCIUNA, INVIDIA, URA, RAUTATEA, samd, de care ii vorbesti preotului, sustinand ca le regreti, iar cu proxima ocazie le repeti fara a avea cea mai mica problema.

Asadar, scumpii mei: ATENTIE MARE LA POST SI SPOVEDANIE!

Multi tin post si se spovedesc, insa EXTREM DE PUTINI dovedesc ulterior, prin comportament, ca au simtit cu adevarat binefacerile acestor sfinte ritualuri bisericesti. Din contra...

P.S. Doamne Fereste, a nu se intelege ca nu incurajez postul si spovedania, insa consider ca, mai bine n-o faci, decat s-o faci si...prin comportamentul ulterior sa dovedesti ca ai trecut prin post, precum "gasca prin apa".

Bineinteles, DOAR O PARERE!



12 comentarii:

  1. :)... Vast subiect de discutie. In principiu sunt de acord cu tine. Insa, fiecare isi cauta calea pe aceasta lume, si mai ales, constient sau nu isi cauta linistea, pacea interioara si starea de bine. Dumnezeu si religiile: fiecare cu credintele lui, alegere personala, insa ma gandesc eu cu totii (cei credinciosi) cred intr-un Dumnezeu, indiferent cum il numesc si ce reguli au pentru Dumnezeul lor. Eu, personal, nu tin post, nu pot, as lesina! Nu sunt gurmanda, nici pe departe, dar serios acum..cum sa te simti satul cu mancarea de post?! Si, in nici un caz nu ma spovedesc... O fac in fata lui Dumnezeu, eu cu el si ..atat! Sunt ritualuri care unii le adopta, altii le adapteaza. Ca incheiere, cred ca toti care fac lucurile astea le fac dintr-un motiv mai ascuns... Isi doresc cu ardoare sa isi faca viata mai buna, adica spera cu tot sufletul lor, indiferent ca sunt oameni rai sau buni, ca ei stiu cum sunt sau nu, ca imaginea creata in fata altora este de "bun crestin" sau nu, totul vine din..Speranta!
    Carpe diem! Secunda care trece nu se mai intoarce in veci!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai nici nu e cazul sa te spovedesti, pacatosule, ca tu oricum o faci aici pe blog.Semnat:Sfanta Filofteia.
    P.S. Recunoaste c-ai murit de dorul meu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am "uscat" de dorul tau!!! Nu mai sunt bun de nimic! Daca am fost vreodata...

      Ștergere
    2. Simt ca te topesti pe picioare ca o lumanare.Si cred ca esti prea dur cu tine.Esti si tu bun la ceva, Mirciulica.De aruncat si tot esti bun la ceva.In ce priveste spovedania, conform invataturilor marilor iluminati ai ortodoxismului, preacurvia e pacat grav, Mirciulica!!!Chinuie rau constiinta...

      Ștergere
  3. Nu pot sa cred pana unde poate ajunge degradarea umana...macar nu-ti mai expune familia si nu o mai face partasa la trairile tale sentimentale, daca tot suntem in Saptamana Sfanta si ai tinut sa amintesti despre asta.Ai facut un titlu de glorie din aventurile si amantalacurile tale, din prezenta ta pe site-uri de socializare...crezi tu ca familia ta merita o asemnea expunere?Inainte de a ma ponegri, gandeste-te si s-ar putea sa-mi dai dreptate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ai idee cat de rau am fost eu ponegrita si mai ales ocarata, doar pentru ca am incercat sa-i deschid omului ochii.Si n-ai idee de cate ori mi-am facut cruce, scuipand in san, in timp ce citeam acest blog!Si studiind cu atentie aici http://www.ortodoxia.md/descopera/42-crucea-preoiei/28-indreptar-de-spovedanie, putine articole cred ca nu au fost incalcate.Si stau si ma gandesc...ce fata bisericeasca ar putea dezlega asa ceva, mi-e si frica sa ma gandesc la ce canoane ar putea primi, ca sa se mantuiasca si Mirciulica.Ca vorba aia...Doamne fereste!Si te fereste, intr-adevar, dar pan' te nimereste!!!

      Ștergere
    2. Preacuvioaso, am o singura intrebare pe care, cu ultimele forte (pentru ca nu am dormit nici macar un minut azi noapte), voi incerca sa-i dau o forma cat mai lesne de inteles: Dat fiind "negrul" din fiinta mea si "nocivul" din ceea ce transmit cand opinez sub forma scrisa, CE NAIBA CAUTI A INTRA IN MOD REGULAT PE BLOGUL MEU??? Si..acuzandu-ma non-stop de preacurvie, cumva....m-ai avut in patul tau???

      Ștergere
    3. Pai nu cumva chiar tu, dreptcredinciosule, te-ai laudat aici pe blog cu pacatele tale de moarte, atat de curvie cat, mai ales, de preacurvie?!Si nici macar nu te caiesti!!!Marche la spovedanie, nu mai amana atata, ca amanarea-i lucru' diavolului.Mi-e sa nu arzi in Focurile Gheenei la cat de pacatos esti.Ca vei iesi de-acolo crocant ca un chips...numa' bun de servit la o bere.

