...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 8 martie 2014

RELATIA CU DIFERENTA MARE DE ANI INTRE PARTENERI.

Buna ziua, dragii mei!

Inainte de toate, vreau sa urez din tot sufletul un sincer LA MULTI ANI pentru toate doamnele si domnisoarele care citesc acest blog!

Mi-a scris pe mail un domn foarte suparat si infuriat, in final...cerandu-mi un sfat. Pe scurt, ca sa va lamuresc despre ce este vorba, am sa va spun ca respectivul are 42 de ani si este casatorit cu o doamna mai mica decat el cu 15 ani. Problema este ca a aflat cu dovezi indubitabile ca doamna il insala cu un coleg de serviciu mai mic decat ea cu 2 ani, iar in plus, spunandu-i, respectiva l-a anuntat ca vrea sa divorteze. Supararea domnului care, acum, nu stie IN CE FEL SA SE RAZBUNE este ca....spune el, in cei 4 ani de cand a cunoscut-o pe respectiva doamna, a rasfatat-o in fel si chip, de la haine scumpe, bijuterii, masina, pana la vacante exotice. Si, cu toate acestea, desi NU-I LIPSEA NIMIC, doamna l-a inselat si acum mai vrea sa si divorteze de el.

Pai, hai sa vedem daca este chiar asa cum spune domnul. Din ceea ce am inteles, se pare ca suntem apropiati de varsta (eu aproape 41, el 42) asa ca imi este foarte simplu sa ma pun in locul sau.

a) spune ca este casatorit cu o femeie mai mica decat el cu 15 ani, asa ca, la un calcul simplu, putem deduce ca doamna are varsta de 27 ani;

Din umilu-mi punct de vedere, CEA MAI MARE GRESEALA PE CARE O POATE FACE UN BARBAT IN JURUL VARSTEI DE 38-40 DE ANI, este sa dezvolte o relatie serioasa, nu mai spun de casatorie, cu o femeie mai mica decat el cu atatia ani. Sunt de parere ca, diferenta maxima la aceasta varsta (a barbatului) nu ar trebui sa fie mai mare de maximum 5-6 ani.

In momentul in care, avand 38-40 de ani, intri intr-o relatie cu o femeie mai mica decat tine cu multi ani (15 este absolut enorm, aproape o generatie), nu faci altceva decat a-ti asuma un risc enorm de a te insela. Ok, fara doar si poate ca poti fi inselat si daca partenera este de aceeasi varsta cu tine, insa.....cu cat este mai mica, cu atat riscul creste, pentru ca....ATENTIE:

- fiecare varsta are "etapele" sale ce trebuiesc "arse" (ea vrea in club sambata seara, tu preferi un restaurant cu staif; ea vrea sa se dea cu rolele in parc, tu preferi sa faci niste pariuri pe internet; ea vrea la film la mall, tu ai vrea sa-l vizionezi in dormitor tolanit pe perna, samd)

- sexul....indiferent de cat de "potenti" le place a se da barbatilor mai ales in jurul varstei de 40 de ani, fara o pastila "ajutatoare", sa fim seriosi, niciodata nu se vor putea compara cu barbatii care au 27-28 de ani. Cine sustine o asemenea aberatie, din umilu-mi punct de vedere, ori este prost, ori este inconstient.

Am dat doar 2 exemple, insa lista este infinit mai lunga.

b) mai spune domnul ca, in timpul celor 4 ani de cand o cunoste, i-a facut toate poftele (haine scumpe, bijuterii, masina, vacante, samd);

Desi stiu ca suna ca naiba, sustin cu tarie ca, fara sa-si dea seama, prin acele toate "pofte" pe care i le-a facut partenerei sale mai mici decat el cu 15 ani, nu a facut altceva decat SA-I "CUMPERE" DRAGOSTEA.....declarata, pentru ca am mari indoieli ca a fost si "reala". Mai precis, un barbat ajuns in jurul varstei de 38-40 de ani si avand un potential financiar peste medie, este normal sa fie preferat de mute dintre domnisoarele cu multi ani mai mici ca el in detrimentul mai tinerilor barbati, dar....aproape 100% numai datorita "confortului" financiar pe care il ofera.

