...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 1 martie 2014

O "ALTFEL" DE DOMNISOARA.

Buna ziua, dragii mei!

Acum cateva zeci de minute, va spun cu mana pe inima ca...am trait cea mai placuta surpriza a ultimilor multi ani. Pur si simplu, nu mi-a venit a crede. Hai ca va lamuresc imediat.

Navighez pe site-uri de socializare de multa vreme, de prin 2007. Am vizionat mii si mii de profile, insa "filtrul" cautarii a fost intotdeauna setat in asa fel incat sa-mi arate numai femeile de la 27-30 ani in sus. De-a lungul timpului, am fost acuzat de multe ori de IGNORANTA, datorita faptului ca, aproape niciodata, n-am acordat sansa unui dialog si unor fete mai tinere. (20-25 ani)

Motivul pentru care aproape niciodata nu intram in discutie cu tinerele domnisoare, tinea de experienta total nefavorabila pe care o avusesem in repetate randuri, bineinteles, in viata reala, cand.....foarte lesne observasem de "n" ori ca, daca totusi, macar pentru 1 minut, faceai abstractie de faptul ca sunt frumoase si arata bine, in rest....pur si simplu nu aveai ce sa discuti cu ele. Tot ceea ce stiau sa faca, era sa-si dea ochii peste cap, sa te priveasca "gol" si sa-ti lase impresia ca, aproape niciun subiect nu le suscita interesul.

NOTA: Aceasta a fost experienta mea, nici pe departe nu generalizez.

Acum vreo jumatate de ora, am deschis unul dintre site-urile de socializare si, am inceput a arunca o "privire" peste profile. De data aceasta, intamplarea a facut sa constat ca....MAI EXISTA SI EXCEPTII. Mai precis, ajungand pe profilul unei tinere domnisoare (putin peste 20 de ani...nu dau detalii) si, privindu-i pozele, m-a "scarpinat" o curiozitate, asa ca, am decis sa-i trimit un mesaj:

"Sincer, de curiozitate, cate invitatii primesti pe zi de la barbatii de pe site?"

Am pus aceasta intrebare pentru ca, respectiva domnisoara, pe langa faptul ca era frumoasa foc, mai beneficia si de un corp absolut superb, totul imbracat intr-un aer de senzualitate maxima. Nu stiu daca va mai aduceti aminte de prezentatoarele de "talk show" de pe posturile italiene de televiziune, acele femei superbe, insa va spun cu sinceritate ca, aceasta domnisoara se incadra perfect acelui "sablon".

Raspunzandu-mi la intrebare si, continuand dialogul, LA UN MOMENT DAT, dupa ce i-am mai scris ceva, mi-a facut o observatie vis-a-vis de modul in care plasasem o "virgula". Bai, fratilor, la inceput, am crezut ca nu inteleg bine sau....visez. Cand am mai citit inca o data "observatia", credeti-ma ca era sa ma innec cu maslina pe care tocmai o savuram.

Instant, m-am uitat la poza de la profilul ei, sa fiu sigur ca vorbesc cu acea tanara superba si, nu cu vreo profesoara din generatia mea. Da...exact cu ea, vorbeam. Sentimentul pe care l-am avut cand, o foarte tanara si frumoasa domnisoara, mi-a facut o observatie a carei tema, sa fim seriosi, fetele din generatia ei, mai cu seama cele care arata precum ea, nu numai ca nu le intereseaza insa....multe, nici macar nu stiu sa scrie corect gramatical.....A FOST EXTREM DE PLACUT.

Profitand de ocazie, constient fiind de problemele pe care le am cu plasarea "virgulelor" in cadrul comentariilor de pe blog, n-am ratat ocazia de a-i cere parerea. Dupa ce a a intrat pe blogul meu, domnisoara, mi-a confirmat faptul ca am o problema cu "virgulele" si ceva legat de....TOPICA.

NOTA: Spre rusinea mea, deh....nu pot sa neg, habar nu am ceea ce inseamna "TOPICA" insa, dupa terminarea acestui comentariu, cu ajutorul domnului Google, ma voi edifica.

Bai, fratilor....INCA EXISTA SPERANTA !!!

Cel putin in mizeria actuala in care se scalda societatea noastra, sa constati ca....in ciuda imensei avalanse de mediocritate, promiscuitate si curvasareala promovata de toata media romaneasca, MAI EXISTA SI TINERE FRUMOASE CU UN CORP SUPERB care....sa fie atente la "virgule", iar ulterior, sa-ti vorbeasca de "TOPICA", este innebunitor de placut.

ASTFEL DE EXEMPLE AR TREBUI PROMOVATE !!!

Aceste fete ar trebui sa reprezinte "vectori" pentru tanara generatie si, nu toate "fomistele" agramate pe care le vedem zi de zi, oriunde, in ceea ce reprezinta media.

JOS PALARIA PENTRU ACEASTA DOMNISOARA !

Bineinteles, DOAR O PARERE.

P.S. Intotdeauna am recunoscut ca sunt "oaia neagra" a familiei mele. N-am citit nicio carte in viata mea, iar pana acum vreo 4 ani, nici cu scrisul nu prea ma "intersectam". Asadar, sunt dornic sa invat a-mi imbunatati exprimarea scrisa. Privind in spate, imi place a crede ca, fata de primele comentarii scrise pe acest blog, se simte un usor progres in ceea ce priveste exprimarea si, regulile de ortografie. Insa, mai am multe de invatat.

4 comentarii:

  1. Si oare cati mai sunt cei care apreciaza?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu foarte multi insa....mai exista. Domnisoara in cauza mi-a aratat ca inca mai exista speranta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos ceea ce spui tu despre aceasta domnisoara, chiar ma surprinde indrazneala ta de a recunoaste ca mai exista si exceptii. Pentru ca nu am cum sa ma semnez aici...sunt o ea :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intotdeauna subliniez ca, indiferent ce sustin pe blog, exista si EXCEPTII. P.S. Ai posibilitatea sa te semnezi cu un nume fictiv...cand alegi cum scrii, langa varianta "anonim"...exista si varianta "nume/adresa URL" unde...poti scrie ce nume vrei, comentariul aparand semnat cu acel nume.

      Ștergere