      Ștergere
    4. Bai, esti senzational/a !!! Ok...nu mai incerc sa argumentez. Pana la urma, este parerea ta despre mine si...ai tot dreptul. PASTE FERICIT!

      Ștergere
  4. Ma gandesc la tine tocmai cand m-am bagat in pat… sa dorm. M-am zvarcolit de cateva ori si mi te imaginam cum ca ai fi langa mine. Intinsa pe burta imi imaginam cum imi atingi coapsele cu mainile tale si ma atingeam singura; finetea, moliciunea pielii imi placea atat de mult! Stiu ca ma iubesc dar acum parca mana mea, era a ta.Era ceea ce simteam daca as fi fost …tu. Noptile esti doar al meu.Tare imi plac sculele inteligente! Si iata-ma cu lumina stinsa, atingandu-mi coapsele… ametindu-mi creierul cu imagini aburinde … deslusind zambetul tau in aburii imaginatiei mele, simtind pielea prin degetele.. `tale`…. si apoi parfumul tau … inca mai am cativa stropi de sampon ce miros ca tine pe care ii dramuiesc pentru zile speciale ca asta.

    Iti simteam parul inca umed pe umarul meu… si totul in mine se involbura ca un foc plin de caldura si lumini rosii, galbene.O flacara ce o lasam sa imi curga prin sange, pe pielea ce o atingeai cu degetele tale …; gemetele mele amestecate cu suspine si oftaturi…inima ce-mi batea cu putere de excitatie, placere si de iubirea fiecarei atingeri….Doar ti-am simtit buzele pe gatul meu si am inchis ochii sa te simt in fiecare fibra…am inspirat adanc de tot…si-am dat aerul afara din plamani usor… sa nu iti spulbere imaginea creata de mine. Degetele tale au zabovit …jucandu-se si alunecand in piersica deja umeda.Te doream iar tu erai atat de rabdator…atat de incet in miscari.Parca dinadins ma lasai sa ard la foc mocnit…neandraznid sa fac nici o miscare; mi se parea ca si respiratia te-ar putea alunga de langa mine.Mi-ai gasit clitorisul si il prindeai intre degete, usor…apoi ii dadeai drumul doar ca sa il prinzi din nou…Inima imi batea cu putere, buzele mi le muscam gemand…iar tu,…tu nu vroiai sa te grabesti deoc.Imi atingeai clitorisul si imi sarutai pielea coborand atat de incet cu buzele… Imi era sete…o sete ce ma ardea incet, iar tu doar imi ofereai placere cu degetele tale nebune.

    Si din mine curgea placerea, picatura cu picatura in palma ta…pana am inceput sa tremur toata in spasme mici si scurte.Ti-am simtit buzele pe burta… apoi pe coapse apoi valuri de foc ce ma ardeau , ma prindeau si ma aruncau in toate directiile.Imaginatia o luase razna de tot cand mi-ai atins clisorisul cu buzele si ai strans un pic …Am explodat intr-un geamat lung… imaginea ta a disparut brusc. Mana mea, a mea de data asta… inca se juca pe clitoris.Spasmele continuau…rare Inchideam ochii si vroiam sa te readuc langa mine.Ah! Avusesem un orgasm sublim!Multumesc!

    Am deschis sampania pe care o tinusem pentru noi..Am sorbit din ea simtind cum se sparg bulele langa buzele mele.Am zambit! Era placut! Mmmm.

    Tu habar nu ai de asta dar eu am! Si asta e ce conteaza! Cand vei citi … te vei gadi la alta! E doar o problema de imaginatie la naiba! Cui ii pasa?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai auzit de proverbul "Unde dai si unde...crapa?". Cam asa ceva s-a intamplat in aceasta seara. Mi-ai adresat mie mesajul incendiar, insa ai "aprins" rau de tot "dorintele" unei doamne. SINCER, NU GLUMESC! Vrea sa te cunoasca, asa ca...daca si tu vrei, din acel moment faceti ce vreti. Tipa este foarte frumoasa, extrem de senzuala, are un corp super (iti garantez), si dupa cum iti spuneam, citirea mesajului tau i-a "aprins" dorintele rau de tot. Spera sa fii la fel de nebuna ca si ea, iar in plus, spera sa nu fie doar gura de tine. Scumpelor, daca va potriviti in "dorinte", nu pot decat sa ma bucur. In caz ca vrei sa achiesezi dorintei doamnei, mai ales daca ma cunosti personal (habar nu am cine esti) contacteaza-ma.

      Ștergere
    2. Ha, ha!M-am prapadit de ras!Bine scris.Mirciulica, realizezi tu ca pana si Sandra Brown iti citeste tie blogul?!Ai tu habar de cat de... mare ai ajuns?!

      Ștergere