In realitate insa, din pacate, ceea ce crede domnul ca inseamna "TOT CE ISI POATE DORI" nu este nici pe departe valabil si in cazul doamnei cu 15 ani mai mica decat el. Restul este AXIOMATIC.

c) fizicul...indiferent cat de bine se poate mentine un barbat la 40 de ani (si chiar exista multe cazuri) totusi...NICIODATA nu se poate compara fizic cu un barbat care are 27-28-30 de ani si mai face si sport. Hai sa fim seriosi, carei femei nu-i place un barbat tanar cu un fizic lucrat la sala de forta? Ok, poate mergi si tu la sala de forta, insa...nu uita, ai totusi 40 de ani! Nu mai spun ce diferenta enorma este intre un barbat ajuns la aceasta varsta si care NU merge la "sala" in comparatie cu un barbat care are 28-30 de ani si merge la "sala".

Ma opresc aici cu modesta-mi argumentatie, CONCLUZIONAND:

Ma intrebi ce sa faci? Sa te razbuni pe ei (sotia si amantul) sau...sa divortezi?

Dragul meu, din umilu-mi punct de vedere, a te razbuna pe AMANTUL SOTIEI TALE, pe langa faptul ca este o prostie, in plus, ar dovedi ca nu esti un barbat cu "bilute". Stiu, suna socant, insa sa fim seriosi: care barbat nu incerca sa seduca o femeie, casatorita sau nu? Mai ales in tinerete cand, trebuie sa-si demonstreze ca "poate" (nu uita ca amantul sotiei tale are doar 26 de ani).

IN ASTFEL DE CAZURI, VINOVATUL ESTE UNUL SINGUR: SOTIA SAU PARTENERA INFIDELA !!!

Sa fim clari: poate un barbat sa insiste in a "curta" o femeie cu "obligatii" de dimineata si pana seara, sapte zile din sapte pe saptamana. Daca acea femeie nu vrea, crede-ma ca prin cateva replici, ii "taie" dorinta imediat. Cand se "intampla", este numai pentru ca FEMEIA A VRUT.

Acum, daca rationamentu-mi este corect si, implicit, am descoperit VINOVATUL, sa te razbuni pe SOTIA TA, pe langa faptul ca este o prostie, in plus, din nou, ar dovedi ca esti un barbat fara "bilute". Daca in acest moment sotia ta are 27 de ani iar tu 42, ajutati de un calcul matematic simplu, ajungem la concluzia ca, in momentul in care v-ati cunoscut, ea avea 23 de ani si tu 38 !!!

Vrei parerea mea sincera?

ACUM 4 ANI AI SEDUC UN "COPIL" PRIN PUTEREA FINANCIARA EXPUSA!

Ca sa-ti dau doar un exemplu desi, nici pe departe, situatia mea financiara nu este comparabila cu cea pe care spui ca o ai, totusi...din momentul in care mi-am achizitionat un amarat de SUV (Kia Sportage...inainte aveam un Opel), pustoaicele, atat in trafic cat si atunci cand parchez, se uita cu interes sau, mai bine spus, imi cauta "privirea". Daca mai punem la socoteala si "hainele" cu care sunt imbracat, foarte usor m-as putea "imbata cu apa rece"!

NOTA: Am dat un exemplu "modest" pentru ca, un amarat de SUV Kia Sportage, nu se poate compara cu un Q7 sau X6. Si nici hainele mele cu ale celor cu foarte multi bani. Si totusi..."functioneaza".

Asadar, un barbat ajuns la 40 de ani care alege sa SEDUCA domnisoare cu multi ani mai mici decat el prin intermediul "accesoriilor", consider ca face o IMENSA GRESEALA si...in plus, nu face altceva decat a se IMBATA CU APA RECE !!!

Asadar, sfatul meu este sa gestionezi neplacuta situatie cu elegenta si intelepciunea pe care ar trebui s-o aiba un barbat ajuns la varsta ta, iar acest lucru, altfel spus, din umilu-mi punct de vedere, nu poate insemna decat A DIVORTA.

Desi stiu ca multi nu vor fi de acord cu mine, gandeste-te cum va arata viata ta langa aceasta femeie, peste 8 ani, atunci cand tu vei avea 50 de ani si ea 35. Cele mai bune femei in "pat" nu sunt pustoaicele ci cele ajunse undeva in jurul varstei de 33-35 de ani. Atunci au cea mai mare dorinta sexuala. Iar tu vei avea...50. Restul este AXIOMATIC desi stiu, declarativ, romanii "rup" patul si la 60 de ani. :):):)

Reda-i domnisoarei LIBERTATEA pe care printr-un mod nu prea "corect", fara sa-si dea seama, i-ai confiscat-o acum 4 ani. Da-i dreptul sa traiasca frumos si pasional langa un barbat apropiat varstei ei!

IAR TU, GASESTE-TI O PARTENERA APROPIATA VARSTEI TALE! (de la 35 de ani in sus)

Bineinteles, DOAR O PARERE!




15 comentarii:

  1. Dincolo de toate ideile preconcepute, exista si femei care iubesc un barbat cu 20 de ani mai mare. Un barbat poate avea o personalitate impunatoare, o inteligenta deosebita. Nu toate se uita la muschi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna seara. Nu neg ceea ce ai spus, convins fiind ca exista si exceptii. Totusi, sincer...incerc sa ma gandesc de ce ar alege o domnisoara de 20 de ani sa puna mana pe burta mea, in loc sa puna mana pe un abdomen "patratele" ale unui pusti de 23 de ani. In fine, parerile sunt impartite si, frumos este sa le prezentam civilizat, asa cum ai facut tu. O seara frumoasa.

      Ștergere
  2. pers care a lasat commentariul de mai sus are mare dreptate insa mie tare i-mi place ceea ce citesc si in fiecare zii vizitez blogul...i-mi place experienta ta de viata si uneori chiar ma ajuta si pe mine...cat despre domnul stiu si eu..o femeie nu pleaca dupa altul de prea mult bine...deci undeva are si el partea lui de vina..cu drag R

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru aprecieri si sper sa nu te dezamagesc. O seara frumoasa.

      Ștergere
  3. De ce ar pune mana pe burta ta? Din dragoste.
    Pentru o femeie tanara conteaza experienta de viata a barbatului, protectia pe care i-o ofera, sfaturile care i le da. Sunt femei care nu apreciaza copilaria, dezorientarea barbatului tanar.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate ca ai dreptate insa, sunt putine femei tinere care gandesc asa. Sincer? Nici nu stiu daca este corect ca un barbat ca mine, ajuns la 40 de ani, sa "confiste" tineretea unei domnisoare a carei varsta este undeva pe la jumatatea varstei sale. Cred ca tineretea trb traita langa cineva la fel...dar poate gresesc. Ca parinte, daca as avea o fata de 22 de ani, spre exemplu, si ar veni la mine cu un barbat de 40 de ani pe care sa-l prezinte ca iubit, desi nu as comenta si nu m-as baga in viata ei, totusi...sunt sigur ca m-as imbolnavi de ICTER. Dar...poate ca gresesc. :):)

      Ștergere
  4. Si din nou, nu ma pot abtine...pentru ca vorbesc din experienta si eu. Din punctul meu de vedere, atata timp cat de la inceput exista acea scanteie, atractia fizica, Dragostea Adevarata nu are varsta, clar!!! Eu m-am indragostit nebuneste de logodnicul meu, (chiar daca el acum nu mai considera ca suntem impreuna, dar este alta poveste, avem deja ani de relatie), desi este cu 16 ani mai mare decat mine...! Si nu numai ca m-am indragostit, dar am ajuns destul de repede la Iubirea profunda amnadoi unul pentru altul!!! Fizic, arata exceptional pentru mine, si zic ca nici eu nu arat rau...ca sa nu zic ca oamenii in general imi spun de mica ca sunt.. frumoasa! Normal ca se vede ca nu are 20 de ani, dar niciodata nu m-au atras astia de 20, nici macar cand eu aveam 20, ma plictiseau si ma plictisesc, ii vad total neatragatori si "porstuti" cu tot cu muschii lor ambalati! L-am iubit enorm, si il iubesc enorm, nici nu pot exprima in cuvinte ce inseamna pentru mine! Si de la inceput...am vizualizat ca voi fi cu el pe veci, asa mi-am dorit mereu, indiferent de ce poate sau nu o sa poate el peste ani sa "faca". Actiunea fizica este doar o parte a Dragostei.... si nu o conditioneaza! Nu are bani, nu m-a tinut ca pe o printesa, din contra este plin de probleme din trecut.., iar eu l-am inteles si l-am consolat cum am putut..! Asta e Dragostea adevarata, nu am nevoie de etape, cluburi, prostii, daca vrem cluburi mergem impreuna! Conteaza compatibilitatea, atractia emotionala, sufleteasca, psihica si desigur cea fizica, puterea si intensitatea cu care poti si esti capabil sa iubesti si sa oferi! Iar acum...drept "rasplata" pentru devotamentul meu pentru el si Dragostea mea enorma, ma acuza ca l-am inselat si ca il insel! Sufar ca un caine...nu numai ca nu e adevarat, dar ma denigreaza cu aceste acuze....asa ca in felul acesta sta treaba cu "inselatul" si "doveziile"...paranoia distruge Iubiri unice, adevarate, autentice si poate iremediabile !!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumos ceea ce spui despre partenerul tau. Foarte frumos insa...desi nu este treaba mea, ma gandesc cum poate un barbat sa ajunga in situatia in care nici sa nu mai considere ca sunteti impreuna, in conditiile in care spui ca nu l-ai inselat? Am intrebat doar...sper sa nu te superi.

      Ștergere
  5. Greu de spus ce este in mintea lui acum. Cert este ca este foarte gelos si am stiut asta de la inceput. De altfel si eu sunt foarte geloasa, numai ca manifestarile dintre mine si el vis-a-vis de gelozie sunt diferite. Pentru mine, el este in continuare Dragostea mea! ... si suntem in continuare impreuna, numai ca intr-o perioada grea si neagra... Pentru el, sunt in continuare Dragostea lui, numai ca nu poate sa accepte ce ii spun eu, nu ma crede... si uite asa, ne iubim poate cum multi nu stiu si nu vor sa iubeasca, si nici nu viseaza ca ar putea sa iubeasca si sa fie iubiti intr-un asemenea mod absolut, insa suferim enorm, din ce, in final? Dintr-o prostie !!!! Pentru mine: inselatul NU EXISTA!!! Eu nu as putea sa fac asta niciodata !!! Sunt si am fost a lui mereu, prin urmare nu se apropie nimeni de mine, nici la 1 metru, si el stie asta, MA CUNOASTE!!! Acum, astept ca el sa se decida.... Cred ca in mintea lui s-au amestecat gelozia, posesivitatea si probabil influente negative! Si ar mai fi o varianta la care imi este prea greu sa ma gandesc, sa aiba pe altcineva... nu stiu cum as supravietui...
    Pentru mine, Dragostea adevarata nu are varsta, culoare, religie, nationalitate, mi se pare hilar sa creada careva ca daca are fix un numar de ani mai putin sau mai mult decat partenerul, atunci totul va merge ca uns....e de ras! Sufletul este altceva, nu are legatura cu sex-ul! A face Dragoste insa...este de-a dreptul Divin! Dar sunt prea multi care habar nu au de lucrurile astea sau poate nu vor sa le vada din mediocritate si delasare si se ghideaza dupa reguli pline de prostie!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mare adevar , cunosc pe cineva care de curand este in situatia prezentata de d-nul mirciulica

      Ștergere
  6. Eu, ca mama a unei fete care traieste de 6 ani cu un barbat cu 23 ani mai mare(divortat cu 2 copii, unul cu 3 ani mai mic decat fata mea) va spun sincer ca traiesc o drama. Pe noi ca parinti ne dispretuieste. Nu mai comunica nici cu noi, nici cu alte rude din partea ei.Ea a rupt legatura cu toate prietenele de varsta ei. Va dati seama ce e in sufletul meu de mama? Este singurul nostru copil. De cand e cu el este schimbata complet. Pe mine ca mama ma uraste pentru ca nu sunt de acord cu ea si ca nu o sustin.Lucreaza numai cu el, fara alti angajati, pleaca impreuna, vin acasa impreuna deci nu se pune problema de gelozie sau ale chestii. Nu locuim in acelasi oras.Astept parerile dvs.

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna!
    Am o relatie de 3 ani cu un barbat de 36 de ani,eu am 20.Suntem impreuna de cand eu aveam 17 ani...ce crezi ca poate fi intre noi?care e scopul lui? Sunt curioasa sa aflu o parere din partea unui barbat detasat de situatie. Mersi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna. Ce poate fi intre voi, numai voi puteti sti. Ce va putea fi, pe viitor, intre voi, numai Dumnezeu poate sti. Intr-adevar, diferenta de varsta dintre voi este maricica, dar asta nu inseamna ca nu puteti avea o relatie frumoasa si care sa mearga. De asemenea, scopul partenerului tau nu am de unde sa-l stiu, asa ca, nu am cu ce sa te ajut.

      Va doresc sa fiti fericiti!

      Ștergere
  8. ,dacă tu la 40 de ani te simți o legumă este doar treaba ta,mi se pare că descrierea pe care ai facuto ți se potrivește,și cum zici tu,,,CONCLUZIONÂND,,,uită-te în jurul tău la alți bărbați de 40 de ani,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inainte de a arunca "sageti", invata sa scrii....ANALFABETULE/ANALFABETO! PS: Oricand si la orice ora, ne putem vedea fata in fata, avand ocazia sa vezi cat de "leguma" sunt, nu la 40 de ani, ci la vreo 45, pe cati...merg acum.

      Ștergere